mattnick Opublikowano 9 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2005 Co daje podniesienie napięcia na tematowym porcie ? Sorry za pytanie ale jestem zielony :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 9 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2005 nic nie daje:) Lepiej nie zmieniać no chyba ze karte chcesz usmazyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattnick Opublikowano 9 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2005 to po cholerę jest taka opcja w biosie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 9 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2005 nie wiem:> ale wiem, że nic nie daje:) chcesz sie przekonać? to stestuj:P ale nie jestem odpowiedzialny za usmazenie sie karty.. wszystko robisz na wlasne ryzyko.. ja tak usmazylem gforce2GTS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattnick Opublikowano 9 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2005 na mam szafirka r9600xt 256mb/128 bit...po zwiększeniu napięcia troche komp mulił ale to wszystko...karta zimna...może dzięcki wc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 10 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2005 Nic nie daje, nic sie nie zmienia, nie usmazysz karty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattnick Opublikowano 10 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2005 Ostatnie pytanie...To po jakiego grzyba to jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...