Skocz do zawartości

Obsydian

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://shamo.gry-online.pl/
  • GG
    1358674

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Zainteresowania
    To czego niedoceniasz

Obsydian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. panowie po 5 tygodniach oczekiwan i 2 reklamacjach pod rzad (1 - wyslalem bo chcialem zeby naprawili hdd, touchpad, i peknieta obudowe. 2- odebralem z pierwszej naprawy komputer ktory niechcial dzialac na baterii! i to byl powod drugiej reklamacji) wkoncu do mnie wrocil - o ile znowu nie wyjdzie nic ukrytego ... moze jakas mine srodku ukryli.
  2. No i lipa laptop znowu musi jechać do Warszawy bo "fachowcy" zpierniczyli coś z podlączeniem an płycie gł. i laptop wogole nie dziala na bateri - ani przez 1 sekunde ...
  3. nie totalnie caly laptop sie wylacza tak jakby wogole nie bylo baterii - bez AC zadna dioda sie nie swieci - nic glucho totalnie
  4. no i naprawili jedno a z jebali drugie ... poprawili wszystko co bylo pzezemnei wskazane za to zrobil itak ze laptop kompletnei nei chce dzialac na bateri - dziala tylko na AC ... wie moze ktos czym to mzoe byc spowodowane ?
  5. Oddali mi laptopa ... i nawet naprawili HDD, wymienili obudowe i naprawili touchpada ... wymieniajac plyte glowna ;] ... jak tylko sie z nim ogarne to skrobne tu histeryjke ;]
  6. jak tylko dostane laptopa (sprawnego/ naprawionego etc.) to opisze tutaj cala historie ;] ... ku przestrodze
  7. Dobra rada dla wszystkich tutaj - nigdy nie rozmawiajcie z zadnymi kobietami w blascu - odrazu walic do facetow w serwisie albo najepiej do kierownika serwisu - babki sa niekompetentne nie doinformowane i bardzo czesto przekrecaja i plota co im slina na jezyk przyniesie. Czysto definicyjne blondynki w zlym tego slowa znaczeniu ...
  8. a u mnie tez jest jakas farsa - nie moga odeslac laptopa bo nie wiedza na kogo maja fakture wystawic ? ... no lol fakture za co ? za kuriera ? na stronach acera w dziale dotyczacym serisu i postanowien gwarancyjnych jest punkt C8: 8. W przypadku naprawy z wysyłką produktu należy przesłać produkt do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Acer wskazanego przez pracownika firmy Acer podczas przydzielania numeru autoryzacji serwisu. Użytkownik, który wybierze tę opcję, zostanie także poinformowany, jak skontaktować się z przewoźnikiem, który bezpłatnie dostarczy sprzęt do naprawy. Acer zwróci naprawiony produkt na własny koszt. W razie skorzystania z usług przewoźnika innego niż wskazany przez firmę Acer użytkownik zostanie obciążony wynikłymi kosztami.
  9. Ja ma mnadziej ze moj wroci w nienagannym ... wkoncu wymieniali obudowe ;]
  10. mnie udalo sie wywalczyc z uznianiem wszystkich punkt reklamacji (burzyli sie o obudowe ze niby mechanicznie uszkodzona) i wkoncu uznali - teraz czekaja tylko na czesci ...
  11. Jestem w sytuacji ze kupilem juz prawie rok temu drogiego acera i mnie szlak trafia ... jak mi babka pisze o matrycy a mieli wymienic hdd ...
  12. A mnie zaraz coś strzeli - dostalem przed chwila A ja sie pytam jaka plyta ? jaka matryca ? reklamowalem z innych powodow ... to juz jest szczyt niekompetencji i balaganu jaki tam panuje.
  13. Widze, że to u nich standardowa procedura. Mnie napisali w ekspertyzie 1 z 3 powodow reklamacji :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...