Skocz do zawartości

dakunin

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

dakunin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Witam Bardzo proszę o pomoc, sugestie itp. w takim problemie. Sprzęt problematyczny: LaCie 2big Dock Thunderbolt 3 16TB Podłączany do komputera: Dell Precision 7720 (Xenon, Win10 - może po ostatnim updacie Win coś padło??) Problem: Nie widzi podłączonego przez Thunderbolt. A widział wcześniej - z problemami, ale łatwo rozwiązywanymi. Opis historii szczegółowy: Chodzi o podłączenie (no i żeby normalnie widział dysk w eksploratorze, i można było używać - gdy jest jako podłączony to raczej nie ma problemu z wydajnością czyli szybkości są dobre, standardowe dla tego modelu i podłączenia). Chodzi o to, że dysk kupiłem ponad 2 lata temu i - od początku były problemy, ale zawsze szybko rozwiązywalne, tzn. jak nie widział podłączenia, wystarczyło zrestartować, jeszcze raz zainstalować sterowniki Thunderbolt, itd. I już widział i można było pracować. Taka sytuacja była od zakupu, i to z dwoma komputerami podobna: najpierw z Dellem XPS, póżniej (i obecnie) z Dell Precision 7720 (Win 10). [nawiasem mówiąc - na Win 11 nie ma możliwości przejścia, bo ma Xenona - ponoć niedozwolony na Win 11 - co to za dziwny numer? - nie żebym chciał Win11..najchętniej cofnąłbym do Win7). Niestety ostatnio tj. ok. 2 tyg. temu przy próbie podłączenia problem pozostał i nie widzi go, nie pomaga restart, reinstalacja sterowników, patrzyłem też do BIOS - wydaje się tam wszystko ok. No i nie widzi. Dlatego proszę o pomoc na Forum. pozdrawiam serdecznie Mateusz
  2. Witam Z góry przepraszam, jesli cos napiszę nieprecyzyjnie lub czegos braknie, ale problem nie jest dla mnie do rozwiązania - a chciałbym mieć możliwość rozwiązania go bez uciekania się do naprawy gwarancyjnej, która = wysyłka laptopa. OPIS PROBLEMU: - Windows (10) ładuje się, jednak pracować się nie da, nie można odinstalować ani normalnie uruch. aplikacji, brak kontroli nad systemem i dyskiem, wywalanie się aplikacji itd., - nie ma możliwości zresetowania systemu / wgrania obrazu (mam obraz dysku na zewnętrznym hdd) – komputer mogę uruchomić w trybie odzyskiwania / zbotować z pendrive lub cd-romu z programem do tworzenia obrazu, ale nie mogę zainicjować odnowienia systemu ani wgrania obrazu z zewnętrzenego nośnika, gdyż nie jest wykrywany podstawowy wewnętrzny dysk HDD (SSD NMVe 1GB) – mimo tego, że po normalnym uruchumieniu normalnie Windows z tego dysku się ładuje - przykładowe komunikaty (wirus, dokonano ZMIGROWANIA DYSKU??) Jeszcze raz przepraszam, jeśli nie potrafię tu podać konkretnej ważnej informacji - proszę o podpowiedź, a zaraz taką dodam. Z poważaniem ! md
×
×
  • Dodaj nową pozycję...