RADEON9500 Opublikowano 28 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2004 Moze taki topic juz istnieje, ale w srod tylu roznych topicow i tylu dzialow ciezko znalesc odpowiednie miejsce i taki topic.... wiec pisze tu. Jak powinno byc w innym miejscu to niech ktos przeniesie.... Ile trzeba przeznaczyc pamieci RAM na AGP ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurasjo Opublikowano 29 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2004 64 - 128 MB ale polecam 64 MB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxim Opublikowano 29 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2004 Ja dałem 256MB, połowe zainstalowanego ramu. Mam pytanie co do Twojego Radka, mianowicie jaką on masz szyne do pamięci 128 czy 256bit? i ile nano na pamiątkach. U mnie pamięć sie słabo kręci, masz jakieś chłodzenie na pamięciach karty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2004 z tego co pamietam to daje sie tyle samo ile posiada karta czyli karta m 64mb dajesz drugie 64 karta ma 128mb dajesz 128 karta ma 256mb ,to jest zazwyczaj szrotem typu fx5600 ultra albo 9600pro;]]]]] któremu juz nic nie pomoże;]]]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapra Opublikowano 30 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2004 zupelnie nie o to biega. pamieci ma byc tyle aby tekstury gry, w ktora grasz mogly sie cale w te obydwie pamieci zmiescic. najczesciej wystarcza lacznie 250-300MHz (zeby to przekroczyc trzeba naprawde megawybitne ustawienia zapodac). tak wiec jesli masz 64MB to ustaw 256, jesli 128 - moze wystarczyc 128 (ja mam 256MB), jak masz 256 - w zasadzie mozesz to wylaczyc. wzasadzie lepioej nie przekraczac polowy zainstalowanego RAMu, bo moze to wplynac ujemnie zamiast dodatnio (systemowi zabraknie pamieci przy malej jej ilosci). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luks__pl Opublikowano 30 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2004 karta ma 256mb ,to jest zazwyczaj szrotem typu fx5600 ultra albo 9600pro;]]]]] któremu juz nic nie pomoże;]]]] Moja ma 256MB i :lol: nie jest szrotem bo to :twisted: 6800GT. Sprawdzłem ustawienia 128 oraz 256 i nie miałem żadnych zmian w wynikach 3DMark'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2004 karta ma 256mb ,to jest zazwyczaj szrotem typu fx5600 ultra albo 9600pro;]]]]] któremu juz nic nie pomoże;]]]] Moja ma 256MB i :lol: nie jest szrotem bo to :twisted: 6800GT. Sprawdzłem ustawienia 128 oraz 256 i nie miałem żadnych zmian w wynikach 3DMark'a kurcze to był taki żarcik okolicznosciowy:PPPP 256mb najcześciej mają właśnie takie biedne karty , tylko po to zeby idioci kupili takieo 5600 bo ma duzo ramu na pokładzie;]]]]] o 6600,6800 i radełonach nie mówiłem:PPPP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapra Opublikowano 31 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2004 Sprawdzłem ustawienia 128 oraz 256 i nie miałem żadnych zmian w wynikach 3DMark'asprawdz w 1600x1200 - moze wtedy cos bedzie widac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurasjo Opublikowano 31 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2004 Sprawdzłem ustawienia 128 oraz 256 i nie miałem żadnych zmian w wynikach 3DMark'asprawdz w 1600x1200 - moze wtedy cos bedzie widac ale po co ? przecież i tak nikt nie korzysta w grach z takiej rozdziały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 31 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2004 Ja w CMR 2 przy 1600*1200 AF 8x AA 4x i miedzy 64 a 128MB jest roznica kolo 15fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luks__pl Opublikowano 31 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2004 Sprawdzłem ustawienia 128 oraz 256 i nie miałem żadnych zmian w wynikach 3DMark'asprawdz w 1600x1200 - moze wtedy cos bedzie widac :( Monitor mi nie pozwala na więcej niz 1024/768 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViNcEnty Opublikowano 1 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2005 Ja mam 64Mb i wszystko smiga idealnie...Robilem wiecej i osiagi w testach spadaly,wiec w dzisiejszych czasach robic wiecej niz 64 to bzdura HEHEHHE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...