Skocz do zawartości
trybul

Gwarancja Hp

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem swojego hp nx6110 od jednego gościa jako sprzęt nowy, powiedział mi, że nie ma gwarancji.

Sprawdziłem sobie na stronie producenta gwarancje: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...leLookup.jsp?lo

Wpisałem tam numer seryjny i numer produktu, który jest na opakowaniu oraz kraj w którym produkt został zakupiony. Wyskoczyło mi, że mam gwarancję do: 24 Apr 2006. Czy to wystarczy aby serwisowali mi w Warszawie ten produkt bez żadnego papierka. Pod lapkiem jest naklejka z roczną instrukcją no i mam te niepowtarzalne numery :D .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dowod zakupu jest zawsze wymagany jesli gwarancja jest realizowana przez sklep (to chyba logiczne).

Jesli gwarancja jest u serwisanta zewnetrznego (jak w tym przypadku) na podstawie ID laptopa, to bardzo prawdopodobne ze nawet nie zapytaja sie o rachunek (bo i tak w bazie danych maja od jakiego posrednika pochodzi ten egzemplarz, wiec czy np. nie byl skradziony itp)

Zadzwon do serwisu i powiedz ze chcesz oddac do naprawy i czy potrzebny rachunek (pusc bajke ze np. rachunki masz w ksiegowosci firmy i bylby z tym problem itp)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...