Skocz do zawartości
J-A-J-O

Co powinni mi dać: zwrot kasy czy inną karte??

Rekomendowane odpowiedzi

Uwalił mi się radek 9700, odesłałem na gware, dzwonie dziś i kolo mówi że prawdopodobnie dadzą mi karte o zbliżonych parametrach technicznych, bo tego radka już nie produkują.....

 

Nie jestem zadowolony, dlaczego??

 

Jak wysyłałem do nich karte, typ od nich powiedział mi że dostane prawdopodobnie zwrot kasy wpisanej na fakturze (1040zł). Myślałem że za tą kwote kupie sobie 6800LE i zmoduje na 6800GT. A tu taki zonk, powiedzcie mi czy to możliwe żeby serwis polecił im dać mi takiego radka 9800Pro?? Czy ma do tego prawo, wydaje mi się że nie, jeżeli karta nie jest produkowana, powinienem dostać zwrot pieniędzy, bo nie są wstanie dać mi takiej samej.

 

Napiszcie mi jak się mam ew. z nimi kłócić, nie chce tego 9800Pro, wolał bym GF...

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem do nich karte 21.10, a odpowiedź ma być w poniedziałek o 14. Sklep to www.benchmark.pl.

 

Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

Pogrubionego nie rozumiem. Przecież zawsze odsyłają podzespół do właściwego serwisu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to samo chcialem zapytac... kupilem Randeona 9100 w Barwkompie... i padl mi na niej TV-OUT! Teraz zastanawiam sie, czy jak oddam karte do nich to oddadza mi kaske, dadza inna jaka bede chcial za doplata czy beda starali sie wcisnac mi jakies gowno pokroju Randeona 9200?

 

pzd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J-A-J-O - mozesz miec problem - mi sie ostatnio uwalil R9500@Pro i w zamian dali mi R9600Pro i nie mialem wyboru bo ta karta jest uznawana za odpowiednik :/ - calej kwoty to Ci na pewno nie zwroca - to tak jakbys kupil proca za 400zl a po 2 latach Ci sie uwalil i by mieli Ci oddac 400zl mimo ze jest wart tylko jakies 50-100 :/

 

No coz zycze powodzenia ale nie licz na wiele

Ja sie klucilem i chociaz wyklucilem wymiany kart zebym mogl znalez taka co sie bedzie dobrze @ :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kasy na pewno nie odzyskasz, a juz na pewno nie kwote jaka zaplaciles za karte, bierz tego radka i sie ciesz ze daja ci taka karte, chyba ze z nimi zagadasz i za doplata wezmiesz upgragniona karte, bo tak tez moze byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pracuje w handlu już 10 lat,muszą ci oddać wszystko jeżeli nie są w stanie wywiązać się z umowy gwarancjynej-czyli naprawa towaru albo wymiana na wolny od wad,na inny model to ty się możesz tylko zgodzić albo i nie, wiem że nie będzie łatwo bo sklepy walczą o swoje i bazują na niewiedzy klientów.nawet ostatnio miałem na sklepie zwrot płytek kupionych prawie dwa lata temu + koszty robocizny,a aktualna seria klientowi nie odpowiadała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, już się będe jakoś pewniej czuł, gdy będe dzwonił w poniedziałek. Jest jeszcze jeden argument, który przemiawia za tym żeby oddali mi kase - nie mogą mi dać nic innego jak 9800Pro, a najtańsze 9800pro w ich sklepie, kosztuje dokładnie tyle ile musieli by mi zwrócić, myśle że nie będą się kłócić.

 

 

Kiedyś już miałem podobną sytuacje, i też z R9700, padł mi, a po 3 tygodniach przesłali zwrot kasy, zaoszczędziłem wtedy ok. 200 zł i kupiłem to co odesłałem teraz :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kocureg madrze prawi ;]

Musza oddac albo karte (taki sam model) albo kase (tyle ile jest na fakturze).

