SpiderMAN Opublikowano 15 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2002 a ja nadal sie upieram przy stwierdzeniu ze 9000 to okrojony 9700 tylko bardzo tak jak mx440 np. dlaczego tak sadze testy z http://www.benchmark.pl taktowanie procesorow jest przeciesz takie same wiec dlaczego environment bump mapping 192.5 FPS 136 FPS pixeal shader 163 FPS 148 FPS 9000PRO 8500 przy okrajaniu zdazyl sie cud a moze to inny procesor Wejdz sobie kurde gosciu na strone Ati i poczytaj specyfikacje ukladu Radeon 8500 oraz Radeon 9000 i nie pisz farmazonow. Z tego co ty mowisz tylko tyle jest prawdziwe, ze Radek 9000 faktycznie jest w niektorych testach szybszy, ale nie dlatego, ze jest na architekturze R9700 tylko na udoskonalonej architekturze R8500. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anyq Opublikowano 15 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2002 odwiedzilem gosciu strone ATI iiiiiiiiiiiiiii no wlasnie jak mozesz to przytocz jakies dane ktore mnie przekonaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 15 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2002 odwiedzilem gosciu strone ATI iiiiiiiiiiiiiii no wlasnie jak mozesz to przytocz jakies dane ktore mnie przekonaja Radeon 9000 Specifications & Technology Here are all the specs and jargon ATI would like you to be aware of. The card has a lot to offer for a budget price, that's for sure! Featuring a revolutionary Quad-pipe architecture and 64MB of memory, RADEON 9000 PRO provides best-of-class* performance to accelerate all popular 3D applications. Four parallel, highly optimized rendering pipelines, typically available only for the high-end gaming cards, significantly enhance performance and game-play responsiveness when compared to the standard 2-pipeline architectures found in most mid-range products. At-a-glance: Best-of-class* 3D gaming with a Quad-pipe architecture Complex, realistic lighting effects with SMARTSHADER technology Sharper-looking 3D graphics with SMOOTHVISION™ technology Advanced video features, including FULLSTREAM™ technology, for smoother video stream and sharper image quality Dual display support with HYDRAVISION™ Featuring CATALYST™ - The industry's most stable 3D acceleration software DX 8.1 Support Features Best-of-class* 3D Gaming Performance Powered by ATI's RADEON™ 9000 PRO graphics technology Four parallel, highly optimized rendering pipelines deliver fastest gaming performance in its class Features 64MB of DDR memory to accelerate all popular 3D games Advanced visual quality SMARTSHADER™ technology supports DirectX® 8.1 and enables more complex and realistic lighting effects SMOOTHVISION™ full-scene anti-aliasing technology delivers smoother-looking images Progressive anisotropic filtering technology provides sharp and clear textures without sacrificing frame rates Industry-leading video technology and software support Features VIDEO IMMERSION™ II technology for unprecedented video quality FULLSTREAM™, ATI's new video acceleration technology enhances the quality of video by removing blocky artifacts and delivering smoother-looking content at all resolutions Supports dual display configurations with HYDRAVISION™ software CATALYST™ software provides industry's most stable 3D acceleration support Only Products designed and built by ATI offer: Hassle-free manufacturers warranty Responsive and knowledgeable Customer Service Team Extensive online user resources and updates through ATI.com Feature-rich, frequently updated, ATI designed CATALYST™ software *ATI's RADEON 9000 PRO compared with Nvidia GeForce4 MX460, as measured by Return to Castle Wolfenstein, Unreal Performance Test v927, 3DMark2001 SE, 3D Winbench 2000, AquaMark v2.3 and MDK2. Tested on the following system: P4-2.53GHz CPU, Intel 850e chipset, 512MB PC800 memory, Windows XP Professional with ATI driver 7.73.3 and NVIDIA driver 29.42. Resolutions: 1024x768 and 1600x1200. Feature Radeon 9000 Pro Manufacturing Process .15u Core Speed 275MHz Memory Speed 550MHz DDR Memory Bandwidth 8.8GB/sec Peak Memory Bandwidth 11GB/sec Memory Type 128bit DDR Peak Pixel Fill Rate 1100 Mpixels/sec Rendering Pipelines 