Skocz do zawartości
aceraspire

Do Posiadaczy Acerów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W przypadku zakupu przez konsumenta (w mysl ustawy) nasza gwaranicja nie ogranicza praw wynikających z ustawy, tak więc osoba fizyczna nabywająca sprzęt nie do zastosowań komerecynych ma dwa lata gwarancji.

Dowód zakupu (paragon, faktura) jes jedynym i niezbędnym dokumentem do uznania naprawy gwarancyjnej.

 

Pozdrawiam

 

Leszek Wnuk

 

Acer, przedstawicielstwo w Polsce

ul. Domaniewska 41,

WARSZAWA, 02 - 672

 

Witam,

 

Komputer kupiony przez osobę fizyczną, nie wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej, czy zarobkowej, posiada 2 lata gwarancji.

Dowód zakupu (faktura, paragon z nazwą i modelem) jest traktowany jako "karta gwarancyjna". Zapraszamy na naszą stronę www, gdize znajdzie Pan warunk gwaracji.

 

 

Pozdrawiam,

Daniel Zając

 

Acer Computer GmbH Sp. z o.o.,

Przedstawicielstwo w Polsce,

ul. Domaniewska 41, "GALAXY", II p.

02-672 Warszawa

 

 

To chyba rozwiązuje sprawę !!!

Wiem że temat był poruszany, ale to jest ważne potwierdzenie.

Edytowane przez aceraspire

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie - ciekawe tylko co na to nasza ukochana firma BLASC :blink: :lol2:

Jak ktoś odda Acera po dłużej niż roku na gware - niech skrobnie czy przyjmują...

Bo boję się że Acer sobie, a BLASC sobie... :mur:

Poczekamy...

Pozdrawiam

Edytowane przez sansaba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze firma Blasc niema za wiele do gadania, tymbardziej ze ACER wkoncu zdecydowal sie(a przynajmniej o takich obietnicach slyszalem) otworzyc wlasny serwis wraz z infolinia w pierwszej polowie tego roku, co mam nadzieje, iz zdecydowanie polepszy obsluge wszelkich napraw,skarg i zazalen :D

Dlatego mam nadzieje ze to co jest tutaj napisane o 2 letniej gwarancji to nie zadne obietnice wyciagniete z palca, a rzeczywiscie tak bedzie. Wkoncu to jest roznica miec dodatkowy rok gwarancji za darmo,a nie miec.:)

Pozatym mam nadzieje, ze negatywna opinia o serwisie, wsrod wiekszosci klientow ktorzy byli zmuszeni z niego skorzystac, sklonila ich do podjecia decyzji nad sensem dalszego powiezania serwisu firmom trzecim, ktore niekoniecznie ceciach!a sie odpowiednia rzetelnoscia i odpowiedzialnoscia, nie wspominajac juz o zdrowym podejsciu do klienta.

Oby tak bylo...pozyjemy zobacyzmy jak to bedzie.

Edytowane przez shadows

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moga dawac i 10lat... i tak BlASC sie nie wyrobi... :)))

 

Na powaznie - jesli to prawda, to Acer w tym momencie imho czysci rynek.

Jesli ktos ma obiekcje co do jakosci, designu itp, to 2latnia gwara powinna mu to zrekompensowac... + cena i mnogosc wyboru konfiguracji.

Ale podkreslam, jesli to prawda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputer kupiony przez osobę fizyczną, nie wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej, czy zarobkowej, posiada 2 lata gwarancji.

Dowód zakupu (faktura, paragon z nazwą i modelem) jest traktowany jako "karta gwarancyjna". Zapraszamy na naszą stronę www, gdize znajdzie Pan warunk gwaracji.

hmm na stronie nadal widnieje 1 rok, moze nie zdazyli zaktualizowac. przeciez jezeli chca zachecic do siebie klientow to lepiej na stronie wielkimi literami napisac 2 lata, a nie poczta pantoflowa rozglaszac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm na stronie nadal widnieje 1 rok, moze nie zdazyli zaktualizowac. przeciez jezeli chca zachecic do siebie klientow to lepiej na stronie wielkimi literami napisac 2 lata, a nie poczta pantoflowa rozglaszac.

