Jump to content

DaRoN

Stały użytkownik
  • Content Count

    4926
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Pozytywna

About DaRoN

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 09/10/1989

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Cracovia

Recent Profile Visitors

3697 profile views
  1. DaRoN

    kope lat ;)

    Na K6 była metalowa płytka, jeszcze nie było ścieżek. Dopiero K7 było ołówkowalne. Chyba gdzieś jeszcze mam 1700+ w szafce :D
  2. DaRoN

    kope lat ;)

    wchodze na wykoppeeel i czytam, ze pclab zamykajo. wchodze tu, dalej stare nicki aktywne, no kope lat mnie nie było :D
  3. zdecydowanie przodu potrzebuję o większym zakresie przełożeń niż 1x. a powiedzcie mi, ja w swoim starym rowerze łańcucha nigdy nie zmieniałem. o co kaman? teraz z gunwanium robią te łańcuchy czy co?
  4. Pany, takich informacji potrzebowałem. Dziś w tym smutnyym jak <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span> mieście niestety lało, a nocna wyprawa do austrii i spowrotem nie przyczyniła się pozytywnie do chęci zwiedzania sklepów, toteż wybiorę się jutro do kilku pobliskich sklepów (a jest ich zaskakująco dużo w okolicy!) i pomęczę sprzedawców. myślę, że jak zwiedzę tak z 6 miejsc, to będę z tego mógł wynieść coś konstruktywnego na moje potrzeby. Moje preferencje, po Waszych słowach i tym co poczytałem w internetach lecą w stronę rowerów typu Cross, z oponą typu Conti Double Fighter (co jakby samo przez się mówi o podwójnej charakterystyce gumy :D) Powiem Wam tak, ciężko jest być dziś laikiem i iść do sklepu... W sumie ani to przyjemne, ani ciekawe.
  5. a jak to wyglada? co to jest?
  6. jest to jedna z opcji. tylko, moje laickie oko w tym momencie nie potrafi wyłapać róznic cross vs mtb. jasne, różnią się wyglądem i w ogóle, ale z takiego "jezdnego" bądź "użytkowego" punktu widzenia?
  7. tak jak gdzieś wyżej ktoś pisał, mam podobnie: 50/50 asfalt/szuter-las błotka nie wiedzam, zjazdów nie robię, raczej rekreacyjne kulanie się po lesie, bezdrożach. czasami sie przez rzekę przejechało. od wielu lat nie siedziałem na rowerze, a skończyłem (mając już dużo za dużo lat i wysokości) na grandzie 24", topornym i ciężkim rowerze, na którym zrobiłem prawie 5kkm, z oponami dębicy, nonamowymi piastami, rafkami i innymi ośkami. sam go remontowałem i jeździł wyśmienicie mimo, z tego co się wdrażam osprzętu, który "nie powinien działać". ale kiedyś rynek był inny, i zdecydowanie mniejszy niż teraz, więc też nie ma co porównywać. chodzi o to, że jak tak zwiedzam google, to teraz kupić rower to trzeba być ekspertem. dobrze, że sterowników na pendrive do niego nie dodają... nie jestem zamknięty na Krossa, jeśli to słabe wyroby to podejmę coś innego. nie jest to priorytet, ale miło gdyby był to wyrób polski. bagażnika nie potrzebuję, sakiewka na telefon, klucze i dokumenty wystarczy. plus oczywiście bidon (montaż na dole ramy czy pod siodełkiem - nie ważne). SPD nie potrzebuję, mogą być zwykłe pedały. z tego co widzę to opony będą pierwszą rzeczą do zmiany, bo difoltowe szłalbe są konkretnie przesadzone na moje potrzeby i potrzebuję czegoś zdecydowanie bardziej uniwersalnego. nie mam pojęcia też jaki rozmiar koła (mam 175cm) będzie odpowiedni - tu liczę na salon rowerowy no i Waszą pomoc. na domiar złego, nie umiem sprecyzować wymagań jezdnych. jeździłem na w pełni sztywnym rowerze, więc dla mnie jazda z amorem będzie nowością. lubiłem jeździć szybko po asfalcie (bardzo szybko nawet) i potem wrzucić się na jakiś mały przełaj do lasu. w tym roku zwiedziłbym może jakieś góry do tego.
  8. Pany. Zbliża się okres rowerowy (albo juz sie zaczął) i chciałbym wreszcie powrócić na jednoślad. http://www.kross.pl/pl/2017/mtb-xc/level-b6 - czy coś takiego jest warte pieniążków?
  9. ja przy 120Nm ustawionych na kluczu nigdy nie mam problemów z odkręceniem klasycznym kluczem L. może trzeba powiedzieć panom w "service", zeby klucz przestawili z wersji traktor na wersje pojazd osobowy? btw, właśnie wybieram się do Brna na Track Day! :D
  10. ostatnio zepsuły się w sumie dwie rzeczy: przekładnia i piasta (się skrzywiła). i jak tak zgłębiam temat, to po prostu wady mojego samochodu. a tak to zatankowałem, wsadziłem do garażu i tydzień już fury nie widziałem.
  11. 1.2 8V fiata jest dobre, ale do turbo. zmiana uszczelki na metalową i można turbić. jest taki w Krakowie jeden, ale ile to ma poweru to już nie pamięam.
  12. wyciągasz daleko idące wnioski co do tej jednostki :) uszczelka pod głowicą z papieru, gnijąca jak potłuczona. ciągłe wycieki oleju, spalanie wręcz przerażające jak na 60 koni. muł do potęgi samochód niestety. dochodzą do tego hamulce pożal się Boże 240mm niewentylowane z przodu, które nie potrafią zatrzymać samochodu z prędkości autostradowej (150km/h) bo puchną już przy 100... no i rdza... której na wierzchu nie widać a pod spodem otwiera dodatkowe wloty powietrza :)
  13. tak, to chyba był Mayhem. zostanę chyba więć przy Prestonie. no to zaczynamy składanie w takim wypadku. szukam chłodnicy.
  14. nizej raczej juz nie bede schodził, jeżdżę często drogami, że i tak już z duszą na ramieniu. pierwszą mam zaraz po wyjeździe z pitstopu. fela jest 17 i do tego auta jest git. zależało mi, żeby była maksymalnie lekka. ta waży chyba coś koło 7,5kg za sztukę. dobra wentylacja jest na torze :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.