Jump to content

KGB

Stały użytkownik
  • Content Count

    5899
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About KGB

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    6435655

Profile Information

  • Skąd
    z łona matki
  • Zainteresowania
    kobiety , samochody , o/c czego sie da
  1. moze ten Niemiec poczul respekt - w koncu uznal ,ze Polacy potrafia zrobic z bitego samochodu niebity :] oni potrafia zrobic z nowej chlodnicy 10lat uzywana zastanawiam sie ktora sztuka jest trudniejsza :lol: P.S. chlodnice powinny byc testowane powietrzem pod cisnieniem ,a nie woda samochodowe powinny byc testowane tez goraca woda ,bo mam turecka chlodnice ktora puszczala na lucie przy >80C no ale te tureckie goowno to osadu w srodku nie mialo
  2. na sucho zawsze jest szron ,to tylko kwestia dobrego chlodzenia goracej strony pelta 5v wystarczalo zeby r9550@560MHz 1.44v byl chlodny ale 5v nie starcza zeby r9800XT byl chlodny w spoczynku
  3. ja mam 89W zasilanego z 5v zasilaczem AT 200W ale nie wyrabia z r9800XT ,wiec bede musial pomyslec nad 12v krotkotrwale testy na 12v przechodzil na tym zasilaczu (jakies 30min) jeszcze nie wiem jak zachowa sie zasilacz w pracy ciaglej
  4. moze i kopia Intela ,a moze i nie Intel wymyslil ten rodzan gniazda jedno jest pewne ,o ile Intel wprowadzil to do kompow domowych ,gdzie takie rozwiazanie jest malo wygodne ,o tyle AMD narazie wprowadza to do serwerow ,gdzie proca nikt nie wyjmuje czesciej niz raz na dluuuugi czas
  5. co do AGP pro to w nowych plytach sa wersje agp8x pro (w asusue pod a64 chyba) co do kolorow to ludzkie oko widzi 16mln kolorow ,czyli 24-bit roznic w obrazkach wiec nie uswiadczymy dodatkowe 8-bit w 32-bit kolor jest zwiazane z przezroczystymi texturami ale na voodoo3 szyby i woda wygladaja bardzo dobrze,nie gorzej niz na rivie2 z drugiej strony woda w HL2 nie wygladalaby tak jak wygalda na 16-bit ,ale co z tego skoro wyglada tak dopiero w Dx9 ,a na rivie czy gf2ti,gf3,gf4 wyglada kiepsko hehe ,32-bit przydaje sie dopiero w Dx9 ? w takim razie ktos nas przez pare dobrych lat w walka robil :/ cos mi sie kojarzy ze VSA-200 to mialo byc VSA-100(0.25um) w 0.18um i z taktowaniem min.200MHz pare lat temu mi sie takie info obilo o uszy i ze nawet juz byly zamowione w TMC na tajwanie ,ale nawet nie zdazyli wyprodukowac ,bo 3dfx zbankrutowal
  6. u kumpla na LP B fsb245 chodzil niewzruszony z moich doswiadczen wynika za to ze jego praca zalezy glownie od temperatury mostka poludniowego :P
  7. niemozliwe mialem blok cpc i 2300MHz na 2v - 52C w stresie przy wiatraku do wentylacji puszczonym na 125p/Polonez tego nie da sie uzywac do takich mocy dla autora watku by wystarczylo ,ale po co skoro za ta sama mozna miec normalne WC
  8. Kyle ograniczenie monitora - u mnie praktycznie nie widac roznicy w krawedzi na tych zrzutach ,do tego dochodzi fakt ,ze samochod jakby stal pod innym katem ,bo szyba ma inny odcien z kolei na czyims innym zrzucie juz szyba ma normalny odcien ograniczenia AA - te usrednianie ,czy tam podzial pixeli to nadal dzielenie na jakies rowne czesci kwadratowe ,wiec tylko rozdrobnienie - co nie zmienia faktu ze sa takie katy pochylenia linie dla ktorych i tak beda schodki co do dymu to widac roznice ,ale z kolei u innych ludzi jest dym itp itd P.S. widze ze na ATI kolor srebrny wyglada na srebrny ,a na NV na bezowy ? czy to sa te same kolory nadwozia?