4 Maximum Textures Applied per Pass 6 Texture Units per Pipeline 1 Vertex Shader 1.1 Pixel Shader 1.4 Integrated TMDS 165MHz DAC's 2 x 400MHz So what's new on this card? Ok, we've read all the specs, but some of that Jargon will make no sense to a casual computer user. Why should I buy a card that features all these interesting sounding technologies if I have no idea what they are? In this section I will go into a little detail on each of these. Quad Pipelines Unheard of in a mid range graphics card until now, the pipelines are what is responsible for pumping out the massive amounts of pixels per second. The quad pipeline architecture allows six textures to be processed on each pass on each of the four pipelines. What this means to you gamers out there is vastly improved visuals and a better gaming experience. Charisma Engine II The Charisma Engine 2 is a hardware geometry chip that takes all the effort off your CPU when processing complex 3d scenes. This means complex shapes, perfect spheres and smooth scenes are all possible onboard the card. The engine is the heart of the graphics card and an engine as powerful as this is sure to be future proof. Smartshaders If you haven't tried a high end graphics card you may not have seen the technology that calls itself The Smartshader. This is a fairly new, advanced graphic technique and as still only supported in a small amount of games. One of the best looking games around, when using a Smartshader compatible card such as the 9000 Pro, is Bethsoft's Morrowind. Take a look at the screens below for a look at the game running on a Geforce 4 MX compared to the Radeon 9000 Pro. Anisotropic Filtering Another technology built into the card to allow for improved graphics. This enhances the sharpness of a scene by sampling textures more often. The difference with it enabled is astounding, as can be seen in the below shots of Return To Castle Wolfenstein. Smoothvision Smoothvision is ATI's answer to full scene antialiasing, which smoothes out jagged edges on objects within a game. As you can see from the shot of Nascar below, look at the differences in the cars with and without this enabled. Enabling this option does come at a price though, most high end games do lose a lot of frames per second while using smoothvision. I choose to leave it off during play on the Radeon 9000 pro but you may prefer to switch it on if you are willing to trade speed for image quality. Full stream Full stream is the technology that video enthusiasts have been waiting for. It is a brand new hardware accelerated filtering technique that improves the look of video by removing the blockiness associated with mpeg and the like. Full stream is not yet available because there is no software to support it but in the future it will be used in all kinds of video applications. Duel Display Duel display is nothing new. It has been around for a while and most new video cards support it. The Radeon 9000 Pro is no exception, sporting VGA and DVI ports. The card even comes with a DVI to VGA adapter in case your second monitor is not a fancy digital one. Hooking up the two monitors is simple. Also, included in the driver package is a useful feature called Hydravision. Hydravision allows you to do a lot of cool effects using two monitors from fading in and out windows to sending certain applications to different monitors. This all worked flawlessly. You can see from the below shot how I keep my chat programs on one screen and my main workspace on the other. You can also see that I am doing all this while writing this review. Zrodlo http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rid=49071 Radeon 8500 When we look purely at the Graphics processor's features compared to the Radeon 7500 then we can tell you it supports an excellent Hardware T&L engine, TruForm, a swell rendering technology that helps to deliver the smoothest, most natural 3D images ever seen on existing and next-generation 3D games and SmartShader technology. This is an advanced technology that makes use of Microsoft's new DirectX 8.1 specification, including supporting Pixel Shaders Version 1.4 to enable more