Kiedys padl mi CDPlayer. Dalem na gware, po 2-3 tygodniach powiedziali mi ze nie potrafia naprawic. I oddali kase ;] ok 400zl, a wtedy byl wart moze z 50zl (porysowany, uzywany prawie przez 2 lata).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kasy na pewno nie odzyskasz, a juz na pewno nie kwote jaka zaplaciles za karte, bierz tego radka i sie ciesz ze daja ci taka karte, chyba ze z nimi zagadasz i za doplata wezmiesz upgragniona karte, bo tak tez moze byc.

Jak chca mu dac karte o podobnych parametrach w podobnej cenie, to czemu niby kasy maja mu nie oddac ;) ?? To co, ze ta karta jest warta dzisiaj nawet 20 zl ?? Ty ja kupiles za 400zl i ma dzialac, a jak sie skopala to musza zadbac o to, zeby Ci cos zaproponowac o podobnej cenie i podobnych parametrach, albo zwrot kasy.

 

P.S. Masz Gainwarda i niewiesz, na czym polega gwarancja ?? :) Ja tez bym chcial, zeby moje Ti4200 sie spsolo :P Bo dalem za niego prawie 1.200zł :) A jak by mi dali 6800Le to bym go opchnol i sam ze swoich bym kupil x800 xt pe :) Ale jakos umrzec mu sie niechce tak samo jak mi pomagac mu sie zepsuc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kasy na pewno nie odzyskasz, a juz na pewno nie kwote jaka zaplaciles za karte, bierz tego radka i sie ciesz ze daja ci taka karte, chyba ze z nimi zagadasz i za doplata wezmiesz upgragniona karte, bo tak tez moze byc.

Jak chca mu dac karte o podobnych parametrach w podobnej cenie, to czemu niby kasy maja mu nie oddac ;) ?? To co, ze ta karta jest warta dzisiaj nawet 20 zl ?? Ty ja kupiles za 400zl i ma dzialac, a jak sie skopala to musza zadbac o to, zeby Ci cos zaproponowac o podobnej cenie i podobnych parametrach, albo zwrot kasy.

nie no, moze zle sie wyrazilem, powinienem napisac tak: sklep zrobi wszystko zebys dostal obojetnie co oprocz pieniedzy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ci, którzy mówią, że należy się zwrot kasy mają trochę racji. Ale tylko trochę... Oddając kartę powinieneś zaznaczyć, że reklamujesz towar z powodu "niezgodności towaru z umową". Wtedy rzeczywiście jak nie mogą naprawić, to muszą oddać kasę. Ale ponieważ tego nie zrobiłeś, to obowiązują postanowienia gwarancji sklepowej, a w nich często jest właśnie zapis o wymianie towaru na zbliżony w razie zaprzestania produkcji kupionego modelu. Być może jest jeszcze szansa zmiany toku reklamacji (z gwarancji na "niezgodność..."), ale tego niestety nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ci, którzy mówią, że należy się zwrot kasy mają trochę racji. Ale tylko trochę... Oddając kartę powinieneś zaznaczyć, że reklamujesz towar z powodu "niezgodności towaru z umową". Wtedy rzeczywiście jak nie mogą naprawić, to muszą oddać kasę. Ale ponieważ tego nie zrobiłeś, to obowiązują postanowienia gwarancji sklepowej, a w nich często jest właśnie zapis o wymianie towaru na zbliżony w razie zaprzestania produkcji kupionego modelu. Być może jest jeszcze szansa zmiany toku reklamacji (z gwarancji na "niezgodność..."), ale tego niestety nie wiem.

@J-A-J-O: uważaj by nie wkręcili Cię w opinie typu "uszkodzenie powstało z winy użytkownika, niewłaściwej eksploatacji lub konserwacji sprzętu".

Jak ja lubie gdy ktoś czyta ze zrozumieniem...

 

Gware na karte już mi uznali, teraz "podejmuą decyzje" co mi dać... Karta była kupiona jako 9700 i taka do mnie dotarła. Chodzi o to że jeżeli nie mogą dać takiej samej, niech dadzą kase.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys podobna dyskusja byla i ktos podal cytat z jakiegos paragrafu dotyczacy wlasnie reklamacji sprzetu ktory juz nie jest produkowany.

