Skocz do zawartości
soltys

Uznana Reklamacja - Jakie Mam Prawa?

Rekomendowane odpowiedzi

1. zadzwonie lub pojde do rzecznika praw konsumenta - mam juz namiary

Dzieki takim jak wy ceny beda wyzsze bo sklepy beda musialy sobie odbijac takie rzeczy.

Haha, napewno, i co, to moze ja ich poprosze o gf2mx a oni zniza ceny w sklepie? :lol: sluchaj, ja na kasie nie spie, a kazdy chce miec dobry sprzet, tym bardziej jesli jest mozliwosc za darmo!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMo najlepiej bedzie jak udasz sie do UOKiK i przedstawisz sprawe ...

i co z tego ze daja mu dobra karte , skoro jest gorsza niz ta ktora zakupil 3 lata temu ( gorsza jezeli chodzi o stosunek cena/wydajnosc ) ...

1273066[/snapback]

To ty porownujesz karty z czasem kiedy kupil je?

Mam Radka9100, ktory byl super jak kupowalem. Teraz mi padnie i bede mogl zadac od sklepu radeona GF6600 bo w czasie jak ja kupowalem miala podobny stosunek cena wydajnosc. No super, naprawde super myslenie.

Szkoda ze to tak nie dziala. Bo w takim wypadku dochodzimy do wniosku ze sprzet w ogole sie nie starzeje. Ze to ze teraz dostaje lepsza karte niz ta co posiadal nie ma znaczenia bo swego czasu jak kupowal ja najbardziej wymagajaca gra chodzila na tym radku 30 klatek na sekunde a teraz na nowej karcie bedzie chodzic najbardziej wymagajaca gra tylko 20fps.

Do tego karta jest wymieniana wiec rachunek zostaje. W razie nastepnej awarii gdy sklep bedzie musial oddac kase to odda tyle ile klient zaplacicl na poczatku a nie tyle ile kosztowala karta wymieniona. A to dlatego ze nastapila wymiana na dzialajacy sprzet a umowa poprzednia nadal jest wazna tylko ze gwrancja wystartowala od poczatku.

Kurcze twoj tok myslenia strasznie mi sie podoba. Myslales moze o karierze politycznej?

 

EDIT:

Haha, napewno, i co, to moze ja ich poprosze o gf2mx a oni zniza ceny w sklepie? icon_lol.gif sluchaj, ja na kasie nie spie, a kazdy chce miec dobry sprzet, tym bardziej jesli jest mozliwosc za darmo!

Wiesz co coraz bardziej wydaje mi sie ze ty nie rozmuesz co czytasz. Piszesz ze nie spisz na kasie wiec chcesz iz nich wyciagnac ile sie da a to ze dzieki takim jak ty ceny wzrosna to ci wisi. Ja tutaj widze paradoks. Z jednej strony narzekasz ze nie masz kasy i nie stac cie na nowy sprzet a z drugiej chcesz naciagac sklep przez co sklep moze podniesc ceny wiec nigdy nie bedzie ciebie na nic stac.

Myslenie Polaka. Nie dziwie sie ze ten kraj jest taki jaki jest jak mieszkaja tu tacy ludzie.

Edytowane przez sucker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sucker nie chodzi o starzenie , ale o gwarancje i cene za jaka byla kupiona ... gwarancja byla dana na sprzet wart 1400 , a kupujacego gowno obchodzi ze po 2 tygodniach ona spadnie do 2 zl ....

dal tyle i na tyle otrzymal gware

1273103[/snapback]

Gwrancja nie jest na kase ale na sprzet. I wyzej napisalem juz odpowiedz na to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, a zastanawia mnie jedna rzecz, jakby porwaly mi sie buty Nike i oddal bym je na gwarancje, po roku np, ale tak ze nie dalo by sie ich naprawic ani nie bylo juz tych modeli, bo juz nowa kolekcja np weszla, i co, sprzedawca zaoferuje mi buty Adidasa, powie ze to jest nowszy model, bo ma jakies tam unowoczesnienia ale one wcale mi sie nie beda podobac, i musze je przyjac? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, a zastanawia mnie jedna rzecz, jakby porwaly mi sie buty Nike i oddal bym je na gwarancje, po roku np, ale tak ze nie dalo by sie ich naprawic ani nie bylo juz tych modeli, bo juz nowa kolekcja np weszla, i co, sprzedawca zaoferuje mi buty Adidasa, powie ze to jest nowszy model, bo ma jakies tam unowoczesnienia ale one wcale mi sie nie beda podobac, i musze je przyjac? ;)

1273111[/snapback]

 

i caly czas o tym mowie ...