complex and realistic texture and lighting effects without sacrificing performance as it is calculated on-board. Further technologies include: HYPERZ™ II, a next-generation memory bandwidth saving technology, that boosts rendering performance by 25 percent. PIXEL TAPESTRY II, the Radeon 8500's 3D rendering engine, which uses four rendering pipelines to process an incredible 2 gigatexels per second for the highest fill rates in 32-bit color at high resolutions. CHARISMA ENGINE II, which supports full transform, clipping and lighting (T&L) at 62.5 million triangles/second peak processing capability. HydraVision, ATI's world-leading, multi-monitor desktop management software optimizes the dual display experience with user controllable shortcut keys and individual application settings. The Radeon 8500 takes advantage of HydraVision with its integrated dual display controllers, enabling true dual monitor support, for the first time in a high-performance gaming product. VIDEO IMMERSION II, a second-generation technology that enables integration of industry-leading digital video features, including DVD (digital versatile disc) video playback and advanced de-interlacing algorithms for unprecedented video quality. Truform - One of the biggest beefed up features of the Radeon 8500 is Truform. I personally find this new technology one of the most interesting of this videocard release. It's a new technology that brings realism one step closer to the virtual 3D world. The following information was build for the bigger part based on authentic ATI documents. A problem with most 3D games is that objects and persons can look 'blocky' .. Basically these are geometric blocks with textures painted on them. This blocky computer generated world is generally a result of limited bus and memory bandwidth. Truform is the hardware implementation of the high order surface technology developed by ATI known as N-Patches (DirectX 8/8.1) or PN Triangles (OpenGL). This technology enables game developers to create a virtual world which is more lifelike by smoothing out the silhouette of characters and enhancing the lighting effects. This creates a environment that looks more natural and photo realistic. This Technology is very flexible in that it can support current shipping games as well as future games. For current game, the game developers only need to create a patch which enables the feature to be turned on if the game detects a Radeon 8500. This benefit is clearly shown with the bundled games with the Radeon 8500. The Valve Software games bundled with the Radeon 8500 all have Truform enabled and Valve will also release a patch to the existing install base of their games to enable Truform on Radeon 8500 graphics cards. The way that Truform works is by taking the present model that developers create for games such as these dolphins in the image below. The content that developers create for today's game would consist of about 40 polygons, just like this particular dolphin. As you can tell the light reflecting off the dolphin does not look very realistic and the edges of the dolphin look very blocky. With the help of Truform , once the model is processed through the Radeon 8500, the chip takes this model and tessellates the polygons to give it a smoother surface. Tessellation creates more polygons as seen in the illustration below, and thus creates more vertices. The increased numbers of vertices enable more accurate vertex lighting effects. This creates more realistic lighting effects that bring out the 3D nature of objects and characters. Truform provides developers with the capability to generate smooth and realistically lit surfaces with a minimal cost in model preparation, code modification and rendering performance. With just a triangle's vertices and vertex normals, the Truform surfacing method is able to generate three-sided cubic Bezier patches, accompanied by a set of varying (linear or quadratic) normals, giving computer game players smooth, realistically lit models. Truform really is great to look at. We tested the very demanding and new 'Return to Castle Wolfenstein' with this option enabled. It