Wynikalo z niego, ze sklep moze dac artykul/rzecz/sprzet o wartosci rownej gdy kupowales swoj reklamowany.

Czyli kupowales rok temu R9700 za 1040 pln to teraz musza dac Ci pieniadze albo karte w wartosci 1040 pln.

Ty sie godzisz na karte lub nie (w koncu moga sobie ustalic cene 1040 pln nawet na FX5600 i beda probowali Ci pocisnac).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj radek 9700 tez dal ciala (po wlaczceniu szachownica i przeklamania w grafice - nie zawsze ale coraz czesciej )

 

czytajac te posty liczylem na zwrot kasy ale jeszce nie bylem go oddac

moze w tygodniu pojde . zreszta i tak kupie GF 6800 a z tym radkiem to zobacze najwyzej go opyle na allegro(jak mi dadza np 9800PRO)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam mialem podobny problem z benchamrkiem/komputronikiem. w grudniu 2003 kupilem radka 9800 se aiw, a we wrzesniu prawie mi sie spalil. zanioslem do serwisu i po tragicznie dlugim (2 miesiace) czekanie i doplacie 100 zl dostalem asuska V9999GT i tuner leadteka. jest to wiec chyba tylko kwestia sprzedawcy, czy zgodzi sie na propozycje serwisu czy tez wycofa rachunek/fakture i dostaniesz cala kwote. 1 rada: trzeba troche tego sprzedawce pognebic :D .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8O 8O 8O POMOZCIE 8O 8O 8O BO MOZE DZIEKI WAM SAM ZYSKAM GF 6600GT AGP za DARMO :D

 

Mam ( mialem ) GF 4 Ti 4200 Golden sample kupionego na allegro z gwara jeszcze 12 miechow. Niestety 2 miechy temu spalil sie, karte wymienili na nowa. 2 Tygodnie temu i ten model sie spalil, nowa karta czeka na mnie juz u gainwarda ale pytanie, czy jak zalatwie sobie fakture za tego GF 4 ti od tego faceta na allegro to moge zadac zwrotu kasy? PLZ odpiszcie szybko bo w poniedzialek chyba pojade albo bede dzwonic do kolesia z allegro 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aco jesli caly czas dostaje GF 4 Ti z walnietej serii ? ;/ pomozcie bo juz nie wiem co robic, to bedzie moj czwartu GF 4 ti z walnietej serii i od tego czasu jade caly czas na GF 4 mx 64 bit ;/ Moge zadac GF 5700 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO wymiana towaru odbywa siępo aktualniej lub ostatnio notowanej ceny w cennikach danej firmy, w której kupowałeś kompa. Jeżeli chodzi o wymiane to jest ona możliwe tylko wtedy gdy obie strony są zgodne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko powtorze to, co pisalem w poscie o siriusie - w przypadku duzego sklepu, wymiana/zwrot kasy sa mozliwoscia do wyboru. W przypadku malych sklepow jest gorzej, bo wlasciciel majacy 5-10 klientow w miesiacu nie bedzie doplacal ogromnych kwot, bo klientowi sie chce, tylko odda klientowi to, co dostanie od serwisu, i tyle.

 

 

 

Oddając kartę powinieneś zaznaczyć, że reklamujesz towar z powodu "niezgodności towaru z umową". Wtedy rzeczywiście jak nie mogą naprawić, to muszą oddać kasę.

Towar jest niezgodny z umowa, jesli w momencie odebrania przesylki od kuriera/w sklepie towar odbieranynie jest tym, za co placiles, badz w momencie wlozenia do komputera nie dziala. Jesli dzialal przez dluzszy okres, to jak moze byc niezgodny z umowa?? Typowe polskie naginanie czegos co sie gdzies przeczytalo do wlasnych celow. Wlasnie dlatego w naszym kraju jest tak jak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...