 

mozesz je przyjac ale nei musisz ot i tyle ... to jest tylko Twoja dobra wola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co coraz bardziej wydaje mi sie ze ty nie rozmuesz co czytasz. Piszesz ze nie spisz na kasie wiec chcesz iz nich wyciagnac ile sie da a to ze dzieki takim jak ty ceny wzrosna to ci wisi. Ja tutaj widze paradoks. Z jednej strony narzekasz ze nie masz kasy i nie stac cie na nowy sprzet a z drugiej chcesz naciagac sklep przez co sklep moze podniesc ceny wiec nigdy nie bedzie ciebie na nic stac.

Myslenie Polaka. Nie dziwie sie ze ten kraj jest taki jaki jest jak mieszkaja tu tacy ludzie.

??? no dobra, to powiedz mi ile ta cena wzrosnie? no ile? nawet jesli 20zl na kazdej karcie graficznej to ja mam to gdzies bo teraz dostaje 1400zl za friko! a wysokie ceny nie sa spowodowane "takimi ludzmi jak ja" wiec teraz Ty sobie oszczedz takich tesktow!

ps. te 20 zl to bylo tylko dla przykladu, bo cena w ogole nie wzrosnie, a nawet jesli to o 1zl co po tygodniu spadnie o 30zl ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i caly czas o tym mowie ...

 

mozesz je przyjac ale nei musisz ot i tyle ... to jest tylko Twoja dobra wola

ja wiem ze Ty w ten sposob myslisz, chcial bym uslyszec zdanie sucker'a na ten temat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i caly czas o tym mowie ...

 

mozesz je przyjac ale nei musisz ot i tyle ... to jest tylko Twoja dobra wola

1273124[/snapback]

Pisalem wyzej juz o tym. Idac takim tokiem myslenia gwarancjia to fikcja. Wszyscy powini dostawac odrazu kase bo po co tracic te 14dni na gwarancje. Pamietaj ze gwrancja nie chroni tyko klienta a rowniez sklep.

 

hmm, a zastanawia mnie jedna rzecz, jakby porwaly mi sie buty Nike i oddal bym je na gwarancje, po roku np, ale tak ze nie dalo by sie ich naprawic ani nie bylo juz tych modeli, bo juz nowa kolekcja np weszla, i co, sprzedawca zaoferuje mi buty Adidasa, powie ze to jest nowszy model, bo ma jakies tam unowoczesnienia ale one wcale mi sie nie beda podobac, i musze je przyjac? icon_wink2.gif

Poczytaj moje wczesniejsze wypowiedzi i zamiast karty wstaw buty.

 

??? no dobra, to powiedz mi ile ta cena wzrosnie? no ile? nawet jesli 20zl na kazdej karcie graficznej to ja mam to gdzies bo teraz dostaje 1400zl za friko! a wysokie ceny nie sa spowodowane "takimi ludzmi jak ja" wiec teraz Ty sobie oszczedz takich tesktow!

ps. te 20 zl to bylo tylko dla przykladu, bo cena w ogole nie wzrosnie, a nawet jesli to o 1zl co po tygodniu spadnie o 30zl icon_wink2.gif

Znasz sie moze na ekonomi? Myslisz ze sklep sam poniesie wydatki zwiazane z reklamacja/gwrancja/rekojmia? Zyjemy w kapitaizmie a tutaj licza sie zyski i wiekszosc sklepow nie stac na placenie za takich jak ty. Wszystko pusza w koszty.

Tak jest nakrecany biznes. Gdyby sklep mial tylko doplaca bylby nie dochodowy a co za tm idzie splajtowalby. Ale wydaje mi sie ze tego nie zrozumiesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, a zastanawia mnie jedna rzecz, jakby porwaly mi sie buty Nike i oddal bym je na gwarancje, po roku np, ale tak ze nie dalo by sie ich naprawic ani nie bylo juz tych modeli, bo juz nowa kolekcja np weszla, i co, sprzedawca zaoferuje mi buty Adidasa, powie ze to jest nowszy model, bo ma jakies tam unowoczesnienia ale one wcale mi sie nie beda podobac, i musze je przyjac? ;)

1273111[/snapback]