Przed chwilą wysłałem do BLASC maila tej treści:

Witam Państwa.

 

Bardzo proszę o ustosunkowanie się do poniższych cytatów :

 

cytat 1:

 

"Witam

 

W przypadku zakupu przez konsumenta (w mysl ustawy) nasza gwaranicja nie ogranicza praw wynikających z ustawy, tak więc osoba fizyczna nabywająca sprzęt nie do zastosowań komerecynych ma dwa lata gwarancji.

Dowód zakupu (paragon, faktura) jes jedynym i niezbędnym dokumentem do uznania naprawy gwarancyjnej.

 

Pozdrawiam

 

Leszek Wnuk

 

Acer, przedstawicielstwo w Polsce

ul. Domaniewska 41,

WARSZAWA, 02 - 672"

 

cytat 2:

 

"Witam,

 

Komputer kupiony przez osobę fizyczną, nie wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej, czy zarobkowej, posiada 2 lata gwarancji.

Dowód zakupu (faktura, paragon z nazwą i modelem) jest traktowany jako "karta gwarancyjna". Zapraszamy na naszą stronę www, gdize znajdzie Pan warunk gwaracji.

 

 

Pozdrawiam,

Daniel Zając

 

Acer Computer GmbH Sp. z o.o.,

Przedstawicielstwo w Polsce,

ul. Domaniewska 41, "GALAXY", II p.

02-672 Warszawa"

 

Posiadam laptopa firmy Acer kupionego na osobę prywatną (paragon zakupu). Czy w związku z powyższymi - jeśli przyślę go do Państwa powiedzmy w 13 miesiącu gwarancji wraz z xerokopią dowodu zakupu (paragon) ew. naprawa (choćby płyty głównej, czy innych uszkodzeń objętych gwarancją) zostanie dokonana w ramach gwarancji - czyli bezpłatnie? Według Firmy Acer przedstawicielstwo w Polsce - tak. Jednak interesuje mnie Państwa podejście do tego problemu...

 

Czekam z niecierpliwością na wyjaśnienie nurtującego nie tylko mnie, ale i wielu innych użytkowników Acerów pytania.

 

Pozdrawiam.

 

Imię i Nazwisko (orginalnie oczywiście moje :lol2: )

Czekamy na odpowiedź.

Pozdrawiam.

Edytowane przez sansaba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze w tresci nie zalaczyles pytania czemu info na stronie www nie zawiera tych pokrzepiajacych cytatow i mozna je jedynie uslyszec na bezposrednie pytanie jakiegos konsultanta z ktorego na dobra sprawe moga sie wycofac gdy przyjdzie co do czego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze w tresci nie zalaczyles pytania czemu info na stronie www nie zawiera tych pokrzepiajacych cytatow i mozna je jedynie uslyszec na bezposrednie pytanie jakiegos konsultanta z ktorego na dobra sprawe moga sie wycofac gdy przyjdzie co do czego?

To pytanie to nie do BLASC - tylko do Acer - przedstawicielstwo w Polsce :blink: Mail od BLASC już wrócił!!!! :blink:

 

Witam,

 

Jako osoba fizyczna/prywatna posiadająca paragon zakupu jako dowód

sprzedaży

ma Pan 2letnią gwarancję.

 

Marta Zakrzewska

 

-----Original Message-----

From: blasc@serv1.livenet.pl [mailto:blasc@serv1.livenet.pl] On Behalf Of

Piotr S.

Sent: Tuesday, February 07, 2006 8:31 AM

To: biuro@blasc.pl

Subject: Gwarancja Acer

To chyba załatwia sprawę... Jednakże wysłałem maila tej treści do Acer - przedstawicielstwo w Polsce:

 

Witam Państwa. Zgodnie z otrzymanymi od Państwa pracowników informacjami, cytuję:

cytat 1:

 

"Witam

 

W przypadku zakupu przez konsumenta (w mysl ustawy) nasza gwaranicja nie ogranicza praw wynikających z ustawy, tak więc osoba fizyczna nabywająca sprzęt nie do zastosowań komerecynych ma dwa lata gwarancji.