really is a lust for the eye. However, as with all technologies there is a downside, in this case it was a drastic loss of performance. In 1024x768x32 bit we moved from a silky smooth framerate towards a barely acceptable framerate on a 1200 MHz PC. It's very likely that with future driver releases this technology will get faster, yet a fascinating feature .. The next technology ATI integrated into the Radeon 8500 core is it's excellent SmartShader technology. ATI's SmartShader technology represents a new generation of programmable, hardware-accelerated graphics pipelines. The technology was developed with a keen eye toward maximizing efficiency and minimizing common performance bottlenecks, especially memory bandwidth. SmartShader technology is an extension of the Vertex Shader and Pixel Shader programming languages introduced by Microsoft in DirectX 8.0. While these shader languages were a good first attempt at bringing programmability to graphics hardware, experimentation revealed that they had a number of limitations that offered many opportunities for improvement. Developers of 3D graphics applications have always had difficulty creating realistic computer generated characters, objects and environments that can be interacted with in real time. The limitation has been a lack of available processing power combined with the restricted flexibility afforded by existing graphics hardware. There has always been a trade-off between performing operations on the CPU, which allows more flexibility due to its general and programmable nature, and the graphics processor, which allows better performance due to its hard-wired and heavily optimized architecture. While the rapidly increasing speed of graphics processors has enabled a significant amount of progress, and while they have been steadily taking over many of the tasks formerly handled by the CPU, there are many interesting and useful graphical techniques that have remained out of reach because they require a combination of speed and flexibility that neither existing CPUs or graphics processors could adequately provide. What is needed is a technology that combines the speed and optimizations of a dedicated graphics processor with the flexibility and programmability of a CPU, allowing a virtually infinite range of visual effects at interactive frame rates. The first attempts at introducing this kind of technology were successful in increasing the number of effects available to developers, but still suffered from a number of limitations in terms of both versatility and performance. SmartShader technology, developed by ATI, removes these limitations to free developers' imaginations. The key improvements offered by ATI's Smartshader technology over existing hardware vertex and pixel shader implementations are: Support for up to six textures in a single rendering pass, allowing more complex effects to be achieved without the heavy memory bandwidth requirements and severe performance impact of multi-pass rendering A simplified yet more powerful instruction set that lets developers design a much wider ranger of graphical effects with fewer operations Pixel shaders up to 22 instructions in length (compared to 12 instructions in DirectX® 8.0 Pixel Shaders) allow more accurate simulation of the visual properties of materials Ability to perform mathematical operations on texture addresses as well as color values, enabling new types and combinations of lighting and texturing effects that were previously impossible http://www.guru3d.com/review/ati/radeon8500/ Radeon 9000 powinien sie nazywac wyciagajac wnioski ze specyfikacji - Radeon 8200 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 odwiedzilem gosciu strone ATI iiiiiiiiiiiiiii no wlasnie jak mozesz to przytocz jakies dane ktore mnie przekonaja w poprzednim poscie napisałes ze gf4mx440 to bardzo okrojony gf4ti no to sie usmiałem :lol: gf4mx440 jest zgodny jedynie z dx7 czyli tak jak gf2 ...wiec o gf4mx440 na pewno nie mozna powiedziec ze to bardzo okrojony gf 4 ti to nawet nie jest okrojony gf 3 to po prostu podrasowany gf2 i nic wiecej brak pixel shadow i tych innych bajerkur mówi