Filus Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 czesc wszystkim ..przejde od razu do sedna sprawy posiadam dysk seagate 40 GB niestety moj madry brat w czasie pracy kompa wpial ow dysk do tasmy i podpial zasilanie bo myslal ze tak mozna :mur: Bios ani winXP nie widza tego dysku .. Teraz pytanie czy dysk juz jest martwy czy mozna jeszcze jakos ratowac z niego dane??? probowalem na innym kompie tez go nie widzi . Prosze o jakas konkretna pomoc bo dysk ten zawiera bardzo wazne dla mnie dane a niestety jestem troche laikiem w tym temacie.. i ewentualnie jakich programow uzyc aby ponownie sprobowac uruchomic dysk Z gory dzieki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIGOLSEN Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 czesc wszystkim ..przejde od razu do sedna sprawy posiadam dysk seagate 40 GB niestety moj madry brat w czasie pracy kompa wpial ow dysk do tasmy i podpial zasilanie bo myslal ze tak mozna :mur: Bios ani winXP nie widza tego dysku .. Teraz pytanie czy dysk juz jest martwy czy mozna jeszcze jakos ratowac z niego dane??? probowalem na innym kompie tez go nie widzi . Prosze o jakas konkretna pomoc bo dysk ten zawiera bardzo wazne dla mnie dane a niestety jestem troche laikiem w tym temacie.. i ewentualnie jakich programow uzyc aby ponownie sprobowac uruchomic dysk Z gory dzieki Pozdrawiam 1628368[/snapback] Obojętne , czy padła ci elektronika , czy firmware dysku , czekają cię koszty . Szczególnie , że chcesz koniecznie odzyskać dane . Jeśli bardzo ci na tym zależy , to poszukaj np. pod tym adresem : http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4495&order=t&view=gtext Pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...