Skocz do zawartości
tigergold

Sieć, Pomocy!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Jeśli chodzi o sieci jestem zupełnym laikiem a potrzebuję bardzo wiedzieć jak skonfigurować sieć tak aby komputery zwyczajnie się widziały w otoczeniu sieciowym, żeby mogły współdzielić katalogi i udostępniać sobie drukarki, faksy itp. Wiem że dla wielu z was to pryszcz a ja błądzę po necie w poszukiwaniu informacji, czytam windosowską pomoc, a i tak w praktyce mi nie wychodzi... Sprawa wygląda tak: mam 2 komputery (XP i 98) z kartami sieciowymi. Z tych kart idą skrętki do routera. Do routera zaś podpięta jest neostrada. Do jednego z komputerów podłączona jest drukarka, faks, etc. Proszę kogoś bardzo o proste, praktuczne wytłumaczenie co i jak mam zrobić aby to działało.

 

Adminie kochany! Nie zamykaj tematu, nie chodzi mi o dzielenie neostrady! Neostrada żwawo śmiga! Nie mam problemu z tym żeby na wszystkich komputerach był internet. Chodzi mi o konfigurację w takim przypadku komputerów tak aby były razem w sieci wewnętrznej LAN i żeby mogły swoje ikonki widzieć w "otoczenie sieciowe", o to mi chodzi! :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też było.

 

Teraz użytkowniku kochany:

- nie sprzeczaj się ze mną, bo wiem co piszę.

- masz linka w sigu, powinieneś dostać 10 pt karnych.

- nie szukałeś - kolejne punkty.

- nie przeczytałeś regulaminu.

 

To chyba dość szybki sposób na opuszczenie naszego grona, nie sądzisz?

 

http://forum.purepc.pl/index.php?act=Searc...hlite=otoczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik