\\ MarcO // Napisano 30 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 30 Listopada 2005 witam!! Mam od niedawna problem z Monitorem 19" NEC FE991SB , otoż chodzi o to ze czasami ekran wyswietlany sie zwęża i rezszerza w pionie (skacze) to jest chwilowe w jego pracy .Nie ma ciaglosci tego migotania tak jakby byly jakies zakłócenia . Dodam ze akurat teraz tez zmienilem na nową krate graficzną ale problem pozostał. Monitor mam od nowości jestem jego 1 włascicielem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek Napisano 30 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 30 Listopada 2005 ale w jakich momentach to sie dzieje przy przelaczniu miedzy jasnymi a ciemnymi planszmi czy w dowolnej chwili ? w 1 przypadku to tzw pompowanie - wg norm NECa dopuszczlane o kilka mm z tym ze to zjawisko raczej widoczne po bokach w 2 przypadku cos z elektronika - moze to wina cewek odchylajacych elektrony w kineskopie mozna tylko gdybac - tak czy inaczej raczej serwis sie klania oczywiscie zakladam ze sprawdziles kabel VGA i jest sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
\\ MarcO // Napisano 1 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2005 dodam ze w dowolnej chwili , np gdy mam wlaczony pulpit i przegladam strony www Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mib Napisano 1 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2005 Moze powinienes uzyc opcji Degauss. Pewnie jakies pole magnetyczne namagnesowalo monitorek. Tez mam ten monitorek i wszystko jest ok jestem zadowolony z niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
\\ MarcO // Napisano 1 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2005 Moze powinienes uzyc opcji Degauss. Pewnie jakies pole magnetyczne namagnesowalo monitorek. Tez mam ten monitorek i wszystko jest ok jestem zadowolony z niego akurat degauss robilem , a monitorek byl bezproblemowy przez ok 2 lata :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[TiLt] Napisano 2 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2005 mam fe991sb i mialem to samo co ty ale w poziomie. Zglosilem sprawe do centrum serwisowego neca (css beskidy). przydzielili mi numer naprawy, nastepnego dnia kurier zabral mi z mieszkania monitor i po okolo tygodniu przywiozl z powrotem naprawiony monitorek.Smiga jak nowy. Na poczatku tez sprawdzalem grafe, kable, zaklocenia itp. Nie ma co czekac oddawaj swojego na gware. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zubo Napisano 3 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2005 Miałem to samo. Niepamiętam jak fachowo to się nazywa ale to wina monitora. Pozostaje tylko gwarancja, w ciągu tygodnia monitor miałem naprawiony (door-to-door) Teraz śmiga już od roku i żadnych problemów. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
\\ MarcO // Napisano 8 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2005 Teraz to mam problem bo zeby oddac door-to door trzeba miec karton!! Bo nikt nie odpowiada za uszkodzenia. A ja po 1 roku uzytkowania sie pozbylem pudła ( 19") :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benek Napisano 9 Grudnia 2005 Zgłoś Napisano 9 Grudnia 2005 a opcji opakowanie zastepcze nie ma ? PS juz znalazlem w CSS Beskidy ...Po uzyskaniu numeru referencyjnego klient powinien zapakować uszkodzony sprzęt do oryginalnego kartonu (lub innego gwarantujšcego bezpieczny transport),... heh a tak BTW to system D2D w wydaniu opisanym na tamtej stronce to wprowadzanie w blad = zwykla wysylka kurierem a nie D2D :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
\\ MarcO // Napisano 2 Marca 2006 Zgłoś Napisano 2 Marca 2006 Wlasnie oddalem monitor do serwisu kurierem. Po 6 dniach roboczych dzwoni do mnie serwisant CSS beskidy i mi oznajmia ze na plycie glownej monitora sa nie orginalne luty ze prawdopodobnie ktos ingerowal w naprawe monitora. Co za tym idzie nie ma co sie przychylac do naparwy w ramach gwarancji :cry: Tak jak pisalem jestem jego 1 wlascicielem , monitor od nowego stal czaly czas u mnie na biurku nic z nim nie bylo robione. Ale jak mam to udowodnic bo stickera gwarancyjengo nie bylo na obudowie bo jak sie dowiedzialem tam gdzie kupilem monitor , ze sklep ten nie ma obowiazku i nie nalepia stickerow gwarancyjnych na monitory. Teraz CSS moze mi wmowic wszystko.... :blink: Co tu robic? :mur: :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlserwis Napisano 24 Marca 2006 Zgłoś Napisano 24 Marca 2006 I co zrobiłeś? Podejrzewam, że nic nie zdziałasz, nie udowodnisz im przecież, że nikt tam nie grzebał... Po prostu chłopcy chcą na Tobie parę groszy zarobić... :( L*Elektronik Serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bziumak Napisano 7 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 7 Kwietnia 2006 Witam wszystkich, Daj znać MarcO co z monitorem bo mam ten sam problem - ekran zwęża się i roszerza - tylko że w LG F700B. Mam też pytanie, ponieważ u mnie trwa to już jakiś miesiąc i mocno mnie już to wkurza zastanawiam się czy tak już mu zostanie czy w końcu monitor padnie. Pozdrawiam, bziumak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
\\ MarcO // Napisano 7 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 7 Kwietnia 2006 Do wymiany masz uklad odchylenia pionowego B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bziumak Napisano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 8 Kwietnia 2006 Dzieki za odpowiedź, u mnie to chyba będzie odchylenia poziomego bo ekran zwęża i rozszerza się na boki a nie góra dół mam rację ? Wiem, że to inny monitor i inny serwis ale napisz jeśli możesz ile naprawa Cie kosztowała, tak orientacyjnie, żebym wiedział na co się przygotować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
\\ MarcO // Napisano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 8 Kwietnia 2006 Tak jak pisalem wczesniej były problemy co do rozpatrzenia mojej sprawy w ramach gwaranacji nie wiem czemu sie przyczepili :blink: , jednak monitor wrocił naprawiony w ramach gwar bez jakich kolwiek kosztow dodatkowych :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...