Bardzo chciałem ją kupić i polowałem właśnie na ten model klawiatury przez kilka tygodni aż w końcu się udało kupić egzemplarz, ale powystawowy, więc tak czy siak jakaś usterka w końcu by się pojawiła. Tak jak napisałem, klawiaturę już zwracałem do jej właściciela z nadzieją, że zostanie już całkowicie naprawiona. Po kilku miesiącach od naprawy wystąpił ten sam problem. Być może zrobiłem błąd, że nie zwróciłem klawiatury, tylko ją wysłałem z powrotem do naprawy i ponownie ją otrzymałem. Jestem świadomy, że sprzedawca prawdopodobnie odmówi zwrotu bądź ponownej naprawy. Dlatego jeszcze raz zapytam - jaka byłaby najbardziej optymalna dla mnie decyzja odnośnie klawiatury? (Najbardziej zastanawiałem się nad kupnem nowej klawiatury, trochę droższej od poprzednika, ale nie wiedziałbym wtedy co zrobić z Apexem 150.)
A i jeszcze odniosę się do twojego zapytania: klawiaturę kupiłem na Allegro u użytkownika Mario24 (tak jak nazwa sklepu komputerowego, więc dlatego wywnioskowałem, że sprzedawcą musi być właściciel tego właśnie sklepu). Dodam, że klawiaturę kupiłem za równo 200 złotych, gdzie jej oryginalna cena to około 270.