Skocz do zawartości

tanaka

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    2172
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    dolina zaglady

tanaka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

-2

Reputacja

  1. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    rafa, trzeba ekoterrorystów wybić i będzie ok, a te 204KM to bmw w R4 nie ma przypadkiem z 2,3l ?, zresztą co za filozofia w silniku turbo podnosić moc więcej dmuchasz i jest moc :]. Te M-pakiety i s-line itp. jest ok, auto lepiej wygląda, sam bym kupił do auta taki pakiet.
  2. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    KvM jaki procent w Polsce zna język angielski/niemiecki w przedziale wiekowym 25-60l ? Czyli auto za 200tys i więcej nie ma przetłumaczonych komunikatów na język polski, nawigacji itp. Jakie pokrycie polski maja mapy w autach z 2010r ?
  3. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    czy w tak doposażonych autach BMW wszystkie komunikaty wyświetlane są języku polskim serwis/usterki itp? To samo dotyczy TMC, nawigacji itp? Z tego co czytałem to TMC nie działa w Polsce.
  4. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    KvM działa ten system w Polsce ?
  5. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    KvM to BMW do bagażnika wsadziło lekarza, że sprawdził obrażenia ludzi w aucie ? Już to widzę jak to w Polsce działa, jak maja problemy żeby dobrze przetłumaczyć komunikaty wyświetlane na szafie. slavOK spalanie 25l/100 to trzeba duży silnik ponad 4.5l, lub okrutnie deptać pedał gazu.
  6. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    MaSell - nigdy takiego dylematu nie miałem jaki silnik w aucie za 200 tyś :/ musiał bym świnkę skarbonkę obrabować zęby 200 tyś wyciągnąć :D, kupił bym duże V6/V8 wolno ssące lub na suszarkach, awd/quattro :], auto za 200tys spalające 5-7l/100 ON to kupują chyba dziadki lub dziady ?
  7. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    KvM - nie będę sprawdzał jaki to silnik w jakim aucie, auta na gnojówkę mało mnie interesują, może ja będę miał 60 lat to kupie jakiegoś klekota w kombi. 5200 rpm - prawie już jak benzyniak, tak z lat 60. Wymieniłeś tyle zbędnych dodatków ze głowa mała, zawsze myślałem że chodzi o silnik, napęd, skrzynie biegów, reszta to <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ły :] (Connected Drive?) telefon z dobra nawigacja za 500 pln to ma, ale zapomniałem ze trzeba jeszcze zadzwonić :D, kogo interesuje spalanie jak za auto płaci 160 tys - 200 tys ? a te obniżanie pojemności i dmuchanie w silniki to już bokiem wychodzi. KvM co jest lepsze od dużej pojemności ? Jeszcze większa pojemność :] MacOSek - starty audi quattro, od połowy 80r,81r,82r,83r,84r, że ktoś jeździł quattro w późniejszych latach nie oznacza ze był fabrycznym kierowcą EOT. rafa - o wadach konstrukcyjnych to powiedz właścicielom e46 z mocnymi silnikami co mocowania tylnego wózka wyrywały się z podłogi :D
  8. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    w tych latach startowało audi ?
  9. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    jonas, quattro startowało 4 lata w mistrzostwach B grupy 81-84, kierowców : 81 - Ari Vatanen : Ford Escort RS1800 82 - Walter Röhrl : Opel Ascona 400 83 - Hannu Mikkola : Audi Quattro A1 84 - Stig Blomqvist : Audi Quattro A2 konstruktorów : 81: 5)Audi, 10)Lancia 82: 1)Audi, 9)Lancia 83: 1)Lancia, 2)Audi 84: 1)Audi 2)Lancia gdzie ta dominacja ? KvM - tylne koła skrętne były już dostępne w 90r, 3000GT vr4, 204KM/214KM z dwiema turbinami to wynik marny :], BMW 3.0D 204KM ponoć dobre jest(takie opinie).
  10. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    jonas - z tym przegrywaniem z lancia to doczytaj, przez 4 lata startów, quattro zdobyło 4 mistrzostwa: 1984 World Rally Championship season - Wikipedia, the free encyclopedia 84 1983 World Rally Championship season - Wikipedia, the free encyclopedia 83 1982 World Rally Championship season - Wikipedia, the free encyclopedia 82 1981 World Rally Championship season - Wikipedia, the free encyclopedia 81
  11. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    place to ma naprawić, a nie filozofować jak 80% pseudo mechaników, teraz nie ma mechaników tylko wymieniacze części tak pod domem wyciągnę i wstawię drugi silnik, nie każdy ma garaż/warsztat
  12. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    uwielbiam tłumaczyć mechanikowi jak ustawić zapłon w aucie, ze trzeba masować pin od wtyki z ecu, jeździć po 5 mechanikach zęby naprawili auto
  13. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    7,5 - 8 litrów oliwy , płynu 15l
  14. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    no jasne ze można silnik kupić tylko trzeba, wymienić olej + filtr, płyn do chłodnicy i wyjdzie ok 550pln + przekładka , opona za 100pln 16? Za 100pln to kupisz felgę stalowa używaną 16", za 16" 205/55 zimówkę płaciłem 360pln UG7+
  15. tanaka

    Codzienność za kierownicą

    pierwsza awaria 750 i idziesz do banku po pożyczkę :D, nie pisze nawet o kupnie opon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...