Kupilem kiedys sandaly Salomona (cena promocyjne niecale 200pln). Po niecalym roku pekla 1 podeszwa, a druga prawie. Oddalem do sklepu gdzie kupilem, a ze nie mieli akurat juz takich (i dobrze) to oddali kase. Kupilem sobie lepsze (duuuzo trwalsze - juz 3 sezony maja :)) na placu za 100. :D Co do sprawy, to nie wiem, czy mozna sie domagac zwrotu gotowki. Jednak moim zdaniem (tak logicznie myslac) przy wymianie nie mozna sie domagac duzo lepszej karty, bo ona teraz kosztuje tyle co felerna kiedys. Gwarancja obejmuje towar, a nie jego cene. Nieraz jest trudno ocenic czy zamiennik jest gorszy czy nie, ale w tym wypadku chyba jasne jest ze 9800pro > 9700. A czemu sklep ma ponosic odpowiedzialnosc za to, ze towar stracil na wartoscie polowe w ciagu tego czasu?? To ty ja kupiles i oni maja ci zagwarantowac, ze w czasie okresu gwarancyjnego beda ja serwisowac lub wymienia na taka sama (podobna, ale nie gorsza), gdy naprawa bedzie niemozliwa. Tu nie ma mowy o darmowym upgrejdowaniu sprzetu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co jesli chce Herc'a 9700np? z klockow mi ja zbuduja? gwarancja sie tyczy karty Hercules'a a nie Asusa czy innego Adidasa! a jesli nie moga mi oddac ej karty to co? kasa! zaplacilem za Hercules i tyle! i to zaplacilem grube pieniadze! nie mowiac juz o tym ze nie mam karty 2 czy 3 tygodnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co jesli chce Herc'a 9700np? z klockow mi ja zbuduja? gwarancja sie tyczy karty Hercules'a a nie Asusa czy innego Adidasa! a jesli nie moga mi oddac ej karty to co? kasa! zaplacilem za Hercules i tyle! i to zaplacilem grube pieniadze! nie mowiac juz o tym ze nie mam karty 2 czy 3 tygodnie!

1273181[/snapback]

Ja juz nie mam sil pisac dalej tutaj. Wiesz co rob co chcesz. Oddaj sprawe do sadu, groz im, wyzywaj rob co chcesz. Moze sie przestrzasza i oddadza kase odrazu, moze bedziesz musial w sadzie walczyc nie interesuje mnie to. Nie jestem msciwy wiec obys wyszedl na tym jak najlepiej. Zycze ci tego.

Pozdro.

Edytowane przez sucker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej idz i im powiedz o tym 6800, powiesz, ze tak bys wziol kase (1400) a tak chcesz tylko karta, jesli nie, tzn jesli nie beda mogli dac ci r9700 z herca, to moga ci dac nastepny model, czly powiedzmy 9800/9800pro z herca, bop na inna firma sie nie musisz zgadzac. najlepiej idz do sklepu i sie dowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz nie mam sil pisac dalej tutaj. Wiesz co rob co chcesz. Oddaj sprawe do sadu, groz im, wyzywaj rob co chcesz. Moze sie przestrzasza i oddadza kase odrazu, moze bedziesz musial w sadzie walczyc nie interesuje mnie to. Nie jestem msciwy wiec obys wyszedl na tym jak najlepiej. Zycze ci tego.

Pozdro.

1273186[/snapback]

ej, ale co oni zrobia w tym wypadku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej idz i im powiedz o tym 6800, powiesz, ze tak bys wziol kase (1400) a tak chcesz tylko karta, jesli nie, tzn jesli nie beda mogli dac ci r9700 z herca, to moga ci dac nastepny model, czly powiedzmy 9800/9800pro z herca, bop na inna firma sie nie musisz zgadzac. najlepiej idz do sklepu i sie dowiedz

1273193[/snapback]

ale 9800 Herca tez nie ma, chyba :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ej, ale co oni zrobia w tym wypadku?

1273199[/snapback]

Dobra niech strace. Ostatni post.

Gostek ze sklepu zaproponuje ci 9800PRO ty mu powiesz nie. Albo Hercules 9700np albo kasa. Teraz kilka mozliwosci:

1. Gostek odda kase.

2. Gostek jakims cudem zalatwi tego 9700np Herca. Poserwisowy lub z innych kanalow.(poczekasz jeszcze troche)

3. Zapyta sie czy moze zaproponowac inna karte. Ty powiesz chce 6800. Teraz dwa warianty.

a) Zgodzi sie i bedzie szczesliwy ze ty bedziesz szczesliwy.

b) Nie zgodzi sie i powie albo 9800PRO albo idz do sadu.

c) Zgodzi sie ale za doplata.

