Jump to content
-Diablo-

Zestawik Do Oceny

Recommended Posts

Wiec tak za jakies 2-3 dni zmieniam kompa rozpisalem se taki zestaw

 

Procesor:

AMD Athlon 64 3000 Venice /1.8GHz/ oem

579 zł

 

Wentylator:

Arctic-Cooling Freezer 64 Pro (socket 754,939)

75 zł

 

Płyta główna:

DFI Lan Party UT nF4-D (nForce4)

479 zł

 

Pamięć RAM:

Patriot 512MB CL2.5 Value

160 zł

 

druga Pamięć RAM:

Patriot 512MB CL2.5 Value

160 zł

 

Dysk twardy:

Western Digital 80GB 7200rpm 8MB cache SATA

215 zł

 

drugi Dysk twardy:

Western Digital 80GB 7200rpm 8MB cache SATA

215 zł

 

Karta graficzna:

Sapphire Radeon X800GTO 256MB /256bit/ TV-out DVI-out (LiteRetail)

669 zł

 

Karta dzwiękowa:

Creative Labs Sound Blaster 5.1 /24bit/ oem

99 zł

 

Nagrywarka DVD:

Benq DW1640 (black) + software

169 zl

 

Zasilke mam ze starego kompa Modecom 350GTF i obudowa zostaje stara

zalozenia tego kompa to lekkie OC proca i grafiki oraz dobra wydajnosc w grach

prosze o ewentualne sugestie co do zestawu dodam ze cena ma byc granicach 2800zl

 

mam jeszcze takie podstawowe pytanie co sadzicie o tej pamieci ram patriota ??

Edited by -Diablo-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko super tylko dyski wymienić na samsung Sata2 NCQ i jeśli nie jest ci ten drugi potrzebny do przenoszenia danych to polecam zostwić tego jednego 80gb , reszte danych da sie wypalić na DVD , a szybkość 2 dyskow w raid wcale niejest tak zatrważająca. 200 zł sobie do grafy dołożysz i kupisz x800GTO2 za 800 zł :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra jak nie dostane opterona to wezme venice ale zamiast rajdu doloze te 100zl i wezme gto2

tylko caly czas niewiem jaki dysk jedni mowia samsung inni segate a jeszcze inni wd :)

Nie bierz dysku Seagate.

To nie jest już ta jakość jak przed laty.

 

Miałem Barradcudę 160GB i tak mnie zniechęciła do firmy, że teraz nie kupię już nigdy Seagate.

No chyba, że firma poprawi swoje dyski :wink:

 

Lepiej bierz Samsunga.

Jest cichy(klasa sama dla siebie), wydajny i zimny.

Samsung robi obecnie najlepsze dyski twarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze miałes starego seagate (7 lub 8) nowe 9 po prostu wymiataja. Ja własnie takiego kupiłem chociaz sie zastanawiałem nad samsungiem i wd ale miałem to szczescie ze jeden z kolegów miał wd a drugi kupił nowego samsunga i miałem mozliwosc porownania. Z tej trojki wd wypadał najsłabiej pod kazdym wzgledem. Samsung był najcichszy ale w wydajnosci seagateowi zaden nie dorównał. Tak wiec jesli chodzi o dyski 160gb to najlepszy jest seagate. Dodatkowy plus to 5lat gw.

Edited by torque8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze miałes starego seagate (7 lub 8) nowe 9 po prostu wymiataja. Ja własnie takiego kupiłem chociaz sie zastanawiałem nad samsungiem i wd ale miałem to szczescie ze jeden z kolegów miał wd a drugi kupił nowego samsunga i miałem mozliwosc porownania. Z tej trojki wd wypadał najsłabiej pod kazdym wzgledem. Samsung był najcichszy ale w wydajnosci seagateowi zaden nie dorównał. Tak wiec jesli chodzi o dyski 160gb to najlepszy jest seagate. Dodatkowy plus to 5lat gw.

Właśnie uważam, że tym szajsem są te nowe dyski Seagate.

Miałem identyczny dysk, co twój z sygnaturki.

Dysk był gorący, cały czas coś "doczytywał", wydawał z siebie dziwny chrupot.

Jak już powiedziałem firma ostatnimi czasy bardzo się popsuła.

 

-Diablo-: bierz dysk Samsunga, a napewno będziesz zadowolony

Edited by lukmek

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest całkiem inaczej dysk jest cichutki podczas normalniej pracy wogóle go nie słychac jedynie podczas seeka czasem mozna usłyszec lekki szmer (mi to wogóle nie przeszkadza). A jesli chodzi o samsunga to niczym sie nie wyroznia poza cisza. A jesli chodzi o temp. to 38C to max dla niego. Tak wiec jesli zalezy ci na wydajnosci to bierz seagate.

 

Porównanie wydajnosci:

Samsung 53MB/s (+-1MB)

Seagate 61,1MB/s

Edited by torque8

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra sprzet kupiony

 

Procesor:

AMD Athlon 64 3000 Venice /1.8GHz/ oem - nie udalo mi sie dostac opterona

579 zł

 

Wentylator:

Arctic-Cooling Freezer 64 Pro (socket 754,939)

75 zł

 

Płyta główna:

DFI Lan Party UT nF4-D (nForce4)

479 zł

 

Pamięć RAM:

Patriot KH 2x 512MB

359zl

 

Dysk twardy:

Samsung 160 GB, SATA/300, 8MB, NCQ

324 zł

 

Karta graficzna:

Sapphire Radeon X800GTO2 256MB

799 zł

 

Karta dzwiękowa:

Creative Labs Audigy SE OEM

101zl

 

Nagrywarka DVD:

Benq DW1640 (black) + software

169 zl

 

jutro zabieram sie za testy i za oc bo dzis zabardzo czasu niebylo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.