cih Opublikowano 15 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2002 Tamat jak dla nie których banalny ale ja jestem w tym temacie laikiem. Sprawa wygląda tak mamy pociągniety net od jedenej firmy do biura na jeden komputer. Chodzi o to żeby na tym kompie do którego jest pociągniety net postawić serwera i udostępnić neta na jeszcze jeden komputer, szukam pomocy może ktoś zna jakieś ciekawe strony na których się pisze o tych sprawach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cih Opublikowano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2002 Chyba nie powiecie że nikt z Was nie ma nic do powiedzenia na ten temat :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuKaSeKbP Opublikowano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2002 jakie systemy operacyjne??? na tych 2 kompach? Czy te kompy są podłączone w sieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cih Opublikowano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2002 jakie systemy operacyjne??? na tych 2 kompach? Czy te kompy są podłączone w sieć? Komputery w tej chwili nie są połączone w sieć, na komputerze na którym jest w tej chwili net pociągniety z servera tej firmy mam Windowsa 98 na drugim też :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2002 98 czy 98 SE? Jesli SE to jest ICS nie powinno byc problemow z konfiguracja. Jesli nie to trzeba dodatkowy program a la WinProxy czy WinGate czy jeszcze inny badziew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...