Skocz do zawartości
Mez Cook

Alternatywny pomysl na blok WC

Co wy na to. Licze sie z wasza opinia ...  

1 użytkownik zagłosował

1. 1. Co wy na to. Licze sie z wasza opinia ...

• Jestem za...
      8
    • Jestem przeciw...
      3

Rekomendowane odpowiedzi

Heja . Jakiś czas temu wpadłem na pomysł nawiercanego bloku, a wydażyło się to podaczas jedzenia kanapki z serem żółtym :lol: . Odpaliłem mój programik 3d i zacząłem tworzyć . Na jednym z tematów forum czytałem o blokach wodnych "Misiu15go". Pomyślałem że koleś jest niezły, a ja nie mam żadnego doświadczenia w tej kwestii. Spisałem numer gg i przedstawiłem 2 pomysły. Zainteresował go pomysł z nawiercanym blokiem. Zacząłem zadawać pytania, bo projekt był bardzo wstępny. Po dniu współpracy na gg stworzyłem projekt takiego oto nawiecanego bloku. Dzięki Misiowi wszystkie wymiary są znormalizowane, a projekt stał się możliwy do zrealizowania. THX Misiu. Blok ma wymiary 74x44x20 mm i puki co ma otwory przystosowane do soketu A (athlon), otwory mają średnice 4mm, ale w kolejnym bloku będą 2,6 mm, co powiększy powierzchnię wymiany ciepła. Otwory na kroćce 15 mm. Tylko pomyśleć co będzie jak sie nagwintuje wszystkie otwory. A oto shooty z mojego programiku 3d.

Dołączona grafika

Za ogromną zaletę tego bloczku uważam to że w pionowe otwory które też będą nagwintowane będzie można wkręcać pręty gwintowane, i w ten sposób kontrolować cały przepływ w Bloku, naprzykład nad jądrem zostawić jeden poziom drożny by woda przepływała tamtędy z wyższą prędkośćią. Będzie możliwe poprostu dopasowanie całego bloku do panujących warunków.

Dołączona grafika

Dla wielbicieli efektów świetlnych, można zaślepić otwory kawałkami plexi wklejonymi na sylikon i wstawić do środka jakąś diodę lub coś innego co świeci.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

A tu jest taki ogólny przekrój poprzedniego bloku, który dzięki współpracy z Misiem przerodził się w blok powyżej.

Dołączona grafika[/u]

Udostępnij tę odpowiedź