Skocz do zawartości
DesoloAnimus

Abit An7 + Amd Xp 2500+ M + Gf 6600

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno kupiłem i zainstalowałem zupełnie nowe bebechy do kompa:

płytę Abit AN7 Guru

procek AMD XP 2500+ Mobile

grafa GF Winfast 6600

 

Jestem zupełnie zielony w podkręcaniu i robię to pierwszy raz, więc radziłem się kumpla który ma identyczną płytę i procek. Jak na razie z 1.67 jakim jest ten procek wyciągnąłem 2.3. Problem polega jednak na tym, że gra którą wziąłem do testowania nowego kompa, Battlefield 2 wywala mnie do windy w zależności od tego jak wysoko ustawiłem detale. Z początku na max'ach chodziło ok 30 min a na min. detalach 2-3 godz. Obecnie na max. chodzi perę sekund a na min. 1-2 min. Czy jest to brak stabilności? Wina gry? Ponoć im wyższe napięcie na procku tym wyższa stabilność. Systematycznie podwyższałem z 1.750 do 1.875 (gdzie już procek mocno się grzał) i nic nie dawało. Kombinowałem z dwoma zasilaczami, nic. Wgrałem najnowsze stery dla karty i płyty. Nie wiem szczerze mówiąc co mam zrobić. Kumpel z identycznego procka, taką samą płytą główną i prawie identycznym chłodzeniu wyciągnął 2.4 i to stabilne. Proszę o porady i pomoc.

 

PS. OSTRZEGAM! Jestem kompletnie zielony w podkręcaniu więc proszę tłumaczyć jasno i wyraźnie.

 

EDIT: Nie wiem o co z tym chodzi ale mam uswione coś takiego:

Ext. Clock 200 x 11.5

no i obecne napięcie na CPU: 1.813

Edytowane przez DesoloAnimus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach