zuli007 Opublikowano 15 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2005 Witam. Mój problem dotyczy bardzo wysokiej temperatury procesora. W drugim komputerze mam Pentium 4 2.4HT na rdzeniu Northwood , bydlak jest bardzo gorący, chłodzi go radiator z volcano7+ oraz wentylator coolermastera- dmucha całkiem nieźle (nie to co orginalny z volcano, ale hałas jest znośny). W stress (kompresja mpeg2,xvid) ma ok 63 stopni przy otwartej obudowie. Na początku myślałem że to przez paste ale przećwiczyłem już ceramika i srebrną bez efektów. Nie znam się na temperaturach procesorów intela ale z tego co na forum przejrzałem wnioskuje ze mam o wiele za wysoką. Płyta główna to ABIT IC-7G, procesor nie podkręcony.W idle procesor ma ok 45 stopni. Pytanie kieruje głównie do wcześniejszych posiadaczy volcano. Przymierzam się do Pentagrama 120CU+ lub thermalrighta XP120, jeśli macie jakieś inne propozycje to chętnie poczytam. A żeby nie było, przeglądałem topiki o chłodzeniu ale nigdzie nie znalazłem konkretnego porównania userów a testy "gazetowe" mnie nie interesują, wierze Wam jako bardziej bezstronnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 :arrow: słaby przewiew w obudowie... (otwarta obudowa wcale nie zapewnia dobrej cyrkulacji) :arrow: zly odczyt temp :arrow: czesto uzytkownicy forum nie sa bezstronni, bo polecaja to, co sami maja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...