Skocz do zawartości

Dominik94

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dominik94's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Cześć. Otrzymałem właśnie podobny monitor marki Dell i miałem taki sam problem. Po podpięciu go pod HDMI kablem producenta wszystko śmigało. Jednak po podłączeniu przez kabel DisplayPort od Della nie wykrywał obrazu. Okazało się, że to wina kabla. W porcie DP mojej kraty GTX 1080, owy kabel jakoś dziwnie 'siedzi', wystarczy lekko poruszać aby monitor utracił obraz. Udało mi się aktualnie odpowiednio go 'ustawić' i na razie jakoś daje radę, chodź czasami monitor traci sygnał na chwilę. Zamówiłem już porządny certyfikowany kabel DisplayPort 1.4. Dodam tylko jeszcze, że moje problemy mogą być również spowodowane tym, że Dell dorzuca kabel DP w wersji 1.2, a monitor wymaga kabla DP 1.4! Po co w ogóle dodają taki kabel, jeśli wiedzą że nie spełnia wymagań danego monitora?...
  2. Cześć. Posiadasz jeszcze owy monitor? Ja wczoraj otrzymałem ten sam model. Faktycznie ten problem występuję również u mnie, lecz nie jest to według mnie wada monitora. Wystarczy lekko obniżyć gamme (u mnie do 0.90), aby problem znikł. Po obniżeniu gammy próbowałem jeszcze wymusić owe artefakty na czarnym tle, poprzez zwiększenie w ustawieniach monitora podświetlania i kontrastu na 100%, lecz nie zauważyłem żadnych artefaktów. Zastanawiam się jeszcze, czy wpływ na jakość obrazu może mieć kabel DP jaki dorzuca producent. Według specyfikacji VESA przy obrazie 1440p 164Hz z HDR, kabel DisplayPort musi! być w wersji 1.4 a nie jak dorzuca producent do monitora wersje 1.2. Czekam właśnie na certyfikowany kabel PD 1.4 od KabelDirekt, mam nadzieje że zobaczę poprawę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...