largos Opublikowano 9 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2005 Witam :) mam dowas pare pytań bo w sprawach timingów jestem laik , wiec prosze o fachową porade . Po pierwsze co moge dostać po podkreceniu ich na karcie . Drugie, ogolnie do czego one służa . mam program Ati tray tools , nim oto włąsnie zrobiłem dumpa biosu na gigabyte radeon 9550 128 ddr 128 bit , wyedytowalem go w programie RabiT i tam wziołem zakładke MC timings i co teraz mam ustawić tak żeby nie zepsuć karty a żeby działała ?:) prosze o fachową pomoc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardas Opublikowano 9 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2005 Po pierwsze co moge dostać po podkreceniu ich na karcie . Albo wieksza wydajnosc, albo niestabilnosc albo uszkodzenie karty. Drugie, ogolnie do czego one służa Okreslaja czas dostepu do pamieci. Fachowa pomoc znajdziesz tutaj, milej letury: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=119594 tylko zanim zadasz tam pytanie to wez sie w garsc i przeczytaj chociaz 50%tego topicu, a najlepiej i jego pierwsza czesc bo nie kazdy moze miec tyle zimnej krwi by Ci odpowiedziec kulturalnie na pytanie, ktore padalo juz kilkadziesiat razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 9 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2005 po to masz ati tray tools zeby nie musiec sie bawic rabitem i na stałe zmieiac wartosci timingow w biosie, tylko w att i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...