4. Powie albo 9800PRO albo idz do sadu.

5. Powie to idz do sadu.

 

W przypadku 3.B), 4. i 5. bedziesz musial pokwitowac ze sprzedawca zaproponowal inna karte(lepsza) ale nie zgodziles sie przyjac. Ty idziesz do sadu(placisz koszty sadowe) rozprawa sie toczy, mija pare miesiecy i:

a) Sad porzyznaje tobie racje. Dostajesz kase i zwrot kosztow sadowych.

B) Sad przyznaje racje sklepowi, jako ze zaproponowal sprzet o podobnych(a nawet lepszych) parametrach od poprzedniego i obarcza cie calymi kosztami sadowymi(na poczatku ty i sklep placicie po polowie).

 

To chyba wszstkie wariany. Pominalem wariant gdy gostek ze skelpu sie zdenerwuje i zlpie to co ma pod reka i rzuci w twoja strone. Ale to raczej malo prawdopodobne ;).

Pozdro i jeszcze raz powodzenia w walce ze zlym sklepem.

Edytowane przez sucker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie, oni musza ci dac z tej samej firmy, a jak nie ma 9700/pro i 9800/pro/xt to na innego r9700 i 9800 sie nie musisz zgodzic!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra, nie chce juz kasy, niech mi tylko dadza tego 6800 i sie odczepie :P postaram sie ich nakrecic ze jak musieli by mi kase oddawac to 1400zl itp a i oczywiscie zadzwonie tam gdzie trzeba ;) pozdro i dzieki za pomoc, duze piwo dla kazdego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w tym kraju ma byc normalnie jak kazdy jeden drugiego stara sie w.yjebac :?

 

Czlowieku jestem ciekaw czy jakby ci karta padla rok temu , jak za 9800Pro trzeba bylo wylozyc prawie 2k i w kazdym tescie wypadala lepiej od twojego herca , to czy bys tak strasznie nazekal na to ze musisz ja dostac .

 

Sklep musi postapic dokladnie tak jak to napisal kucyk i w twoim wypadku (punkt 2) wymienaja ci na karte o takich samych (nawet lepszych) osiagach .i wedlug mnie postepuja jak najbardziej fair w stosunku do ciebie . Przegladnij sobie rozne tematy o walkach jakie sklepy zapodaly innym osobom , w twoim przypadku postepuja jak najbardziej w porzadku natomiast ty wlasnie starasz sie ich wy,jebac , tylko nie rozumie dlaczego ?

 

Natomiast jesli tak bardzo chcesz sie osmieszyc , to idz wyklucaj sie i jako powod nie przyjecia R9800P podaj kolor laminatu :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w tym kraju ma byc normalnie jak kazdy jeden drugiego stara sie w.yjebac  :?

 

Czlowieku jestem ciekaw czy jakby ci karta padla rok temu , jak za 9800Pro trzeba bylo wylozyc prawie 2k i w kazdym tescie wypadala lepiej od twojego herca , to czy bys tak strasznie nazekal na to ze musisz ja dostac .

 

Sklep musi postapic dokladnie tak jak to napisal kucyk i w twoim wypadku (punkt 2) wymienaja ci na karte o takich samych (nawet lepszych) osiagach .i wedlug mnie postepuja jak najbardziej fair w stosunku do ciebie . Przegladnij sobie rozne tematy o walkach jakie sklepy zapodaly innym osobom , w twoim przypadku postepuja jak najbardziej w porzadku natomiast ty wlasnie starasz sie ich wy,jebac , tylko nie rozumie dlaczego ?

 

Natomiast jesli tak bardzo chcesz sie osmieszyc , to idz wyklucaj sie i jako powod nie przyjecia R9800P podaj kolor laminatu  :lol:

1273325[/snapback]

ech, jak by to bylo 4 lat temu to i gf4200 bym wzial, wiec nic ciekawego nie wymysliles <_< hmm, postepuja fair, to jest najtansza karta ktora jest szybsze od mojego Herc'a, wiec MUSZA to zrobic, a jak beda dobrzy to dadza mi cos lepszego, wiec ich propozycja nie jest wcale och i ach...ale zgodze sie z wami nie bede robil z siebie idioty jak bede z nimi gadal, wczesniej jeszcze do rzecznika przedzwonie, moze on cos pomoze ;) pzodro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście sucker ma racje i to nie podlega wątpliwości. Pracuje w sklepie komputerowym i miałem  takie sytuacje tylko z cd-romami i dvd (z karta graf jeszcze nie :) ). Przy uszkodzeniu i braku danego modelu proponuje klientowi zamianę na model kolejny który jestem w stanie sprowadzić (zwykle o lepszych parametrach, nigdy o gorszych). NIGDY ale to NIGDY klient nie odmówił mi zamiany. Ale oczywiście jakby odmówił jest na to procedura:

1.  Żadnych zwrotów kasy !!! Pod zadnym wypadkiem. Klient się burzy - wzywam ochrone ktora klienta wyprowadza ;p .

