Skocz do zawartości
prezesrm

Nvidia Bios Editor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niestety znów zwracam się do Was z prośbą o pomoc :).

Mianowicie chce troche podkręcić mojego "Prolink Geforce4 4200Ti 128MB"

za pomocą programu "NVidia Bios Editor" i niee chce czegoś popsuć. Chciałbym sie dowiedzieć, jak najlepiej ustawić xxx/xxx dla mojej karty. Mam standardowy wiatraczek i chciałbym zeby to chodziło szybciej i stabilnie. Jestem laikiem w tych sprawach, ale teraz w zakładce "initlalization" mam ustawienia 250-GPU/460-Memory (czyli 250/460). Jak to ustawiczeby bylo dobrze?

PS. W opcji tego porgramu pod zakladką AGP mamnasamym dole "over 4GB transfer" mam zaznaczone X. Da sie tozamienic zeby bylo ok?

Dzieki z góry:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec przedewszystkim to nie jakis bios editor, tylko sciagnij sobie poczciwy programik RivaTuner. Nadaje sie on najlepiej do wszelkiego podkrecania kart ze stajnii NVIDIA. Zaczbij od 300/550 - tyle wytrzyma spokojnie. Pozniej ta pierwsza wartosc - GPU podnos o 5 a druga - memry o 10. Po kazdym podnoszeniu sprawd karte ze 2 razy przechpdzac kompletny test 3dmark 2001Se. Ja jest dobrze to nadal krec az sie nie zacznie wieszac lub do windy wychodzic albo artefakty beda. Jak sie zacznie to rogbic to obnizaj o 1mhz czestotliwosc az bedzie dobrze. Oczywiscie po kazdej zmianie czestotoliwosci TEST 3DMARK 2001 SE. W ten sposó dojdziesz do optymalnego wyniku. Zycze powodzenia !!! :D:D Podziel sie z nami jak juz podkrecisz jaki wynik osiagnales :D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.