Skocz do zawartości
Kreatywny

Acer Problem Z Serwisem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupilem laptop acer 4102wlmi

po dluzszych poszukiwaniach w necie stwierdzilem ze ten model bedzie mi odpowiadal osprzetem i cena (1,7centrino 512ddr2 80gb x700 15,4")

i nieszczesny naped nagrywarka DVD dual layer

na poczatku - nowy komp wiadomo sprawdzalismy jego mozliwosci z bratem i tu zonk niektore programy sie nie odpalaly na win xp (moze jakies wirusy czy cos)

dziwne - 3dmark 2001 poszedl ale 2003 i 2005 w trakcie instalki padl

ok nie wazne

zaczelismy zgrywac filmy - jakies 50 cd,okazalo sie po 2 dniach ze zaczynaja sie problemy z odczytem plyt ktore na moim desktopie nie robia problemow

najpierw bylo to pare plyt, za pare godzin juz kilkanascie

wreszcie doszlo do tego ze naped zaczal wydawac dziwne dzwieki i juz nie czytal acer recovery cd

oddalismy do sklepu gdzie kupowalismy,tam w serwisie stwierdzili nastepnego dnia ze wrzucili 40 cd i wszystkie odczytal

eh dalem plytki ktore u mnie nigdy nie czytal i wreszcie w serwisie doszli do wniosku ze moze byc to wada ktora polega ze czasem czyta a czasem nie

wyslali do warszawy

laptop podobno dzisiaj wrocil i.... nie naprawili usterki,bo oni sami sprawdzali i nie chodzily plytki i ....odeslali do wawy

poszedlem do sklepu bo chcialem zastepczy laptop (potrzeba zrobic pare prac na zaliczenie) i czego sie dowiedzialem :

-sklep w sumie nie musi sie tym zajmowac ale maja dobre serce i pomoga nam troche w walce z acerem

-14dni o ktorych mowilem ze jest na naprawienie usterki jest nieprawda bo sie przepisy zmienily i moze byc nawet 21 dni roboczych (sprawdze to dopiero jutro u rzecznika praw konsumentow)

-sklep ogolnie nie lubi acera, chca zerwac z nimi wspolprace, polecaja nam zeby ta sprawe dac do gazet czy cos ...tylko ze ja chce komp

po paru minutach doszlo do tego ze w poniedzialek sklep zadzwoni do acera i spyta sie kiedy moga go zrobic i wtedy pomyslimy

dzisiaj mija 16dni odkad dalem laptopa do naprawy(a mam go od 22dni ogolnie)

jakie sa moje prawa

jakie sa prawa sklepu

kiedy *$##$*@# bede mial kompa ?

plz help me

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten napęd to nie Tobie pierwszemu sprawia problemy. Acer mógłby się tym zainteresować i inne montować ... Współczuję. I czytając ten post coraz bardziej oddalam się od zakupu 4102 ...

 

W kwestii praw to mam nadzieję, że tu się zaraz nasz tweakowy prawnik wypowie ale to jest tak:

 

Jeśli chcesz go reklamować jako gwarancja to wogóle nie potrzebnie go do sklepu zanosiłeś - trzeba było od razu do serwisu Acer.

 

Możesz natomiast zaskarżyć sprzęt o niezgodność z umową. Jako że masz go krótko to wadę uznaje się, za istniejącą w trakcie zakupu. W taki wypadku oddajesz go do sklepu gdzie kupiłeś, w sklepie mają 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, jeśli nie zrobią nic w ciągu 14 dni reklamację uznaje się za przyjętą. Sprzedawca w sklepie w takim wypadku _nie ma prawa_ odsyłać Cię do serwisu i musi sam się zająć sprawą. Ale co musi zrobić to już niewiem.

 

Poczytaj tą ustawę, tam jest wszystko napisane.

http://klient.cogdziekupic.pl/warunki_sprzedazy <-- Art. 8

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Thorinado

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam że ciężko. Jeszcze nie tak dawno byłem strasznie na Acera napalony ale zaczynam się coraz bardziej cieszyć, że pieniążki spożytkowałem na coś innego niż laptop a kupno nowego sprzętu przełożyłem na po wakacjach.

