Skocz do zawartości
wróbel

Proszę O Radę.....

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem nad wymianą boxowego wiatraczka na moim winchesterze.Chciałem z początku kupić jakiegoś zalamana ale naszła mnie myśl na chłodzenie wodne (ze względu na ciszę i możliwość chłodzenia kilku elementów naraz).W tej sprawie jestem laik więc proszę o radę czy zestawik "Extreme System" z www.bloki.pl to dobry sprzęcik czy jakaś padaka??Jest najdroższy na tej stronce więc pytam własnie o niego,jednak nie znam się na tym więc może któregoś innego polecicie??No i te zestawiki to rozumiem bez chłodnicy są?-myślicie że taka od "DACI" (rumuńska bryka :P ) się nada?

Edytowane przez wróbel

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

spider jest niezly sam mam mi spisuje sie dobrze podobnie u czesci uzytkownikow tego forum tylko ze jest przeznaczony do procow z malymi rdzeniami wiec nie jestem do konca przekonany czy ten blok bedzie dla Ciebie odpwiedni pod wzgledem wydajnosci jesli chodzi o reszte mocniejsze pompki chyba nie trzeba do jednego bloku z 2 tez sobie radzi i to calkiem niezle i do tego jest w miare cicha ale nie bezszelestna nagrzewnica byle byla miedziana, wyczyszczona i bedzie ladnie wszystko dzialac

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

spider jest niezly sam mam mi spisuje sie dobrze podobnie u czesci uzytkownikow tego forum tylko ze jest przeznaczony do procow z malymi rdzeniami wiec nie jestem do konca przekonany czy ten blok bedzie dla Ciebie odpwiedni pod wzgledem wydajnosci  jesli chodzi o reszte mocniejsze pompki chyba nie trzeba do jednego bloku z 2 tez sobie radzi i to calkiem niezle i do tego jest w miare cicha ale nie bezszelestna nagrzewnica byle byla miedziana, wyczyszczona i bedzie ladnie wszystko dzialac

1272183[/snapback]

a co reszta na to powie-faktycznie spider nie nadaję się na AMD64??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi