lobo0 Opublikowano 11 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2005 witam. na zaliczenie musialem napisac arkanoida wiec zrobilem to jako tako i teraz mam prosbe do Was o przetestowanie i uwagi. co zmienic, co jest beznadziejne itp. pozdrawiam gierka: Arkanoid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayem Opublikowano 12 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2005 Invalid Bytecode ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 12 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2005 u mnie wsio dziala. czy pojawiaja sie potem jakies "udziwnienia" poziomow ? inne klocki czy cus ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasin Opublikowano 12 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2005 uwagi na szybko: - wyeliminuj flickering, przeszkadza i bola oczy na dluzsza mete - nie bierzesz wogole pod uwage predkosci paletki podczas uderzenia pilki, gra jest monotonna bo w wyniku tego pilka odbija sie zawsze w taki sam sposob, nie mozna scinac - dodaj jakies bonusy w postaci np. zielona cegla powoduje zredukowanie predkosci pilki o 1/2, a rozowa zwieksza predkosc x 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 12 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2005 u mnie wsio dziala. czy pojawiaja sie potem jakies "udziwnienia" poziomow ? inne klocki czy cus ? 1440585[/snapback] po przejsciu na nastepny poziom zwieksza sie liczba cegielek, skraca belka i przyspiesza pilka :) uwagi na szybko: - wyeliminuj flickering, przeszkadza i bola oczy na dluzsza mete - nie bierzesz wogole pod uwage predkosci paletki podczas uderzenia pilki, gra jest monotonna bo w wyniku tego pilka odbija sie zawsze w taki sam sposob, nie mozna scinac - dodaj jakies bonusy w postaci np. zielona cegla powoduje zredukowanie predkosci pilki o 1/2, a rozowa zwieksza predkosc x 2 co to jest flickering? :> no z tym odbijaniem i predkoscia paletki musze pokabinowac, a te bonusy to fajna sprawa, zrobie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasin Opublikowano 12 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2005 flickering to termin, ktorego sie uzywalo jeszcze za czasow programowania w WinApi32 :) a dotyczyl efektu, kiedy ruchome, dynamiczne obiekty - okienka, czy tez bitmapy w przyapdku prostych gier, migotaly, u Ciebie te migotanie jest specyficzne, raczej za pilka i paletka ciagnie sie smuga, ale efekt drazni troche oczy, nie wiem jak u inych i sadze, ze warto popracowac nad wyeliminowaniem tego, skuteczna technika na wyeliminowanie tego to naprzyklad double buffering (rysujesz bitmapy w pamieci, a gotowa wyrysowana scene wrzucasz na ekran) ogolnie gra jest spoko, widac, ze znasz sie na rzeczy, jak dopracujesz szczegoly to bedzie bardzo dobry produkt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 12 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2005 poczytam i bede probowal....dzieki za sughestie i czekam na nastepne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yakuza83 Opublikowano 12 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2005 Ja bym poprawił odbicia od scian i klockow (czesto pilka przechodzi przez nie jak przez masło). Poza tym, jak ktos juz wczesniej wspomnial - bonusy - to one umilają całą gierkę (no wiesz, jak w kazdym arkanoidzie - zwolnienie, przyspieszenia, wiecej pilek, klej , strzelanie itp. ) My z kumplem mielismy jeszcze cos takiego, ze byly rozne kolory klockow i kazdy mial inną wytrzymalosc i jak pilka uderzyla to zmienialo kolor (nie pamietam tylko, czy to ostatecznie dzialalo ;)). A co do odbic, to z tym bylo najwiecej zabawy - wiem, ze na koniec, to mielismy zasymulowane odbicia od kuli :D, a niektorzy po prostu podzielili paletke na sektory i w kazdym troszke inaczej sie odbijalo. Poza tym, mozna dodac rozne plansze, jakies tlo itp. A i jeszcze jedno - punkty. Nie podoba mi sie, ze sa liczone wraz z czasem grania. Mozna zrobic tak, ze czas odlicza sie w dol i za kazde zbicie sa jakies pty a za ukonczenie planszy przed czasem dodatkowe pty proporcjonalne do czasu, ktory zostal. To tyle, pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojmarek Opublikowano 14 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2005 piłeczka przechodzi przez klocki (nie odbija sie) jeżeli uderzy klocka od boku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizzly Opublikowano 17 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2005 Bogatsza oprawa graficzna, za szybko klocki się zbijają przy jednym uderzeniu, nie ma paletki. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 (edytowane) postanioilem zrobic zeby od bokow cegiel tez sie odbijala a nie "przechodzila jak przez maslo" i siedze nad tym juz troche i nie moge wymyslic :mur: juz zgupilame normalnie. daje kawalek kodu moze mi ktos z Was pomoze: a to jest kulka a ceg to cegla public void odbijodcegly() { for(int x=0;x<11;x++) for(int y=0;y<ustawienia.iloscwierszycegiel;y++) { if (((a.getMinY()<ceg[x][y].getMaxY()) & (a.getMaxY()>ceg[x][y].getMinY()) ) & ((a.getCenterX()>ceg[x][y].getMinX())& (a.getCenterX()<ceg[x][y].getMaxX()))) { if(ceg[x][y].aktywna==true) { a.dy=-a.dy; //odbicie od poziomu zbijcegle(x,y); } } } } generalnie chodzi o to ze odbijam tylko od gory albo od dolu cegly a.dy=-a.dy; //odbicie od poziomu i nie umiem wymyslic jak sprawdzac czy w danym momencie pilka sie odbija od bokow cegly czy od dolu lub gory bo chce zastosowac odbicie od pionu a.dx=-a.dx; //odbicie od pionujuz mam z lekka przegrzany mozg :lol: i mam nadzieje ze ktos na to wpadnie... pozdrawiam Edytowane 18 Maja 2005 przez lobo0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 no dobra odbijanie od belki zrobione, grafika jako tako, odbijanie od cegiel tez jest jeszcze zostaly bonusy... co sadzicie o tym teraz?? link w pierwszym poscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nuras_en Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 ewrifink oł rajt. Gratuluję :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayem Opublikowano 19 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2005 (edytowane) no to jeszcze kawalek odemnie - juz dziala i gra sie zupelnie spoko - ale... jak zwykle jakies ale. :) chdzi o odbijanie od paletki, a dokladniej o katy. jesli pileczka wraca do mnie z lewej strony pod jakims katem (powinny to byc rozne katy, nie tylko 45), to uderzajac w: - lewa czesc paletki powinna: a) zawrocic pod mniejszym (do pionu) katem lub B) zawrocic pod takim samym katem - srodkowa czesc paletki: odbic sie i poleciec w prawo pod takim samym katem jak przyleciala z lewej. - prawa czesc paletki - analogicznie jak po lewej lesli pileczka leci z prawa, jesli leci z lewa to: kat powinien ulec zwiekszeniu ;) mam nadzieje ze jest to zrozimale :) PS. calkiem fajnie ci to wyszlo :) Edytowane 19 Maja 2005 przez ayem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo0 Opublikowano 19 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2005 nad ta paletka pomysle dzieki za opinie i czekam na nastepne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasin Opublikowano 19 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2005 niezle, jest duzo lepiej niz bylo przedtem, sa rozne predkosci pilki, dodaj bonusy, dopracuj scinanie pilki i bedzie spoko gierka ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...