Najpierw Aspire z serii 50xx, teraz o Travelmate'ach gośniej się zrobiło. Coraz bardziej się przymierzam do Asusa lub Toshiby. Niezbyt uśmiecha mi się kupno takiego problemu za bądź co bądź niemało kasy. :/

 

Czy nie jest tak, że do 7 dni możesz zwrócić sprzęt do sklepu ponieważ nie działa tak jak powinien? Niech oni się martwią, a Tobie nich nowy dadzą. Wydaje mi się że to byłoby najrozsądniejsze rozwiązanie.

Edytowane przez nova

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAAAA

 

a niech se ktos sprobuje sciagnac jakis sterownik-!!

 

hehe Pół siwiata sciaga z jednej strony acera Europe(cala europa,bliski wchod i rosja pobiera stery z jednego servera!!!!!!!!!!!!

 

w USA nie ma co sciagac bo oni nawet biosow nie maja:))

 

w azji sprawa wyglada rewelacyjnie--szybko i pewnie ale sa problemy z jezykiem i numerami modeli

 

ja sciagam stery od konkurencji,ktora montuje takie same podzespoly...bo nie mam wyboru:(

 

 

BEZSENSU!!

Edytowane przez Phuong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj mija 16dni odkad dalem laptopa do naprawy(a mam go od 22dni ogolnie)

czyli po 5/6 dniach oddał go do sklepu i moim zdaniem powinien walczyć żeby nówkę dostać a nie żeby na serwis wysyłali, bo ciągle w tych 7 dniach się mieścił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 7 dni możesz zwrócić nawet jak działa jak powinien ale autor tematu zakupił notka 3 tygodnie temu.

1613902[/snapback]

Niestety nie jest tak jak piszesz! Nie mozna zwrocic sprzetu gdy kupisz go w sklepie! Bylem z tym u rzecznika praw konsumenta (gdyz na nastepny dzien po kupnie laptopa Acer 5021 wyskoczyl mi badpixel) Mozesz tylko zwrocic sprzet gdy zakupisz go poza siedziba firmy np. sklep internetowy! Wymiana towaru jest tylko dobra chcecia sorzedawcy a zaden z nich takiej checi nie ma a to pewnie z tego powodu ze dystrybutor nie wezmie od nich uszkodzonego sprzetu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja miałem podobną sytuację, ale nie była związana z laptopem a z amplitunerem. Po przywiezieniu go ze sklepu okazało się że nie za każdym razem sprzęt można włączyć i trzeba wtedy resetować w nim procesor dźwięku. Na drugi dzień odwiezłem do sklepu i bez mrugnięcia okiem przyjęli a wydali mi nowy.

Może jak często coś takiego się zdaża to sklepy nie chcą wymieniać bo dodatkowo Acer może sprawiać problemy z przyjęciem tego uszkodzonego sprzętu. Ale moim zdaniem niezbyt dobrze to świadczy o firmie, o trosce o Klientów i dbałości o swoją renomę.

W moim przypadku sprzedawca powiedział że zdaża się to żadko ale to tylko elektronika i wszystko jest możliwe. Dostałem nówkę z której jestem bardzo zadowolony.

Zaznaczam, nie był to sklep internetowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że jeżeli możesz sprawić by sprzęt był dokładnie w takim samym stanie jak w momencie zakupu to możesz oddać. Kiedyś chciałem zrezygnować z karty graficznej bo miała problemy z moją płytą i się radziłem prawników.

 

Ale nie będę się upierał, ja nie z tej działki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak jak mowie wymiana jest dobra checia sprzedawcy i jest pare sklepów z taka polityka i znalazlem taki, ale dopiero po fakcie bo tam sprzedawca mowil mi ze w ciagu 7 dni moge oddac sprzet a ja kupilem niestety w firmie specjalizujacej sie w nootebookach i teraz mam za swoje!

