Skocz do zawartości

DaRoN

Stały użytkownik
  • Zawartość

    4924
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Pozytywna

O DaRoN

  • Ranga
    Uczestnik
  • Urodziny 10.09.1989

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Cracovia
  1. DaRoN

    Rowery - porady, co kupić?

    zdecydowanie przodu potrzebuję o większym zakresie przełożeń niż 1x. a powiedzcie mi, ja w swoim starym rowerze łańcucha nigdy nie zmieniałem. o co kaman? teraz z gunwanium robią te łańcuchy czy co?
  2. DaRoN

    Rowery - porady, co kupić?

    Pany, takich informacji potrzebowałem. Dziś w tym smutnyym jak <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span> mieście niestety lało, a nocna wyprawa do austrii i spowrotem nie przyczyniła się pozytywnie do chęci zwiedzania sklepów, toteż wybiorę się jutro do kilku pobliskich sklepów (a jest ich zaskakująco dużo w okolicy!) i pomęczę sprzedawców. myślę, że jak zwiedzę tak z 6 miejsc, to będę z tego mógł wynieść coś konstruktywnego na moje potrzeby. Moje preferencje, po Waszych słowach i tym co poczytałem w internetach lecą w stronę rowerów typu Cross, z oponą typu Conti Double Fighter (co jakby samo przez się mówi o podwójnej charakterystyce gumy :D) Powiem Wam tak, ciężko jest być dziś laikiem i iść do sklepu... W sumie ani to przyjemne, ani ciekawe.
  3. DaRoN

    Rowery - porady, co kupić?

    a jak to wyglada? co to jest?
  4. DaRoN

    Rowery - porady, co kupić?

    jest to jedna z opcji. tylko, moje laickie oko w tym momencie nie potrafi wyłapać róznic cross vs mtb. jasne, różnią się wyglądem i w ogóle, ale z takiego "jezdnego" bądź "użytkowego" punktu widzenia?
  5. DaRoN

    Rowery - porady, co kupić?

    tak jak gdzieś wyżej ktoś pisał, mam podobnie: 50/50 asfalt/szuter-las błotka nie wiedzam, zjazdów nie robię, raczej rekreacyjne kulanie się po lesie, bezdrożach. czasami sie przez rzekę przejechało. od wielu lat nie siedziałem na rowerze, a skończyłem (mając już dużo za dużo lat i wysokości) na grandzie 24", topornym i ciężkim rowerze, na którym zrobiłem prawie 5kkm, z oponami dębicy, nonamowymi piastami, rafkami i innymi ośkami. sam go remontowałem i jeździł wyśmienicie mimo, z tego co się wdrażam osprzętu, który "nie powinien działać". ale kiedyś rynek był inny, i zdecydowanie mniejszy niż teraz, więc też nie ma co porównywać. chodzi o to, że jak tak zwiedzam google, to teraz kupić rower to trzeba być ekspertem. dobrze, że sterowników na pendrive do niego nie dodają... nie jestem zamknięty na Krossa, jeśli to słabe wyroby to podejmę coś innego. nie jest to priorytet, ale miło gdyby był to wyrób polski. bagażnika nie potrzebuję, sakiewka na telefon, klucze i dokumenty wystarczy. plus oczywiście bidon (montaż na dole ramy czy pod siodełkiem - nie ważne). SPD nie potrzebuję, mogą być zwykłe pedały. z tego co widzę to opony będą pierwszą rzeczą do zmiany, bo difoltowe szłalbe są konkretnie przesadzone na moje potrzeby i potrzebuję czegoś zdecydowanie bardziej uniwersalnego. nie mam pojęcia też jaki rozmiar koła (mam 175cm) będzie odpowiedni - tu liczę na salon rowerowy no i Waszą pomoc. na domiar złego, nie umiem sprecyzować wymagań jezdnych. jeździłem na w pełni sztywnym rowerze, więc dla mnie jazda z amorem będzie nowością. lubiłem jeździć szybko po asfalcie (bardzo szybko nawet) i potem wrzucić się na jakiś mały przełaj do lasu. w tym roku zwiedziłbym może jakieś góry do tego.
  6. DaRoN

    Rowery - porady, co kupić?

    Pany. Zbliża się okres rowerowy (albo juz sie zaczął) i chciałbym wreszcie powrócić na jednoślad. http://www.kross.pl/pl/2017/mtb-xc/level-b6 - czy coś takiego jest warte pieniążków?
  7. DaRoN

    Codzienność za kierownicą

    ja przy 120Nm ustawionych na kluczu nigdy nie mam problemów z odkręceniem klasycznym kluczem L. może trzeba powiedzieć panom w "service", zeby klucz przestawili z wersji traktor na wersje pojazd osobowy? btw, właśnie wybieram się do Brna na Track Day! :D
  8. DaRoN

    Codzienność za kierownicą

    ostatnio zepsuły się w sumie dwie rzeczy: przekładnia i piasta (się skrzywiła). i jak tak zgłębiam temat, to po prostu wady mojego samochodu. a tak to zatankowałem, wsadziłem do garażu i tydzień już fury nie widziałem.
  9. DaRoN

    Codzienność za kierownicą

    1.2 8V fiata jest dobre, ale do turbo. zmiana uszczelki na metalową i można turbić. jest taki w Krakowie jeden, ale ile to ma poweru to już nie pamięam.
  10. DaRoN

    Codzienność za kierownicą

    wyciągasz daleko idące wnioski co do tej jednostki :) uszczelka pod głowicą z papieru, gnijąca jak potłuczona. ciągłe wycieki oleju, spalanie wręcz przerażające jak na 60 koni. muł do potęgi samochód niestety. dochodzą do tego hamulce pożal się Boże 240mm niewentylowane z przodu, które nie potrafią zatrzymać samochodu z prędkości autostradowej (150km/h) bo puchną już przy 100... no i rdza... której na wierzchu nie widać a pod spodem otwiera dodatkowe wloty powietrza :)
  11. tak, to chyba był Mayhem. zostanę chyba więć przy Prestonie. no to zaczynamy składanie w takim wypadku. szukam chłodnicy.
  12. DaRoN

    Pokaż swoje autko - galeria

    nizej raczej juz nie bede schodził, jeżdżę często drogami, że i tak już z duszą na ramieniu. pierwszą mam zaraz po wyjeździe z pitstopu. fela jest 17 i do tego auta jest git. zależało mi, żeby była maksymalnie lekka. ta waży chyba coś koło 7,5kg za sztukę. dobra wentylacja jest na torze :)
  13. DaRoN

    Pokaż swoje autko - galeria

    po civicu MB6 kupiłem se accorda CG8. powoli dłubany, żeby nie za bardzo różnić się od wersji TypeR.
  14. DaRoN

    Codzienność za kierownicą

    serwal, nie wiem jak musiałbyś udzierać skrzynie w Civicu, żeby synchra poleciały. albo robić ciagle misshift, albo zmieniać biegu bez sprzęgła. łozyska to co innego.
×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.