Gość hydro2 Opublikowano 24 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2005 A skad mozna zdobyc jakies nowsze sterowniki do mojej karty?? Mam zintegrowana jakas. Jak instaluje ze sterow z plyty glownej to instaluje sei jakies Realtek AC97 Audio. Akceleracje sprzetowa wylaczylem i w DxDiag i w systemi i lipka. Macie jeszcze jakies pomysly?? To sa stery Realtek 5.10. przynajmniej tak pisze w DxDiag 1461529[/snapback] Koles ma taka sama plyte jak Ty i mu wsio dziala,zainstaluj najnowsze do realteka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zebius Opublikowano 24 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2005 Najnowsze sterowniki Realteka są TUTAJ. A powyłączałeś już wszędzie przyspieszenie sprzętowe dźwięku? To znaczy w opcjach gry i w dxdiag.exe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 24 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2005 Najnowsze sterowniki Realteka są 1462324[/snapback]Jak wylaczy przyspieszenie to bedzie all dzialac ale gra bedzie strasznie skakac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zebius Opublikowano 24 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2005 Jak wylaczy przyspieszenie to bedzie all dzialac ale gra bedzie strasznie skakac Spróbować może, niech chociaż ten krytyczny moment przejdzie. Ja przeszedłem całe AOD z wyłączoną akceleracją dźwięku w opcjach gry i nic nie skakało. Jak miałem włączoną akcelerację, to słyszałem co drugi dialog. A też mam dźwięk Realteka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 25 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2005 DxDiag akceleracja WYŁĄCZONA System akceleracja WYŁĄCZONA Gra akceleracja WYŁĄCZONA Eax NIEZAINSTALOWANY Stery A3.72 ZAINSTALOWANE nawet dzwiek w grze wylaczalem i ni hu.. :mur: a gra i tak chodzi plynnie 50-60 klatek Jesli ktos z was ma zainstalowana gre to moze podesle mu save'a zapisze po wczytaniu i odesle?? :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zebius Opublikowano 25 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2005 Sejwy ściągniesz STĄD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 25 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2005 Chyba dam sobie spokoj z ta gra i poczekam na Tomb Raider 7 :mur: :angry: Tak czy inaczej Dzieki za pomoc i strate waszego cennego czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 25 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2005 Masz tam savy.sciagnij ze stronki.Gra jest naprawde fajna potem,zwlaszcza jak sie gra Curtisem to jest klimat 1 klasa w szpitalu psychiatreycznym nawet lepszy niz hitman 3 i second sight razem wziete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 25 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2005 Jak myslisz, dlaczego dam sobie spokoj?? Bo savy tez gow.. daja. Wiem znam ten klimat bo na starym konfigu (PIII 500 Riva TNT2) ten blad wyskakiwal mi zaraz przed walka z proto, :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 25 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2005 Po zainstalowaniu gra nie wykrywa mi EAXa. Macie instalke tego Eaxa z CD TR DOA??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 25 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2005 Po zainstalowaniu gra nie wykrywa mi EAXa. Macie instalke tego Eaxa z CD TR DOA??? 1463728[/snapback] mamy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 26 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2005 To ja bym poprosił. :lol: Przeszedłem to dość dawno ale tak sobie pomyślałem, że odświerzę ostatnią larę przed wielką Legendą. :wink: Masz linka do netu? Czy to się nie nazywało Unified Eax??? Jak tak to sam poszukam. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2006 (edytowane) Poszukuję tego archiwum SaveGameInSecretLevel.zip - zawiera ono savegame'y do levelu The Courtyard. Kiedyś miałem ten plik ale przypadkowo go skasowałem. Uwielbiam ten level i uważam, że bez niego AOD traci na klimacie, a Parisian Backstreet sporo traci. Co ciekawe level ten jest na pierwszych gameplayach i trailerach z AOD na których Lara ukrywa i ucieka przed policjantem. http://www.geocities.com/kerrymacangel/Sav...SecretLevel.zip O wyciętym The Courtyard można poczytać w tym artykule. Jeszcze bardziej obcięty został The Sanitarium oraz inne jeszcze nie odszukane levele. Edytowane 20 Sierpnia 2006 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wioslo200mmx Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Szkoda tylko, ze tak pozno sie o tym dowiadujemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2006 (edytowane) Savegame'a, wrzuciłem go do załącznika. Dzięki niemu mamy otwarte drzwi i dostęp do drugiego trainera. W ukrytej cześci możemy znaleźć drugi łom, trochę medykamentów, poćwiczyć kucanie, czołganie i ukrywanie przed policjantem. Najprawdopodobniej przez ten obszar mieliśmy po rynnie i gzymzach dostać do drzwi, które w następnym levelu blokujemy przed policjantami. Z powodu znacznego nie dopracowania brakuje trochę tekstur lub są one kiepskiej jakości i możemy przechodzić przez bramy nie otwierając ich. Kilka screenów: A może ktoś ma jeszcze savegame'y z innych miejsc np. The Sanitarium :?: Szkoda, że z powodu debilnego pośpiechu EIDOS'u i nacisków na Core Design okrojono klika leveli ze względu na brak czasu na potrzebne poprawki, odejście programisty odpowiedzialnego za AI itd. Dla chcących zajrzeć w miejsca niedostępne, godmode, podwójne pistolety itd. polecam: http://www.tombraiderforums.com/aodwalk/ch....html#debugkeys UPDATED: Krótki topic opisujący dodatkowe ruchy Lary i Kurtisa oraz kilka innych rzeczy oficjalnie zablokowanych w TRAOD. http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=70750 savegame.zip Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SAVER Opublikowano 22 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2006 (edytowane) Witam! Gram również w ta gierkę od niedawna. Była w numerze Playa ;) Sterowanie rzeczywiscie skopane. Akrualnie jestem w hall of seasons i niewiem jak przejść poziom sanctuarium of flame. Ten z lawą i płomieniami. Wiem ,że musze się przedostać na drugą stronę po tych kamieniach, ale jak już jestem pośrodku to przychodzi jakby fala uderzeniowa i mnie spala :mur: Próbowałem n-ty raz i już mnie cholera bierze :? Albo spadam do lawy ,albo mnie pali. Z zagadkami nie mam problemów,ale te zręcznościowe elementy czasem są przegięte. Chyba poczekam i kupię sobie TR LEGEND. Pewnie sterowanie o niebo lepsze. Edytowane 22 Września 2006 przez SAVER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale grupa pasjonatów pracuje nad kontynuacją Angel of Darkness - TR: Lost Dominion. Gra ma powstać na silniku klasycznych Tomb Raiderów. Co ciekawe, twórców wesprą byli pracownicy Core Design: Murti Schofield - scenarzysta, Peter Connelly - kompozytor, Richard Morton - projektant leveli oraz Andy Smith, odpowiedzialny za stronę artystyczną. Wszyscy oni pracowali przy AoD. http://www.thelostdominion.com/ Niedawno Peter Connelly wrzucił na YT krótki materiał filmowy, który miał pojawić się w AoD: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jak ma być ten sam silnik co w AOD z topornym sterowaniem to nie dzięki. Stare TR od Core Design (1-5) to co innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Popatrz na screenshoty - to stary, klasyczny silnik składający otoczenie z bloków. Piszą o tym twórcy. AoD miał znacznie ładniejszą grafikę - nie tylko mniej kanciastą Jeśli Lost Dominion ma powstać szybciej, to zdecydowanie wolę silnik z klasyków 4-5 niż NextGen z AoD, który musieli by chyba napisać od nowa Choć gdyby nie to koszmarne sterowanie, to pod względem możliwości graficznych był bardzo dobry (imho). Zresztą Core Design tworzyło Anniversary (anulowany projekt), w którym Lara poruszała się inaczej i płynniej niż w AoD. Ciekawe na jakim etapie rozwoju był tamten silnik? Edytowane 26 Czerwca 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 Nie no grafika w AoD korzysta z DX 9, a kiedyś to przecież byl ogromny przełom. Shadery 2.0/3.0 kopały zad i nawet do dziś na mnie to robi wrażenie. Zwłaszcza w takim Far Cry 3 czy Half Life 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 Skoro jest odkop tematu, to warto w ogóle zagrać w tą część? Tak jakoś się złożyło, że to jest jedyna część w którą nie grałem, a z tego co kojarzę recenzje nie były zbyt pochlebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 Moim zdaniem nie warto. Ilość bugów i sterowanie mogą Cie zniechęcić. Chyba że jesteś wiernym fanem Lary. Ja byłem niegdyś do czasu AOD właśnie. Potem to grałem tylko z ciekawości. Co jak co, ale nic nie przebije pierwszym 5 Tomb Raiderów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2013 Ja pamiętam jaki to był przeskok graficzny wówczas. Aż się wierzyć człowiekowi nie chciało. Ale jakoś grać się w to dłużej za bardzo nie chciało. Ąż chyba wrócę sobie przypomnąć tę gierkę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Znalazł się jeden pasjonat http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=212789, który próbuje przenieść TRAOD na silnik Unreal. Pierwsze próbki wyglądają zachęcająco: https://youtu.be/v1JsbCbkdEs?t=99 Nie wymagam super grafiki, taka jaka jest w AOD jest wystarczająca i nawet ładna. Ale jeśli sterowanie Larą stanie się płynne i bez opóźnień (poruszanie się, w tym po schodach, walka / strzelanie) tak jak np. w TR Legend - to będzie rewelacja. "TRAOD 1.5" ma być wzbgacone o elementy z wersji beta, które nie pojawiły się w wersji finalnej. Mam nadzieję, że prace będą kontynuowane. Mogę czekać nawet kilka lat :) Trzymam kciuki za ten projekt :) Edytowane 11 Listopada 2015 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 11 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2015 Zdecydowanie lepiej jakby za Tomb Raider 2 sie wziął niż AOD. Dla mnie gniot i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Graficznie jak narazie wygląda to gorzej niż pierwowzór. Mawia się, że o sukcesie gry w dużej mierze przesądza dobre sterowanie, ale tutaj byłbym ostrożny, z tego co pamiętam gra fabularnie też jakość szczególnie nie porywała. Mimo wszystko grę wspominam jako duży przeskok technologiczny względem klasyków i chętnie bym zobaczył co jest dalej niż w pierwszym poziomie, jako że przez sterowanie rzeczywiście ciężko o cierpliwość, żeby dobrnąć gdzieś dalej. Edytowane 14 Listopada 2015 przez Włodi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) The Angel of Darkness Graphics Patch Download: https://onedrive.live.com/?cid=a723026f337b9313&id=A723026F337B9313!282 http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=204174 Edytowane 29 Listopada 2015 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 30 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Z całym szacunkiem, ale tej grze to trzeba całkowitego przebudowania, a najlepiej remake'a pełną gębą. Sterowanie i liczne bugi dla mnie byłą nieciekawym zakończeniem serii gier od Core Design. O ile poprzednie 5 części sobie bardzo chwalę tak dla AOD to wiadomo co... Edytowane 30 Listopada 2015 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...