trybul Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 Czy mogę prosić (oddając swojego laptopa do serwisu HP) o rezerwowego laptopa na czas naprawy mojego ?? Laptok oczywiście na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeo Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 a co się popsuło? pytam z ciekawości, bo tez mam nx6110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybul Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 (edytowane) Wywala z aplikacji np. Internet ex. Explorer Praktycznie wszystkie gry Programy do testowania wydajności np. 3d mark Zrzucanie pamięci fizycznej (baaardzo rzadko) Czyli jeśli wejdę teraz na wp.pl to nie ździwie się jak mnie wywali spowrotem na pulpit albo jak włącze jakąś gierkę. Płyta główna moim zdaniem jest jakoś zwalona, ponieważ pamięć była sprawdzana. A pozostać przez 2 tygodnie bez sprzętu dla mnie poważna sprawa. Edytowane 4 Października 2005 przez trybul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolumbus Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 Witam, Według mojej wiedzy w pojęciu gwarancji na sprzęt komputerowy nie mieściło się do tej pory zapewnienie użytkownikowi "komputera zastępczego". Oczywiście producnet może zobowiązać się do przekazywania właścicielewi zepsutej maszyny innej sprawnej, ale to tylko jego dobrowolne zobowiązanie. Tak więc moim zdaniem pozostaje Ci jedynie: 1/ przeczytanie od deski do deski warunków gwrancji i poszukanie właściwego zapisu (wątpię jednak, aby takowy był) i wówczas wiadomo co 2/ porozmawianie "po ludzku" z serwisem i próba namówienia go do takiego gestu dobrej woli. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 4 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2005 Jednakze... Zanim pojdziesz zawracac glowe serwisantom, zreinstaluj system... Bo przyczyna moze tkwic w systemie, a nie w sprzecie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybul Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 Różne już systemy były próbowane i wszędzie to samo więc problem nie tkwi w sofcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 Różne już systemy były próbowane i wszędzie to samo więc problem nie tkwi w sofcie. 1684232[/snapback] Kurcze...jakoą masz pecha z tym lapkiem/ Ja mam od miesiaca /tyle ze inny model/ i jak narazie wszystko HULA, ze az pieknie. dwa systemy, sporo aplikacji...o dziwo wiatrak właącza się co jakś czas. Siec bezpzrewodowa w centrum Krakowa dopieprza az miło ::))) Walcz z serwisem /o ile pamietam kupiles swoj model od kogos ?/ ae watpie zeby Ci dali model zastepczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitucky Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 Czy mogę prosić (oddając swojego laptopa do serwisu HP) o rezerwowego laptopa na czas naprawy mojego ?? Laptok oczywiście na gwarancji. 1683380[/snapback] watpliwe zeby Ci udostepnili sprzet za free, jesli juz to za jakas odplata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...