cmsydney Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 cmsydney, moze wtedy na Glide Unreal wygladal najlepiej ale teraz nie rozni sie zbytnio od directXodpal sobie unreala teraz i porownaj z voodoo, to co ja mam na radeonie x700 nie umywa sie do tego co moje oczy widza na voodoo, a co dopiero jak wlacze fsaa x6 na ati i fsaa x4 na voodoo, to juz mozna nazwac przepascia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 odpal sobie unreala teraz i porownaj z voodoo, to co ja mam na radeonie x700 nie umywa sie do tego co moje oczy widza na voodoo, a co dopiero jak wlacze fsaa x6 na ati i fsaa x4 na voodoo, to juz mozna nazwac przepascia 1682501[/snapback] Nie napisalem tego ot tak sobie. Sprawdzalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmsydney Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 (edytowane) ja tez sprawdzalem i widze to co widze, w unreala tylko na voodoo..... unreal tournament rowniez Edytowane 4 Października 2005 przez cmsydney Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 ja tez sprawdzalem i widze to co widze, w unreala tylko na voodoo..... unreal tournament rowniez 1682544[/snapback] Bedziemy sie przepychac co widzimy czy damy se po szlagu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seraf Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 Ja oczywiscie nie zarzucam bo za czasow voodoo vs Riva bylem zawsze wierny 3Dfx`owi i jego 16 bitom. Zreszta kazdy nawet na Rivie gral w Q3 w 16 bitach bo 32bity potrzebowaly lepszego sprzeta. A wtedy obraz na V3 byl o wiele lepszy. No ale T&L trzeba przyznac, ze dalo kopa kartom ze hej. Procek byl odciazony i samo GPU zasuwalo z obliczeniami. Teraz T&L ewulowalo do calej papki silnikow CineFX w kolejnych generacjach i nie ma mowy o tym aby wracac do jaskini i obciazac proca zbednymi obliczeniami. Ale zapedzamy sie w mega OT bo o Voodoo gdzies watek istnieje i tam plakalismy z zalu za 3Dfx`em. 1680342[/snapback] nie prawda ze obraz na v byl lepszy. Sam przechodzilem z v2 na tnt2 ultra ktora pracowala bardzo dobrze w 32 bitach w uwczesnych grach. Roznica byla ogromna. Podstawowa wada v3 byla wielkosc tekstur 256 na 256 co przy 16 bit owocowalo "spranymi kolorami". Na tnt2ultra mozesz swobodnie grac w 32 bit w q3 ktory jakosci bije to co widac na v2 i v3. Proponuje zobaczyc niebo. To ze jakosc grafiki byla taka sama to legenda nie majaca nic wspolnego z rzeczywistoscia. Od czasow q3 i gier na jej silniku gry na v3 wygladaly beznadziejnie w stosunku do kartk konkurencji - tnt2 i ati rage128. POzdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 (edytowane) nie prawda ze obraz na v byl lepszy. Sam przechodzilem z v2 na tnt2 ultra ktora pracowala bardzo dobrze w 32 bitach w uwczesnych grach. Roznica byla ogromna. Podstawowa wada v3 byla wielkosc tekstur 256 na 256 co przy 16 bit owocowalo "spranymi kolorami". Na tnt2ultra mozesz swobodnie grac w 32 bit w q3 ktory jakosci bije to co widac na v2 i v3. Proponuje zobaczyc niebo. To ze jakosc grafiki byla taka sama to legenda nie majaca nic wspolnego z rzeczywistoscia. Od czasow q3 i gier na jej silniku gry na v3 wygladaly beznadziejnie w stosunku do kartk konkurencji - tnt2 i ati rage128. POzdrawiam 1682604[/snapback] Z jednym sie zgodze. Od czasow Q3 grafa lepiej zacznala wygladac na karcie nVidi i odziwo Q3 lepiej dzialal na RvieTNT2 niz na Voodoo2/3. Q3 byl swego rodzaju przelomem w grafice komputerowej jednak w tamtych czasach to w zasadzie tylko w tej grze bylo widac roznice w jakosci grafiki a np. w Q2, HL, Sin, wspomniany Unreal oraz Unreal Turnament, Diablo2 i w wielu innych grach 3dfx nadal rzadzilo i to nie tylko jakoscia grafiki ale rowniez szybkoscia. Dodam ze porownywalm obraz w Q2 na Voodoo2 i Rivie TNT2. Obraz na Voodoo byl owiele ladniejszy niz na TNT2, na TNT2 obraz lamal sie(latwo zauwazalne na teksturach podczas ruszania sie), kolory na Voodoo2 byly bardziej zywe, na TNT2 wygladaly one jak wyblakle, najlepiej to zauwazyc podczas strzalu i ogromna wada kart TNT2 to ciemny obraz w OGL'u. Kolory i jasnosc mozna bylo jeszcze wregulowac w sterownikach(nie do konca) i konfiguracji gry ale lamania tekstur juz nie ;). Winne napewno byly stery ale podczas zabawy lamanie tekstur potrafilo przeszkadzac. I tak naprawde dopiero od czasow GF256 roznica miedzy 3dfx'em a nVidia byla na tyle ogromna ze 3dfx nie dal rady dogonic nVidi. Edytowane 4 Października 2005 przez sucker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmsydney Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 fakt, na voodoo pozniej grafa byla o wiele gorsza, widac bylo pzejscia kolorow, ale to byla tylko i wylacznie wina programistow, czy w czasach voodoo 1 i 2 ktos zauwazyl przejscia kolorow mimo uzycia 16bit? ja nie, oj nie chce sie pisac panowie programisci!! a z tym niebem to dales zly przyklad, akurat na voodoo to niebo wygladalo lepiej, przejscia kolorow byly plynne a na nvidii nie udalo mi sie osiagnac takiego efektu mimo wlaczenia 32bit kolor, 32bit kolor dla tekstur najwyzszej jakosci i nieba high quality, nie wiem co bylo nie tak ale na voodoo wygladalo to jak nie lepiej to identycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...