Dowód zakupu (paragon, faktura) jes jedynym i niezbędnym dokumentem do uznania naprawy gwarancyjnej.

 

Pozdrawiam

 

Leszek Wnuk

 

Acer, przedstawicielstwo w Polsce

ul. Domaniewska 41,

WARSZAWA, 02 - 672"

 

cytat 2:

 

"Witam,

 

Komputer kupiony przez osobę fizyczną, nie wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej, czy zarobkowej, posiada 2 lata gwarancji.

Dowód zakupu (faktura, paragon z nazwą i modelem) jest traktowany jako "karta gwarancyjna". Zapraszamy na naszą stronę www, gdize znajdzie Pan warunk gwaracji.

 

 

Pozdrawiam,

Daniel Zając

 

Acer Computer GmbH Sp. z o.o.,

Przedstawicielstwo w Polsce,

ul. Domaniewska 41, "GALAXY", II p.

02-672 Warszawa"

 

Taka informacja nie widnieje NIGDZIE na waszych stronach www. Nie każdy użytkownik Waszego sprzętu zgłębia tez tajniki prawa handlowego i przepisy szczególne dotyczące gwarancji - większość, jak ja opiera się na ogólno dostępnych informacjach.

 

W związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą w imieniu wszystkich obecnych i przyszłych uzytkowników sprzętu komputerowego ( głównie laptopów) Waszej firmy o podanie powyższej informacji dotyczącej okresu gwarancyjnego dla osób fizycznych na Waszej stronie internetowej w sposób widoczny i jednoznaczny.

 

Łącze wyrazy szacunku i pozdrawiam.

 

Imię i Nazwisko

Pozdrawiam. Edytowane przez sansaba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a ludzie pisza ze acer nie odpowiada na emaile :)

Narazie Acer milczy - odpisał tylko serwis BLASC... Co i tak zważając na "sławę" tego serwisu jest dużym osiągnięciem... :lol2:

Jak tylko Acer odpowie na mojega maila-napewno się o tym dowiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol. kuzwa przeciez to jest wiadome nie od dzis. to zalezy od sklepu jak powiedza jaka jest gwarancja. mi w komputroniku uczciwie mowili i tak juz pisalem :o)

Tak masz rację - ale jak do dzisiaj jest niewielki odsetek sklepów informujących o fakcie 2 letniej gwarancji... Teraz przynajmniej mamy jakiś namacalny dowód zarówno ze strony Acer - przedstawicielstwo Polska, jak i ze strony jedynego jak narazie serwisu Acera u nas w kraju... Poza tym - dla wielu właścicieli Acera to jednak jest nowość jak myślę, a dla chcących dokonać zakupu - może być to argument przeważający...

Pozdrawiam

Edytowane przez sansaba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze wyjasnijcie czy ta 2 letnia gwarancja obejmuje tez starsze laptopy i bedzie pelna jasnosc :)

 

Szkoda tylko ze to sami uzytkownicy musza cierpliwie do tego dochodzic..

Skoro paragon jest podstawą uznania gwarancji - więc jeśli dobrze rozumiem - jeśli masz lapa zakupionego 23 m-ące temu i czytelny dowód zakupu (paragon), to masz jeszcze miesiąc gwarancji - zarówno według Acer - przedstawicielstwo Polska, jak i według serwisu BLASC...

 

Pozdrawiam

Edytowane przez sansaba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam kompa na firmę i mam tylko rok gwarancji ;( Czy to nie jest przypadkiem nie uczciwe ??

