Gronia Opublikowano 18 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2005 cze jestem jak narazie zielony w temacie zmian biosu na stronce znalazlem 2 programy AFUDOS i AFLASH BIOS czym sie te programy roznia i ktory mam uzyc do zmiany biosu w asusie P5GDC Deluxe??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 19 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2005 Poczytaj: http://www.asus.com.tw/support/english/tec...ios/afudos.aspx <- to jest do biosow ami http://www.asus.com.tw/support/english/tec...ios/aflash.aspx <- to jest do biosow award'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gronia Opublikowano 19 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2005 tzn ja wiem juz jak to zrobic ta aktualizajce tam mi sie wydaje ze wiem tylko nie wiedzialem z jakiego pogramu korzystac czy li jak mam rozumiec jezeli mam bios ami to korzystam z afudos ajak awarda to z aflasha?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 19 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2005 Na to wyglada :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2002JSQ Opublikowano 19 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2005 Z reguly producent plyty glownej dostarczajac nowy bios, zaleca uzywanie konkretnego programu. Tam skad wziales bios, musi byc tez odpowiedni flasher. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...