Skocz do zawartości
[ HAIZ ]

Problem Z Neostrada?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam win xp i modem sagema (1.22) i neo 128. Zaistalowalem modem (recznie nie z plyty) i chcac polaczyc sie z "rejestracja@neostrada.pl" laczy sie tj "weryfikacja nazwy uzytkownika i hasla" i wywala blad nr. 721 ze cos tam nie moze placzyc sie ze zdalnym komputerem czy cus takiego. Dodam jeszcze ze na calej mej miejscowosci zalozono neostrade ok.20 osob z czego u dwojki moich znajomych wystepuje podobny problem a u trzeciego wiem tylko ze nie dziala a slyszalem ploty ze u nikogo nie dziala. Dzwonilem na infolinie, ale cos kreca pozniej jeszcze do nich zadzwonie, jesli tylko udzielicie mi jakichs sensownych odpowiedzi.

Z gory dzieki

PozdroV

 

EDIT:

Dzis dzwonilem na 0800102102 i typ odrazu powiedzial mi ze to prawdopodobnie wina tepsy, ale gdy w piatek dzwonilem i opowiadalem szesciu roznym konsultantom w sumie przez ok.4godz o moim problemie to twierdzili ze moj komp jest zesrany, aby winde przeinstalowac itp. glupoty. Ciekawe ile czasu bede czekal az to sie wyjasni powiedzial abym jutro zadwonil ale cos czuje ze z moim szczesciem i mozliwosciami tp potrwa to z miecha

Edytowane przez [ HAIZ ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się jeszcze żeby bład 721 był spowodowany problemem po stronie uzytkownika neostrady. Zawsze to była jakaś awaria. Nie wiem co za debile ci wkręcają że to wina twojego komputera :)

 

P.S. Twój kierunkowy to 18? :P

Edytowane przez Sparrov

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

68 :) Dobrze ze chociaz dzisiejszy konsultant byl w miare kompetentny. Ten konsultant dal mi jakies numerki reklamacji ktore jutro mam podac, i powiedzial aby dzis do 23 modem byl podlaczony i jutro od rana dopoki do nich nie zadzwonie wiec chyba powinienem poczekac, ale zaraz zadzwonie i powiem zeby zresetowali mi te porty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@icemanhi No zdziwiłbym się...

Jeszcze nigdy mi się to nie zdarzyło żeby błąd 721 był po stronie klienta :)

Zawsze sprawa lądowała tak jak to jest wyżej mimo ze przepinam modem do innego portu i reinstaluje stery :)

Edytowane przez Sparrov

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio mnie też zaczął ten błąd nawiedzać... co kilka dni neo+ padała na kolejne kilka dni... telefony do nich skutkowały na tyle tylko że na drugi dzień neo+ wracała a za kilka godzin padała... dodam iż neo+ mam 2 lata natomiast taki przypadek trafił mi sie dopiero teraz... ale chyba sie już uspokoiło bo od kilku dni działa non stop ( puk puk , odpukać :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz po wszystkim, dziala elegansko, tylko zastanawia mnie dlaczego w wlasciwosciach polaczenia mam predkosc 160kb majac neo 128. A jezeli chodzi o np. modem Sagema to nieraz przy starcie kompa musze go odlaczyc i podlaczyc aby zadzialal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...