Teraz szukam wszelkich metod by pozbyc sie tego lapka a dokladniej matrycy bo podczas pisania w wordzie ten pixel jest denerwujacy!! Moze padnie naped DVD to wtedy bede reklamowal ale nie na podstawie gwarancji tylko rękojmi! I beda musieli wymienic calego laptopa tak przynajmniej mi sie zdaje!

Nie wiecie moze ile kosztuje matryca do Acera 5021 albo czy ktos nie ma znajomego w serwisie Acera i mozna byloby sie dogadac?

Thorinado ja mam caly czas wszytko zapakowane bo nic nie wyciagalem tylko laptopa gwarancja plyty wszystko jest zafoliowane a mimo to nie chcieli mi wymienic :cry:

A u rzecznika praw konsumenta powiedzieli mi ze nic nie zrobie chyba ze sprzedawca bedzie mial dobra wole!

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę robić nikomu kryptoreklamy ale gdzie kupowałeś lapka? Chyba w tym wypadku faktycznie lepiej opłaca się zamówić przez net i dostać go kurierem bo wtedy masz te 7 dni na zwrot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thorinado ja mam caly czas wszytko zapakowane bo nic nie wyciagalem tylko laptopa gwarancja plyty wszystko jest zafoliowane a mimo to nie chcieli mi wymienic :cry:

A u rzecznika praw konsumenta powiedzieli mi ze nic nie zrobie chyba ze sprzedawca bedzie mial dobra wole!

Pozdro

1614686[/snapback]

O wymianie nic nie wiem, ja pytałem czy mogę oddać. No ale skoro rzecznik praw konsumenta tak mówi ... Naprawdę to co ja pytałem było dawno i szczegółów nie pamiętam. Ale nadal bym się upierał, że istnieje taka możliwość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O wymianie nic nie wiem, ja pytałem czy mogę oddać. No ale skoro rzecznik praw konsumenta tak mówi ... Naprawdę to co ja pytałem było dawno i szczegółów nie pamiętam. Ale nadal bym się upierał, że istnieje taka możliwość.

1615192[/snapback]

Może kiedys tak bylo ale teraz juz tak nie ma :( Gdybysmy mieszkali w USA ... marzenia :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem tak... w moim zwaliła się grafika.

na 3dmarku albo przechodzi cały test albo robi zwichę. pojechałem do serwisu do bielska (niedaleko mam) i nie robią żadnych problemów. jeśli zależy nam na czasie najlepiej umówić się 2-3 dni wcześniej, żeby gościu zarezerwował czas na naszego notebooka. przyjeżdżamy, zostawiamy sprzęt, idziemy przejść się po bielsku a za 3-4 godziny wszystko wiadomo. potem albo zostawiamy sprzęt a jeśli zależy nam na pracy na nim to gościu zamawia w acerze tylko to co się schrzaniło i potem za 2 tygodnie przyjazd-wymiana-spacer po bielsku-odbiór i gotowe :D

www.asupport.pl w razie jakby ktoś nie wiedział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak jest w kazdym serwisie tylko my tutaj debatujemy czy sklepy powinny przyjac towar ktory nie dziala tak jak powinnien albo ma jakas wade ktora wykryl kupujacy w dzien zakupu albo w pierwszych dniach uzytkowania!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tam szybko odpowiedzieli tzn w tym samym dniu co do nich napisalem, moze to zalezy kto odbierze i moze coniektorzy olewaja maile.Mi odpisal ten kolega Leszek_Wnuk@acer-euro.com sprobujcie moze odpisze

1618072[/snapback]

Bo nie pytałeś o dysk ;P Odpowiadają na większośc pytań poza pytaniami o dysk :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo nie pytałeś o dysk ;P Odpowiadają na większośc pytań poza pytaniami o dysk :>

1618092[/snapback]

 

ja pytalem o: plyte glowna,pamieci, o dziwne piski,karte graficzna,gwarancje.... w roznych mailach---i zero odzewu!--a pisalem do roznych osob a nawet ten sam mail do paru rownoczesnie:)

Edytowane przez Phuong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać zadawałeś kłopotliwe pytania .. :)

Śmieję się, ale taki wałek w wykonaniu poważnej firmy jest nie na miejscu.

Ja wyslalem tam dwa maile, jeden na salesinfo_poland@ drugi na techinfo_poland@.

 

Na salesinfo_poland@ odpowiedział cytowany już Leszek Wnuk w ciągu kilku minut. Na tech yy .. wciąż nie ;P

 

Przykre ale prawdziwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja narzekam na servis acera na www.acer.pl !

1617888[/snapback]

Ja do nich zadzwoniłem i dziady jedne kazali mi napisać e-maila, na którego nie odpowiadają. Sam mam problem z monitorem, czekam ponad miesiąc.

Już nie wiem jak z nimi walczyć. Przydała by się im jakaś nauczka :-x :-x :-x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mojego Aspire 5014 dzisiaj zabral kurier, ciekawe czy poradza sobie z problemem. Mam nadzieje ze do konca wrzesnia bede mial huz sprawnego lapka w domciu. Wyslalem do asupport, bo Majselbaum korzystal z ich uslug i pisal ze nie bylo problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mojego Aspire 5014 dzisiaj zabral kurier, ciekawe czy poradza sobie z problemem. Mam nadzieje ze do konca wrzesnia bede mial huz sprawnego lapka w domciu. Wyslalem do asupport, bo  Majselbaum korzystal z ich uslug i pisal ze nie bylo problemow.

1650258[/snapback]

Obyś miał racje. Żeby tylko wrzesień to był ten wrzesień. Chociaż jeżeli chodzi o naprawę to sobie jakoś dają radę, gorzej z wymianą. EEEEEEEEEEE szkoda gadać.

Życzę powodzenia :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wime jak u was ale jak ja kupowalem w vobisie kompa to koles powiedzial ze w ciagu 7 dni moge zwrocic lapka bez podania przyczyny !!

 

dlatego wybralem vobis

 

i tez zastanawialem sie nad acerem ale gdy uslyszalem o wszystkich klopotach to podziekowalem, wolalem dac tyle samo kasy za sprzet lepszej jakosci !!

wam tez tak polecam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wime jak u was ale jak ja kupowalem w vobisie kompa to koles powiedzial ze w ciagu 7 dni moge zwrocic lapka bez podania przyczyny !!

 

dlatego wybralem vobis

 

i tez zastanawialem sie nad acerem ale gdy uslyszalem o wszystkich klopotach to podziekowalem, wolalem dac tyle samo kasy za sprzet lepszej jakosci !!

wam tez tak polecam!

1651403[/snapback]

Co do ilosci narzekan na jakosc Acera nalezy patrzec przez wielkosc ich sprzedazy na polskim rynku (Acer ma w rynku notebookow w Polsce pierwsza pozycje). Po drugie na forum pojawiaja sie osoby, ktore albo maja problemy albo chca sie poradzic co kupic. Ci ktorzy uzywaja komputera bez problemow tutaj sie raczej nie pojawiaja. Druga sprawa to zobacz ilu ludzi ma na forum Acery a ile np. Asusy czy sprzet innych producentow, proporcja ilosci bedzie pewnie z 4:1 albo wiecej. Co do sredniej jakosci poszczegolnych producentow, kiedys wysylalem na forum linka do raportu nt. zadowolenia klientow z jakosci, serwisu itp. sprzetu poszczegolnych producentow na rynku amerykanskim. Forum to forum, statystyka jest bardziej reprezentatywna a Acer tam wypadl na poziomie "najlepszych" marek, od niektorych nawet lepiej. Niestety polski serwis to sprawa dotyczaca polskiego rynku, podobno jest fatalny. Ja na szczescie nie mam okazji z niego korzystac, kontaktowalem sie telefonicznie z serwisem Acera w Finlandii i wrazenie mam jak najbardziej pozytywne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...