samo za siebie ...przy radkach ati to juz troche inaczej ...jak dla mnie to r9000pro to nic innego jak r8500 tylko niskobudrzetowy a 9700 okrojona werse zobaczysz za tydzien jak wyjdzie 9500 :P pozdro SzpaK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBenner Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 Bez watpienia 8500 nawet w wersji LE jest szybszy od 9000 nawet w wersji pro. Mozna by wystosowac kolejnosc u ati: 7500<9000<9000PRO<8500LE<8500<9700PRO (Co do 9500, 9500PRo i 9700 to nie wiem, bo nie widzialem testow, ale na 99% bedzie to wygladac tak: 7500<9000<9000PRO<8500LE<8500<9500<9500PRO<9700<9700PRO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 Bez watpienia 8500 nawet w wersji LE jest szybszy od 9000 nawet w wersji pro. Mozna by wystosowac kolejnosc u ati: 7500<9000<9000PRO<8500LE<8500<9700PRO (Co do 9500, 9500PRo i 9700 to nie wiem, bo nie widzialem testow, ale na 99% bedzie to wygladac tak: 7500<9000<9000PRO<8500LE<8500<9500<9500PRO<9700<9700PRO Zgadzam sie.Nic dodac, nic ujac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 a ja sie neimoge do konca zgodzic jedna mała poprawke bym wstawił mianowicie 7500<9000<8500LE<9000pro<8500<9500<9500PRO<9700<9700PRO 9000pro jest szybszy od 8500le Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 a ja sie neimoge do konca zgodzic jedna mała poprawke bym wstawił mianowicie 7500<9000<8500LE<9000pro<8500<9500<9500PRO<9700<9700PRO 9000pro jest szybszy od 8500le Jakos na zadnej stronie internetowej przeprowadzajacej testy radeonow tego nie zauwazylem. Moze masz jakas stronke, ktora by cos wyjasnila ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 poszukam i jak znajde to ci podam ale widziałem testy na szybkim cpu i wygrywał 9000pro tylko adresu nei pamietam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anyq Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 odwiedzilem gosciu strone ATI iiiiiiiiiiiiiii no wlasnie jak mozesz to przytocz jakies dane ktore mnie przekonaja w poprzednim poscie napisałes ze gf4mx440 to bardzo okrojony gf4ti no to sie usmiałem :lol: gf4mx440 jest zgodny jedynie z dx7 czyli tak jak gf2 ...wiec o gf4mx440 na pewno nie mozna powiedziec ze to bardzo okrojony gf 4 ti to nawet nie jest okrojony gf 3 to po prostu podrasowany gf2 i nic wiecej brak pixel shadow i tych innych bajerkur mówi samo za siebie ...przy radkach ati to juz troche inaczej ...jak dla mnie to r9000pro to nic innego jak r8500 tylko niskobudrzetowy a 9700 okrojona werse zobaczysz za tydzien jak wyjdzie 9500 :P pozdro SzpaK jak sie nie znasz to nie pisz ok. :wink: mx440 to okrojony gf4ti po prostu bardzo okrojony, NV nie oplaca sie podrasowywac ani produkowac tak starych procesorow, wiec na "tej samej lini" produkuje okrojone nowe procesory, a okroic procesor to banal w porownani z przebodowa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 prosze bo widze ze ciebie to trzeba przekonywac jakimis artykółami bo inaczej ty jestes najmoadrzejszy i wszyskowiedzacy poczatkujacy uczestnik który chce swoja nieskaczenona wszechwiedza zawładnac to forum ..a ty masz cytat z benchmarka.pl "Specyfikacja NV17 Jedyne o co możemy mieć słuszne pretensje do nVIDII, to fakt że mocno przesadziła przyklejając procesorom nV17 nalepkę z napisem "GeForce4". MX440 jest bardzo dziwnym tworem, który bezpośrednio wywodzi się z układu GeForce2, posiada jednak kilka nowych cech, które w nomenklaturze nVIDII pojawiły się dopiero przy promowaniu nowego układu GeForce4. " i jeszcze tabelka : 1 procesor graficzny GeForce 2 GeForce4 MX 2 silnik graficzny T&L T&L 3architektura pamięci klasyczna Lightspeed II* 4potoki renderujące 4 2 5taktowanie kości 250 270 6teoretyczna wydajność 2000 1080 Fillrate (MegaTexeli/s 7teoretyczna wydajność 31mln 34mln geometryczna (tri/s) 8taktowanie pamięci 400 400 9rodzaj pamięci * 4ns 4ns 10szyna do pamięci 128bitowa 11szczytowa przepustowość pamięci GB/s 6,4 6,4 12architektura AGP 2x,4x 2x,4x, 8x 13RAMDAC 350 350 14Wspomaganie DVD MC MCiDCT hmmmm 2 nowe cechy w nowym procu jak dla mnie to poprostu podrasowana 2 a nie bardzo czyli prawie w 100% 4 ...i koles nie masz racji i sie nei kłuc i to jest forum czyli nawet jak bym chciał moge pisac co chce i napewno ty mi tego nie zabronisz .. pozdro szpak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anyq Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 Dobra koniec!!!! przepraszam wszystkich za te jaja klocilem sie by klucic tak z nudow :oops: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 Dobra koniec!!!! przepraszam wszystkich za te jaja klocilem sie by klucic tak z nudow :oops: Wiesz co! Pocałuj się w dupę. :twisted: TO jakurn apecjalnie neta przekopałem, a ty sobie jaja robisz. Spadaj frajerze! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 nic dodac nic ujac ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogurcik Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 jaka jest roznica pomiedzy ati radeonem 9000pro 64mb a 128 mb ramu oprocz ceny ??? chodzi mi ati orginal czy duzo dają te drugie 64 mb ???????????????????????????????????????????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 jaka jest roznica pomiedzy ati radeonem 9000pro 64mb a 128 mb ramu oprocz ceny ??? chodzi mi ati orginal czy duzo dają te drugie 64 mb ???????????????????????????????????????????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: z tego co słyszałem te 64 mb wiecej nie daja nic a nawet karty ze 128 mb wypadaja nieznacznie gorzej ..wiem ze to dziwnei brzmi ale taka prawda..w rzadnym wypadku nei inwestuj w dodatkowe 64mb juz lepiej juz wybiez jakąs lepsza firme albo kup by ati ale nie wiem czy jest sens po tym jak ati wprowadziła te certyfikaty ...polecam shapphire ati r9000 pri(gigabyty wypadaja gorzej) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcyk Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 tego 8500 moge ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span>...[Ciach] Wiadomo że...[Ciach] Z tego co ja wiem 9000 NIE JEST krajanka 8500 tylko 9700 !!! Ej anyq! Ati Radeon 9000 oraz 9000 Pro to nie okrojony Radeon 9700, nazwa to tylko chwyt marketingowy, rodzina Radeon 9000 jest okrojona wersja chipa Radeon 8500. Zastanow sie zanim cos napiszesz. Sorry, ze tak najezdzam, ale taka niewiedza po prostu mnie juz ku... dobija. :twisted: :roll: A jak to czytam to mam ROTFL Ludzie!!!!!!!Dokladnie czytajcie SpiderMAN'A bo madrze gada................. Dopiero doszedlem do tego momentu i co wy qwa piszecie??????? A co do Ciebie antyq cieciu to chyba zes se narobil lajna pod nogi:):):):):):)Nie masz pojecia o czym moowisz... Sory za uniesieni ale szlag mnie trafial jak czytalem te <span style="color:red;">[ciach!]</span>ly w jego wykonaniu...i na koniec pisze ze sie klooci bo nie ma co robic.....poglaszcz se pytonga jak nie masz co robic:) :twisted: :evil: Szacuneczek(ale nie dal antyq'a) Ps. Yogurcik:Mnie sie wydaje ze to tak duzego skoku wydajnosci nie da gdyz (moze sie myle)poroownywalem dw gf2mx 400 (32mb i 64 mb) i rooznica w 3dmarku to bylo <100 pktoow.....Co prawda Ati 9000 to inne pokolenie kart ale wydaje mi sie ze stosunek podobnie bedzie sie przedstawial.....:)Jak jestem w bledzie to mnie poprawcie..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogurcik Opublikowano 16 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2002 tego 8500 moge ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span>...[Ciach] Wiadomo że...[Ciach] Z tego co ja wiem 9000 NIE JEST krajanka 8500 tylko 9700 !!! Ej anyq! Ati Radeon 9000 oraz 9000 Pro to nie okrojony Radeon 9700, nazwa to tylko chwyt marketingowy, rodzina Radeon 9000 jest okrojona wersja chipa Radeon 8500. Zastanow sie zanim cos napiszesz. Sorry, ze tak najezdzam, ale taka niewiedza po prostu mnie juz ku... dobija. :twisted: :roll: A jak to czytam to mam ROTFL Ludzie!!!!!!!Dokladnie czytajcie SpiderMAN'A bo madrze gada................. Dopiero doszedlem do tego momentu i co wy qwa piszecie??????? A co do Ciebie antyq cieciu to chyba zes se narobil lajna pod nogi:):):):):):)Nie masz pojecia o czym moowisz... Sory za uniesieni ale szlag mnie trafial jak czytalem te <span style="color:red;">[ciach!]