  9. przetestuj kazda kosc z osobna o problemy mi chodzilo w kontekscia obsadzenia wszystkich 4 gdniazd kosciami dwustronnymi 512mb i wiekszymi abit w instrukcji pisze o obsludze 3.5gb ram ,a np. Schuttle z 4 gniazdami obsluguje 4gb ale nie ma co sie tym przejmowac ,kto bedzie tam wkladal wiecej niz 3gb ram :P
  10. poszukaj sobie vmoda Abita KT7 ,KR7A - bedzie identyczny jak dla tego solteka
  11. no wlasnie dzisiaj zauwazylem ,ze Hynixy na Merlinie jakos dziwnie chodza ,al4e osobiscie nie posiadam takich pamieci ,wiec i biosow nie zmieniam zapytaj kogos kto ma takie polaczenie ,JA zostaje przy Merlinie ,bo nie polepsza i nie szkodzi wzgledem seryjnego najnowszego (na ktorym jest robiony) - roznica taka ze inaczej wyglada kondensatory wejsciowe w sekcji zasilania asusa sa na 6.3v ,bo napiecie zasilania to 5v teraz wyobraz sobie podlaczenie 12v - kondziory zdeczka sie gotuja ,a napewno nie dzialaja jak powinny docelowo trzeba zmienic na kondziory 16v (bo 10v to tez za malo) taki kondzior o pojemnosci 1500-2200uF to koszt 1.50-2.50pln ,wiec zostaje tylko sam fakt zmiany zasilacz na 5v najprosciej zrobic z trafa 12v np. 400VA i na jakis triakach - sa np. takie do 10A - wtedy bierzemy 6sztuk i montujemy po dwa na "faze" - teoretycznie nie powinno sie tak robic ,ale przeciez na koncu i tak da sie filtr ,wiec rybka nie wiem jak zrobic automatyczna korekcje napiecia ,wiec najprosciej jest zrobic reczne dostrajanie potencjometrem (sa takie 3-sciezkowe) wtedy w razie jakiegos spadku pod obciazeniem do np. 4.8v mozna latwo wyrownac do 5v w ten sposob mamy 50-55A uciagu stalego ,jezeli dobrze schlodzimy triaki i trafo - koszt ~100pln jednak po kupnie Abita KD7 i pozniej DFI porzucielem projekt teraz gdy mam mocny zasilacz to tez mi nie potrzebne mozna tez poprostu wymienic/dolozyc diody w seryjnej mocnej zasilce ,bo wiecej uciagnac z 5v kosztem 12v ,ale to zabawa dla tych ktorzy nie potrzebuja gwarancji na zasilacz a jezeli plyta da sie przerobic w tak prosty sposob (kontroler napiecia ,mosfety odpowiednie ,wymiana kondziorow) to mozna poeksperymentowac
  12. nie przesadzajcie AA niech sobie bedzie ,ale monitory sa jakos ograniczone ,a w dodatku samo AA pewnie tez ma ograniczenia co do krawedzi o danych pochyleniach (niech dziala identycznie na kazdy pixel ,to i tak linie o roznych nachyleniach beda roznie wygladaly) no i na pierwszym zrzucie maska tez idealnie nie wyglada :D
  13. na palomino mozna jak najbardziej odblokowac mnoznik - troche zmudna robota ,ale wykonalna poszukaj sobie o tym - trzeba polaczyc mostki L1 ,ale najpierw dziory zapackac klejem co do twojego solteka ,to wyciska on fsb w przedziale 150-156 zeby uzyskac napiecie 2v musisz zrobic vmoda na plycie najlepiej wzorowac sie na innej plycie z kontrolerem napiecia HIP6301 mozna uzyc potencjometru ,albo opornikow od oporu 200kOhm dla bezpieczenstwa opornik nalezy przylutowac do nozki nr 7 regulatora HIP6301 ,a drugi koniec do masy ewentualne obejscie zabezpieczenia (jakby np. plyta nie chciala dawac wiecej niz 1.95v) nalezy zrobic lutujac inny opornik miedzy vsens i mase vsen to nozka nr 10
  14. przeciez jak podniesiesz fsb na 180 ,to pamieci tez beda 180MHz ,bo na kt400 przy fsb166 i wiecej idzie tylko synchro -ewentualnie mozna pamieci zwolnic do 4:5 lub 3:5 roznica jakas tam bedzie ,ale nie warta wydawania 100pln - wiecej uzyskasz podkrecajac grafe
  15. nie warto doplacac 100pln jak chcesz sie bawic w podkrecanie to ustaw sobie fsb175 (tyle pojdzie ten asus)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.