Skocz do zawartości

mechl!n

Stały użytkownik
  • Zawartość

    3421
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O mechl!n

  • Tytuł
    Uczestnik

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Skąd
    skątowni
  1. Akwarystyka

    Grinch -> piękne akwarium.
  2. Siłownia

    Wszystko prawda tylko ja nie jestem moderatorem.
  3. Tak- też coś mi świta- tylko o ile dobrze pamiętam Pietach radiator ("serce" bloczka) wykonał sam z jednolitej kostki miedzi. .... Obiecane foty kilku bloków wykonanych tą metodą: blok1: blok2: blok3: blok4:
  4. Mam Pytanie (jestem Nowy :( )

    Do tego będziesz musiał dokupić jeszcze blok(i) na CPU (+ ewentualnie na GPU- znaczy kartę graficzną) oraz chłodnicę i wentylatory.
  5. Jeśli faktycznie radiator nie jest wykonany techniką skivedfins (czy jakoś tak- znaczy że finy są integralną częścią podstawy) a finy są jak wspomniał termit_tm przylutowane do podstawy to opcja lutowania raczej odpada- przy próbie przylutowania czegokolwiek do podstawy niechybnie rozlutują się. W innym wypadku wycinasz 1/4 radiatora i wlutowujesz ją centralnie w płaskownik miedziany / mosiężny- kawałek z finami znajdzie się tuż nad rdzeniem proca. Mam gdzieś fotki jak ja to robiłem- znajdę to zapodam.
  6. Siłownia

    Dzięki all. Chaos -> heh- raczej posiada, nie pytałem ;-).
  7. Siłownia

    No to mamy finał dwutygodniowych ćwiczeń mechl!nków- kończą się ferie i moderacja wraca do poważniejszych zajęć niż jakaś tam siłka ;-). Tym razem pozwoliłem sobie prewencyjnie dodać logo do fotek- żeby nie powtórzyła się sytuacja opisywana kilka stron wcześniej. Sesja zdjęciowa była specyficzna ze względu na "stroje"- ale dość gadania- wszystko będzie widać (jeśli interia się nie wywali). Sam on: No i sam ja ( P R O W O K A C J A ! ! !): Dwie scenki rodzajowe: Hihi... Takie tam: No i nasze brzuszyska po dwóch tygodniach codziennych treningów: mechl!k: mechl!n: Inne takie: Bez pompy (po triku i brzuchu), na luzie: I to by było na tyle- było miło ale się skończyło- od przyszłego tygodnia znów ćwiczę solo (nie lubię, nie lubię...). Następna sesja zdjęciowa w lipcu/sierpniu- czekajta cierpliwo ;-).
  8. Allegro-czy Sprzedawca Coś Kombinuje ,oszukuje ?!

    Coś już było ostatnio o słuchawkach -> KLIK. Czy to może ten sam sprzedawca?
  9. Ati Robi Ukłon W Strone Starych Blaszaków?

    Najnowsze catalysty (7.1) lub omegi na nich oparte- starym radkom dają dużego kopa- w przypadku nowych może być jeszcze lepiej.
  10. Problem Z Sb Live 5.1 Pomocy

    Sterowniki: http://pl.europe.creative.com/support/down...p;x=33&y=11 http://www.pobieralnia.pl/plik-582-creativ...1.291-whql.html Update do starszych: http://www.internetstandard.pl/ftp/379/Sou...vision%201.html
  11. Radeon 9200 Vs 9800 Pro

    Przy okazji zapewne zajdzie konieczność zmiany zasiłki (jaką posiadasz? firma i moc). Ten r9800p mam memki 128 czy 256bit (brak info w "kodzie")?
  12. ATI Radeon 9800 / Pro / XT cz. II

    [OT] Program (pewnie sandra, albo aida(?)) źle odczytuje Ci ustawinia procka. [/OT]
  13. Czyszczenie nagrzewnicy

    Najlepiej sam wrzący ocet. Jeśli nie masz możliwości zagotować ocet to wlej ocet a resztę uzupełnij wrzącą wodą. Niestety- tak czy inaczej dużo nie osiągniesz bez czyszczenia mechanicznego.
  14. ATI Radeon 9500

    Może to: 706024[/snapback] Pisze w nastepnym zeby nie zamieszac za bardzo. Ogolnie to STALO SIE. Znalazlem sposob na zlikwidowanie szachownicy w programach wykorzystujacych Direct 3D. Nie cieszcie sie przedwczesnie gdyz szachownica zliwkwidowana jest jakby czesciowo. Nalezy sciagnac z tadhttp://www.3dcenter.de/atuner/link.php?ite...;node=161314219 programik "anuter" i w opcjach Direct 3d klicknac na Disable Hierarchical Z Buffer. Restart kompa i zaczynamy testy (pamietajcie zeby zaladowac stery odblokowujace 8 potokow :D).W poscie powyzej jest screen z moja pierwotna szachownica. Oto screen po wykonaniu tej operacji: http://republika.pl/zeuseta/foty/aa%200.jpg Nastepny z antialiasingiem 2x: http://republika.pl/zeuseta/foty/aa%202.jpg Antialias 4x: http://republika.pl/zeuseta/foty/aa%204.jpg Antialias 6x: http://republika.pl/zeuseta/foty/aa%206.jpg Sprawdzalem takze czy anizo cos zmienia ale niestety (alias 6x i anizo 16x): http://republika.pl/zeuseta/foty/aa%206%20...0anizo%2016.jpg . Zycze powodzenia! MOzliwe ze ci ktorym karta robi malo artefaktow pozbeda sie ich calkowicie dzieki wylaczeniu hierarchical Z buffer!
  15. Wojsko wojsko wojsko

    Z takiego samego założenia wychodziłem dlatego poszedłem w kamasze po pierwszym wezwaniu (a miałem możliwości "kombinowania" na zdrowie).
×