</span>ly w jego wykonaniu...i na koniec pisze ze sie klooci bo nie ma co robic.....poglaszcz se pytonga jak nie masz co robic:) :twisted: :evil: Szacuneczek(ale nie dal antyq'a) Ps. Yogurcik:Mnie sie wydaje ze to tak duzego skoku wydajnosci nie da gdyz (moze sie myle)poroownywalem dw gf2mx 400 (32mb i 64 mb) i rooznica w 3dmarku to bylo <100 pktoow.....Co prawda Ati 9000 to inne pokolenie kart ale wydaje mi sie ze stosunek podobnie bedzie sie przedstawial.....:)Jak jestem w bledzie to mnie poprawcie..... w takim razie co wybrac za cene orginalnej ati 9000 pro ( 110 $ ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anyq Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 Dobra koniec!!!! przepraszam wszystkich za te jaja klocilem sie by klucic tak z nudow :oops: Wiesz co! Pocałuj się w dupę. :twisted: TO jakurn apecjalnie neta przekopałem, a ty sobie jaja robisz. Spadaj frajerze! Jaja w sesie uporu, bo te infiormacje byly mi na prawde potrzebne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anyq Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 Ostatnie pytanie jak kupowac 9000 to jakiej firmy (Sapphire, Gigabyte) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 Ostatnie pytanie jak kupowac 9000 to jakiej firmy (Sapphire, Gigabyte)SAPHIRRE jest OK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/// Kaszpir /// Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 Ostatnie pytanie jak kupowac 9000 to jakiej firmy (Sapphire, Gigabyte) Ja powiem tak. Wszystko zalezy ile masz kasy. Jesli około 400zł to bierz tylko Sapphire ATI 9000 za 399zł. Wersji 9000Pro wogóle nie warto kupować bo w tej cenie można kupić już ATI 8500LE np. Minta (HIS) (około 510zł) Sam mam takiego Minta 8500LE (bez problemu kręci się na 275/550 (być moze wiecej ale nie próbowałem). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 Ostatnie pytanie jak kupowac 9000 to jakiej firmy (Sapphire, Gigabyte)zalezy co chcesz dalej robic z karta - jak np zmienic radiator to Sapphire odpada bo ma przyklejony :( a np GigaByte ma na koleczkach :!: ogolnie to Sapphire ze 20zl tanszy (np w Komputroniku 379 i 399 zl brutto) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 Ostatnie pytanie jak kupowac 9000 to jakiej firmy (Sapphire, Gigabyte)zalezy co chcesz dalej robic z karta - jak np zmienic radiator to Sapphire odpada bo ma przyklejony :( a np GigaByte ma na koleczkach :!: ogolnie to Sapphire ze 20zl tanszy (np w Komputroniku 379 i 399 zl brutto) Jakos nie mialem zbytniego problemu z urwaniem tego radiatora z Saphhire'a. Odpadl jak go tylko lekko podwazylem srubokretem, a i polecial na jaies 2 metry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 ...Odpadl jak go tylko lekko podwazylem srubokretem, a i polecial na jaies 2 metry. a gwarancja razem z nim tyle ze jeszcze dalej :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 ...Odpadl jak go tylko lekko podwazylem srubokretem, a i polecial na jaies 2 metry. a gwarancja razem z nim tyle ze jeszcze dalej :lol: Nie bo CrystalOrb jest na koleczkach i jak cos to sie sciagnie i coolerek tamten na tasmie dwustronnej przyklei. :twisted: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 Nie bo CrystalOrb jest na koleczkach i jak cos to sie sciagnie i coolerek tamten na tasmie dwustronnej przyklei. :twisted:jasne a w serwisie pracuje dobra wrozka ktora zaczaruje karte ze bedzie wygladala jak nowa :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcyk Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 Własnie yogurcik tez mam dylemata bo chce se kupic 8500(zadne pro i inne) i tez nie wiem jakiej firmy........ Mysle powaznie nad MINTEM---podobno dobrze sie kreci i w testach tez nie wypada gorzej jak inne(takie samo taktowanie 275/275) Szacuneczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anyq Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 czy RadeonT 9000 Gigabyte Maya 64MB + tv-out BOX jest wiele gorszy od Sapphire bo jest tanszy 30 zl (a dla biednego studenta to wiele) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anyq Opublikowano 17 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2002 9000 Sapphire ma pamieci Hynixy o czasie dostępy 4ns. (1/4 to 0.25 czyli powinny smigac na 500MHz ddr) probowal ktos i jak to idzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...