Skocz do zawartości
pałeł

Historia Pewnego Fiata

Rekomendowane odpowiedzi

wiec teraz przychodzi kolej na publikacje moich dzisiejszych zmagań z nagrzewnicą od dużego fiata

tak to wyglądało jak to do domu przyniosłem

Dołączona grafika

na zdjęciu dwa fiaty i jeden poldek:D

 

jeden z fiatów jest robiony dla jednego z nas (czytaj tweak'owców)

przyszła kolej na otwarcie

 

[Dołączona grafikatak wyglądają fiaty po otwarciu

 

słynne korodki jak w ładzie

Dołączona grafika

widok na kanały które trzeba wyczyścić pewnie sie za to jutro a może pojutrze wezmę

Dołączona grafika

brzeszczot da rade :D

 

w jednym przepaliłem zbiorniczek tak to jest jak sie operuje palnikiem na tlen + acetylen = temperatura płomienia 3100 stopni C i moment nie uwagi i takie coś powstaje

Dołączona grafika

 

tak wygląda na razie zbiorniczek

Dołączona grafika

 

i na dziś to chyba koniec z robotą może jutro zrobię więcej

Edytowane przez pałeł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ba! bo cyna jest z takiego trójkąta co sie nim rynny lutuje :D

ale to sie poprawi jak kumpel dremaelka pożyczy

1455221[/snapback]

aaa no chyba, ze tak, tez mam jeszcze tego ciarastwa troche :)

ale zdecydowanie nieporęczne.

Edytowane przez MeGaMuCieK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki za brak edycji to na początku ale by nie było widać że postęp jest :D

wiec dzisiaj zostały wyczyszczone kanały no i teraz to co tygrysy lubią najbardziej

Dołączona grafika

widok ze strony dekli z króćcami

Dołączona grafika

druga strona tam gdzie jest jeden dekiel

Dołączona grafika

no i widok ogólny

na dziś już koniec z robotą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1456855[/snapback]

możesz zdradzić jakiego narzędzia użyłeś do oczyszczenia tych powierzchni pomiędzy wlotami ?

bo z tego co widzę (dość ciemno na zdjęciu ale chyba) to już lśniący szlifowany czymś mosiądz, a nie warstwa utlenionej cyny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem bardzo podobnego fiata i nie było w nim zbyt duzo `syfu`.

 

Rozlutowałem nad kuchenką a później

zbiorniczki ponownie połączyłem za pomocą poxiliny - moze i prowizorka ale dobrze się trzyma i nie cieknie [stosuje pompke 600l/h]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"możesz zdradzić jakiego narzędzia użyłeś do oczyszczenia tych powierzchni pomiędzy wlotami ?

bo z tego co widzę (dość ciemno na zdjęciu ale chyba) to już lśniący szlifowany czymś mosiądz, a nie warstwa utlenionej cyny "

 

zgadza sie jest to szlifowany lśniący mosiądz :-P

 

pewnie że mogę

narzędziem tym była multiszlifierka "toya" typu dremel :D z kamieniem szerokości i 3mm bodajże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"możesz zdradzić jakiego narzędzia użyłeś do oczyszczenia tych powierzchni pomiędzy wlotami ?

bo z tego co widzę (dość ciemno na zdjęciu ale chyba) to już lśniący szlifowany czymś mosiądz, a nie warstwa utlenionej cyny "

 

zgadza sie jest to szlifowany lśniący  mosiądz :-P

 

pewnie że mogę

narzędziem tym była multiszlifierka "toya" typu dremel :D z kamieniem szerokości i 3mm bodajże

1458555[/snapback]

jak na kamien to i tak tobie dobrze poszlo, ja raczej bym to robil drucianka od dremena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mowiac o dremelowskiej druciance, mam na mysli trzpien z taka okragla glowka i drucikami do okola, i tak misiu mowil oryginalna koncowka dremela o ktorej mowa, kosztuje u mnie w miescie 13 zl (w castoramie podobnie pewnie) to nie wiem skad ty wzieles te 40 zl :/ chyba myslales o jakims komplecie do czyszczenia gdzie jest ta drucianka w komplecie za 4 dychy, bo spotykaja sie takie kompleciki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra prostuje jak leci :D

dremelek czy poprawniej multiszlifierka "toya" jest mojego kumpla

i pytałem go o szczotkę stalową to powiedział mi ze kosztuje 40zł oryginalna dremlowska wiec nie mam powodu mu nie wierzyć tym bardziej ze nawet za zużyte materiały typu tarcze czy kamienie nie ponoszę żadnych kosztów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeden fiat mnie kosztuje 25zł inne nagrzewnice zależy od czego np. łada czy rekord 35zł

fiat po wyszlifowaniu kanałów i podświetleniu z tyłu

 

Dołączona grafika

 

tym szlifowałem, brzeszczot z naklejonym papierem wodnym o ziarnie 200 mniejszego niestety nie miałem w domu, ideałem była by 60

Dołączona grafika

 

jak dorwę prostownik to chciałbym jeszcze fiatowi elektrolizę zrobić no i potem lutowanie :D

i końcowa polerka oraz kosmetyka czyli po prostować finy które sie pogięły i tym podobne :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra dodam jeszcze jedna fotkę

co by było ładnie widać kanały po czyszczeniu

 

Dołączona grafika

 

wiec teraz tylko czekam na cyne i zamykam fiacika

właściciel jest zadowolony wiec sie cieszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...