DomanR Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 Witam! Czy ktoś mógłby mi pomóc skonfigurować kilka kont (użytkowników) na jednym komputerze. Męczę się z tym już jakiś czas i nie mogę tego zrobić :( Chodzi mi przede wszystkim o 2 rzeczy: * osobną konfigurację uruchamianych aplikacji (msconfig => Uruchom) * osobne ustawienia w "Zasady grup => Konfiguracja użytkownika => Szablony administracyjne..." (gpedit.msc) Chcę po prostu zrobić swoje konto (administratora z pełnymi uprawnieniami) i dodatkowe gościa z ograniczeniami (nawet z dostępem do Panelu sterowania włącznie => opcja w gpedit.msc). I nie wiem w jaki sposób skonfigurować to konto gościa. Jak jestem zalogowany jako administrator to zmieniają mi się ustawienia mojego konta, a jak jako Gość to mi wyskakuje że nie mam uprawnień do zmieniania ustawień :( Wielkie dzięki za wszelką pomoc. Mam nadzieję, że napisałem w miarę zrozumiale :) Jakby coś nie było jasne to jeszcze dopiszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomanR Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 Ludzie, naprawdę nie wiecie jak to zrobić :( Tacy z Was specjaliści :wink: Z uruchamianiem programów na określonym koncie już sobie poradziłem dzięki programikowi Startup Delayer. Ale niestety nadal nie wiem w jaki sposób ograniczyć dostęp do innych zasobów komputera (panel sterowania, CD-ROM'y...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klamot Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 W c:WINDOWSSYSTEM32 jest plik "zasady grupy". (gpedit.msc). Odpal go i wszystko będzie jasne, a jak to nie pomoże to w panelu sterowania masz konta użytkowników które potem możesz edytować i nadawać im uprawnienia :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomanR Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 Tyle to ja wiem. Tylko że ja chcę ustawić inne "zasady grup" dla Admina i inne dla zwykłego usera. Nie chce np. żeby zwykły user miał dostęp do Panelu sterowania. Panel sterowania da się wyłączyć w "zasadach grup", ale niestety wyłącza się on również dla konta Admina. I nie wiem właśnie jak ustawić osobne "zasady grup" dla tych kont. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...