shadows Opublikowano 14 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2005 (edytowane) :unsure: Witam! Mam dość poważny dylemat i nie wiem do końca co zrobić. Otóz po kolei: Jak napisałem w opisie posiadam Acera TM 4102 WLMI (na gwarancji)z dyskiem IBM/Hitachi Travelstar 80 Gb. Po 2 miesiacach uzytkowania, dysk twardy z dnia na dzien odmowil posłuszeństwa. Po wyłączeniu komputera i próbie włączenia go następnego dnia system Windows zasygnalizował, po znacznie wydłużonym czasie rozruchu, błędy zapisu i odczytu z dysku twardego, po czym nastąpił restart (sytuacja ta powtarza się po każdej próbie włączenia laptopa). Próba reinstalacji systemu za pomocą Recovery Disk, nie powiodła się gdyż program sygnalizuje błędy odczytu z dysku twardego. Wszelka proba zmianay nawet podstawowej partycji w fdisku tez konczy sie fiaskiem.Jedyne co moge zrobic to za pomocą scandiska przeprowadzić gruntowny scan (znalazl mi nawet uszkodzenia). I oto jest dylemat: zrobić to samemu czy odesłać kompa do serwisu i liczyć że wymienią dysk na nowy. Bo niewiem czy wogóle jest szansa otrzymania nowego dysku, a jak scandisk zaznaczy bad sektory to może być już po wszystkim i dalsze wysyłanie go do serwisu na nic się niezda. Prosze o opinie w tej sprawie!! Edytowane 14 Listopada 2005 przez shadows Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cater Opublikowano 14 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2005 (edytowane) ??? Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez cater Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...