latex Opublikowano 19 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2005 (edytowane) PROBLEM Z FLASHOWANIEM RADKA 9550 GIGABYTE (GV-955128D) Wczoraj kupilem ta karte do kompa dla mojego mlodszego brata z mysla ze jej zrobie od razu tuniung;) po wlozeniu jej do kompa zaczolem sie bawic w podkrecanie. Rezultaty byly ok 250 => 460mhz rdzen i 400 => 520mhz pamieci :) Rezultaty mnie zadowolily i wynik w 3dmarkach a ze zawsze lubie miec tez zegary wgrane na stale, zrzucilem oryginalny bios, ustawilem mu zegary jkie chcialem i przystapilem do flashowania... a tu [gluteus maximus] :angry: Karty nie da sie za chiny przeflaschowac, uzywalem atiflash flashrom (roznych wersji) nawet ati winflash (ati win flash wyswietla blad "this utility does not support this graphic device. Bios structure maybe slightly different) Co jest?? za chwile zrobie update i napisze jakie bledy wyswietla flashrom i atiflas(sa takie same). Chce dodac ze nie jestem laikiem, zabawy biosem zaczolem juz kilka lat temu moim pierwszym obiektem do experymentow byl gf2mx ktory kosztowal jak go kupilem okolo 700zl :lol: wgrywalem mu nowe zegaty ustawilem zebye nie bylo tego glupiego ekraniku startowego, potem byl gf2gts, radeon 9100, a teraz mam 9800 z biosem 9800xt (z minimalnie zmniejszonym taktowaniem pamieci) wiem do czego sluzy parametr -f -niec nie daje. Probowalem roznych biosow i nic z tego. Po sciagnieciu oryginalnego do biosu do tej karty ze strony gigabyte i rozpakowaniu okazalo sie ze sa tam 4 pliki atiflash.cfg o rozmiarze 31KB, flasher gvf15.exe o rozmiarze 330KB, plik readme ;), i plik ktory powinien byc biosem r955128d.f21 o rozmarze az 157KB :blink: Zgrywalem oryginal z karty i ma on normalny rozmar 52KB. Co jest? jak to cos przeflashowac?? Czy gigabyte wprowadzilo jakies zabezpieczenie by nie mozna bylo przerabiac 9550 na 9600, 9600pro i zmieniac zegarow?? Czy ktos mial?? Zna ten problem?? Za chwilke bedzie update z bledami flashroma, moze to cos powie wiecej dla ktoregos z was... Z gory dzieki za po