Skocz do zawartości
Pietr

Zawieszanie I Inne Problemy

Rekomendowane odpowiedzi

Złożyłem sobie komputerek (taki jak w sygnaturze) i wszystko jest w porządku oprócz jedenej rzeczy: bardzo często w trakcie odpalania systemu komp się zawiesza. Jeśli nie zawiesi się w ciągu pierwszych 2 minut to później już raczej nie ma problemów. Być może jest to powiązane z tym, że jak restartuje to dzieje mi sie coś dziwnego a mianowicie sprawdza napędy optyczne (mimo, że w biosie w bootowaniu ustawiłem, żeby ich nie tykał) i nie chce się włączyć. Dopiero odcięcie zasilania pomaga. Czyli są to generalnie dwa problemy. Jestem laikiem komputerowym i prosze o pomoc, w sensie, żeby ktoś powiedział mi gdzie mam szukać i jak sprawdzić w czym może tkwic problem. Czy to bios czy zasilanie czy coś innego. No i zasmuca mnie fakt, że komputer jest nowy i w sumie często się zawiesza. Jak można to zminimalizować ??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Proponuje rozkrecic caly komputer i zlozyc go od nowa. Dokladnie wpinajac kazdy element w jego miejsce. Sproboj uruchomic kompa z minimalna ilosca podzespołow niezbedna do jego rozruchu. Widze ze masz dwa dyski na S-ATA wiec jeden mozesz wypiać. Mam nadzieje ze stery do S-Ata zainstalowales poprawnie.

Przydaloby sie tez wyczyszczenie biosu i ustawienie wszystkiego od nowa. Tak jak napisal przedmówca memtest, temperatury, napicia....

Napisz tez jaki masz system i co dokladnie pojawia ci sie na ekranie w trakcie zwisu i w ktorym momencie najczesciej. Czy jest to tylko zwykly zimny zwis czy wyskakuje moze jakis komunikat??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi