Jump to content

piotr.y

Stały użytkownik
  • Content Count

    236
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About piotr.y

  • Rank
    Uczestnik

Profile Information

  • Skąd
    wrocek
  • Zainteresowania
    lubie sex i pieniążki ^_^
  1. piotr.y

    zasilacz

    kolegawyzej ma racje jak chcesz aby zasilacz ciszej przacował to wymień wentylator na bardziej cichy (tak ok 20 dB) i bedzie git :)
  2. tani tygon w europie (anglia) http://www.overclock.co.uk/customer/produc...d=17325&cat=510 http://www.overclock.co.uk/customer/produc...d=17264&cat=510 pozdrawiam piotr
  3. jest bloczek zalmana (gdzie nawet w promocji) i ma w zesrtawie zapinke na A64 kosztuje ok 150 zł w promocji oi 200 poza podobno jest dosć wydajny ale nie można nic powiedzieć bez porównań piotr
  4. liczyłem w min :) i wyszlo 1 CFM = 0,027 m3/min
  5. ludzie szukam i szukam i nie wiem co oznacza ten srót przy podawaniu airflow wentyli ?? CFM ?? i jak to przeliczyc na m3/h ?? już nie wiem co robic a mi to dość potrzebne z góry dzięki wszytkim za odpowiedź piotr
  6. link do info o oleju : http://www.elektroda.pl/download/dwpl.php?..._2003/oleje.zip
  7. a jak zrobię sobie sam ten projekt w Corelu albo czym innym ?? czy wtedy tez trza płacić ?? i w jakich materiałach wycinają ?? bo ja mam alu 1,5 mm anodowane i mi trza wyciąć to i owo :) (dla zwykłego alu też się spytaj) z góry dzięki piotr
  8. co do wymiany tych diód (diod ??) na inny kolor to nie dacie rady bo to są diody SMD (montaż powierzchniowy) więc lutowanie tego z domowym sprzeem to porażka a jak się jeszcze dołoży że niebieska dioda tego typu kosztuje w detalu 5-10 zł to się kończy zabawa bo przerasta to cenę wyświetlacza :) pozdrawiam piotr
  9. mam skromne pytanko jak do jasnej holery zamierzacie konkurować z zachodem jak ceny macie takie same ?? oni może chcą to poznać itd. ale jeśli ja miałbym do wyboru bloczek DD za 50 $ i wasz za 50 $ to wybrałbym DD nie tylko ze względu na renomę ale i ze względu na gwarancję (której wasz bloczek nie ma ;p )myśle że aby to wszytko wyszło trza naprawde duzo pracy i tańszej produkcji (jakieś odlewy - na to was raczej nie stać, albo masówka na CNC(lub czym innym) - kilkaset sztuk na partię - przy dobrym planowaniu da radę) to tyle odemine piotr
  10. konkretnie: na poczatku winda go nie akceptuje i tyle nie dopuszcza do instalacji da rade to obejść ?? wiem że pc-cillin 2000 może chodzić na xp (bo sa faq na stronie producenta na temat jak coś tam się robi pod xp, nie ma niestety nic na temat tego jak to na xp zainstalować)
  11. jak w temacie mam legalnego PC-cillin 2000 i nie kce się instalowac pod XP (szukałem w FAQ na stronie producenta ale nic nie ma) miał kots moze podobny problem ?? jeżeli tak to prosze o podpowiedz jego rozwiazania jeżeli takie wogóle istnieje :) z góry za wszytko dzięki piotr ps. i nie piszcie odp typu: kup sobie inny antywir ;p
  12. a ja za 279 zł :) a 8KRA2+ jest za 365 - i wydaje mnie się że się opłaca dopłacić :)
  13. hehe gwarancji szkoda szczególnie jak masz takom na 3 lata :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.