2. Klient podpisuje mi świstek o tym, że odmówił przyjęcia danego zamiennika.

3.  Pouczam klienta o możliwości podania sklepu do sądu oraz, że może także zasięgnąć porady u rzecznika praw konsumenta.

4. Biore towar na serwis 14 dni.

5. Klient przychodzi po 14 dniach i daje mu do podpisania kolejny dokument - w zwiazku z ekspertyza producenta reklamacja przedluzy się o 1 miesiac.

Jezeli w miedzyczasie znajdzie sie ten sam model - obojetnie czy poserwisowy czy inny sprowadzam go i wydaje a jak nie to klientowi daje do podpisania kolejny papier o przedluzeniu o 1 miesiac. I tak w kółko.

Jak kuba bogu - tak bog kubie ;p.

 

pozdr

1273302[/snapback]

pieknie pieknie...o to cale oblicze sklepow komputerowych..a punkt numer 1 mnie rozwalil...lol...to klient nie ma prawa dochodzic swojego tak?? bo jesli to robi to od razu sie burzy??? prosze prosze jakie Paniska...OCHRONA!!! (btw. w sklepie komputerowym ochrona????? heheh..nie widzialem jescze...no chyba ze sklep miesci sie w geancie, tesco lub innym markecie...

 

moim zdaniem MOZNA ZADAC kasy...POMYSLCIE WSZYSCY MADRZY TAK: kupujesz buty za 300 zeta...chodzisz chodzisz i za pol roku rozwalaja sie KOMPLETNIE...tylko ze za te pol roku sa juz warte np 200 zeta (na allegro np. - bo w sklepach juz nie ma. jest nowa kolekcja)...sklep proponuje inne w zamian..tobie sie nie podobaja (masz do tego 100000% prawo prawda?) chcesz kase..I TERAZ PYTANIE ZA 100 PUNKTOW!!!! ile kasy odda ci sklep??? ospowiedz: 300 zeta...a kto dalby sobie "wlepic" 200 bylby chyba imbecylem...za buty dalem 300 i NIE OBCHODZI MNIE TO..chce swoja kase i juz...przeciez tro chyba oczywiste jak 2x2...juz oddalem chyba z 3 pary butow (DEICHMAN) i ZAWSZE DOSTAWALEM TYLE KASY ile wydalem...nawet byly TE SAME dostepne od zaraz..chcieli wymienic..ale powiedzialem ze sie nie zgadzam bo te buty sa imho gowniane i z innymi bedzie dzialo sie to samo..i kase dostalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcialbym zeby bylo jak mowisz ;)

1273377[/snapback]

i tak jest ...

 

a do pana dzieciola i innych frajerow ze sklepikow

to co robisz jest bezprawne ... masz ustawowy czas ( jest napisane na gwarze ) ktora musi podpisac klient , a wiesz na czym bazujesz ludziu jeden , na niewiedzy klientow , i na zwyklym .... ( niecenzuralne slowo ) ... ludzie nie wiedza o swoich prawach i dlatego takie skubance jak Ty ( czy raczej wlasciciel ktory Cie zatrudnil ) jeszcze istnieja ...

 

ze mna juz bys tak nie postapil , po pierwsze mialbys sprawe w sadzie ( nie liczy sie kasa , ale zasady ) a po drugie mialbys anonimowy dnos do urzedu skarbowego ( wierz mi oni nawet najglupsze donosy rozpatruja , i wierz mi ze zawsze cos znajda , i juz od nich sie nie uwolnisz ) ...

bardzo szybciutko bys sie nauczyl co to znaczy traktowac klienta z szacunkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyslalem mail'a z pytanie (jak w watku) do pc projekt, odpisali:

Hmmm - niestety nie musza

Jeżeli się nie da naprawic to musza dac taki produkt sam albo wydajniejszy

lub zwrocic pieniadze (ale nie musza)

To tak jakby Ktos kupil grafike 2 lata temu za 2 tys (takie ceny np. Ti4600)

Dzi taka kosztuje 200zl na allegro - i co ?? no nic . Taki klient dostaje

np.FX 5700 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...