Jump to content

-=Maq=-

Stały użytkownik
  • Content Count

    956
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About -=Maq=-

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • GG
    3276088

Profile Information

  • Skąd
    Kattowitz
  • Zainteresowania
    Clubbing,Kompy,Gramofony,Studio,Muzyka,Scena,Estrada
  1. -=Maq=-

    Górnicy

    Dolowcy nie zyja dluzej niz 60 lat - cos o tym niestety wiem.. nie wiadomo czy dozyliby wieku emerytalnego (65 lat) , wiec cala ta dyskusja jest smieszna....
  2. http://www.stars-in-black.pl/filmy/StarWars_ep3_Imladris.mpg - miazdzy :]
  3. -=Maq=-

    Mu Online

    THX za info BTW: polecam noobwars :]
  4. -=Maq=-

    Mu Online

    ja niedawno zaczolem grac w ta gierke i mam pytanko : do czego sluzy chaos (ten kamyczek) i devils key +3 ? Z gory thx ;-)
  5. http://www.m90.org/./gallery/video/the%20b...f%20scratch.wmv - narodziny scratchu :)
  6. http://www.djxenex.net/dls/sets/xenex_schr..._2004_12_29.mp3 Schranz i... nic dodaÄ? nic ujÄ?Ä? :-)
  7. Również pozdrawiam - za prawie 20 min koniec 2004r. :-(
  8. http://www.lovetechno.prv.pl/ - masz :-)
  9. Eeee tamm :) Te "kocie" ruchy :) , a Ĺ?piewa sobie od czasu do czasu :) na ILT2004 nie zaĹ?piewaĹ? ani razu for example :)
  10. -Przebić magiczną liczbe 300 vinyli -zostać rezydentem jakiegoś fajnego klubu -znaleść tą jedyną l-)
  11. To siÄ? chwali :-) Tylko czemu BB i Lexy sÄ? zaraz po tej potÄ?dze ;-) W kaĹĽdym bÄ?dĹş razie za Rusha masz + :P:P btw: lexy to electropop , a benny b to taki komercyjny house Rush to pumpin techno :) Pozdro :)[/b]
  12. http://www.starterupsteve.com/swf/ebonics.html - white vs black :-)
  13. Nexer kumplu z ławki masz mój głos :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.