Na firme lepiej sie wychodzi niz zwykli urzytkownicy :) Z tej roznicy na vacie mozesz sobie kupic przedluzenie gwary do 3 lat i jeszcze cos zpstanie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No VAT sobie oczywiście odpisałem ale 2 lata za free by się przydały :]

No coz, nie mozna miec wsyzstkiego. Idac ta droga to kazdy z nas kto niema dzialalnosci gospodarczej chcialby odliczac VAT. Ale life is brutal i trzeba bulic panstwu te 22% :huh:

A wracajac do tematu, to 2 letnia gwarancja obowiazuje tylko dla komputerow zakupionych w 2005 roku?? czy rowniez te z 2004 lapia sie pod nia??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie BLASC... Kicha na maxa.

 

Uszkodziłem gniazdo zasilania w moim Acerze. Na gwarancję oczywiście nie przyjęli.

Full zamieszanie u nich, trzeba było samemu się kontaktować i pytać, co w sprawie laptopa i dopiero powiedzieli, ze nie przyjeli i trzeba bulić ( 488 zł netto) - za wymianę tego gniazdka.

 

Po tym 1,5 tygodnia czekalem na dostarczenie laptopa, zawsze jak dzwoniłem mówili, co innego, że laptop będzie max. w środę, dzwonię w środę oni mówią, że nic o tym nie wiedza a laptop dalej w naprawie, po paru dniach dzwonię okazuje się, że nie ma zgody na naprawę od Klienta, po małym dymie ją znaleźli i dalej laptop jest w naprawie. W końcu skontaktowałem się z Acerem i chyba zrobili mały dym im i na drugi dzień laptop został do mnie odesłany.

 

Jednym słowem przydałoby się więcej autoryzowanych serwisów Acera w Polsce i tańsze ceny napraw :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie BLASC... Kicha na maxa.

 

Uszkodziłem gniazdo zasilania w moim Acerze. Na gwarancję oczywiście nie przyjęli.

Full zamieszanie u nich, trzeba było samemu się kontaktować i pytać, co w sprawie laptopa i dopiero powiedzieli, ze nie przyjeli i trzeba bulić ( 488 zł netto) - za wymianę tego gniazdka.

no nie mow, ze tyle bedziesz placic za naprawe tego g... :mur: wolalbym dac jakiemus dobremu elektronikowi zeby to zrobil i na pewno kwota nie przekroczylaby 100zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie BLASC... Kicha na maxa.

 

Uszkodziłem gniazdo zasilania w moim Acerze. Na gwarancję oczywiście nie przyjęli.

Full zamieszanie u nich, trzeba było samemu się kontaktować i pytać, co w sprawie laptopa i dopiero powiedzieli, ze nie przyjeli i trzeba bulić ( 488 zł netto) - za wymianę tego gniazdka.

az tak bylo widac ze to Twoja "robota", ze nie przeszlo na gwarancje ??

Edytowane przez megax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja zglaszam matryce do wymiany

U mnie poszla obudowa (przy zawiasach) ale skoro ma byc nowy serwis to zaczekam bo o Blascu sporo sie nasluchalem.

ps. komp ma 7 miesiecy i w ciagu dnia otwierany jest raz i raz zamykany - nie wiem co sie dzieje z obudowa jak ktos uzywa kompa intensywnie ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie poszla obudowa (przy zawiasach) ale skoro ma byc nowy serwis to zaczekam bo o Blascu sporo sie nasluchalem.

ps. komp ma 7 miesiecy i w ciagu dnia otwierany jest raz i raz zamykany - nie wiem co sie dzieje z obudowa jak ktos uzywa kompa intensywnie ..

nie jestes sam z tymi zawiasami http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=138278&st=120

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze wiec mamy dwa lata gwarancji na acery to w takim razie powiedzie mi dlaczego pewne firmy oferuja rozszerzenie gwarancji do dwoch lat za doplata? :? z tego wnioskuje ze duza czesc firm stara sie naciagnac klienta?

Edytowane przez xslimakx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze wiec mamy dwa lata gwarancji na acery to w takim razie powiedzie mi dlaczego pewne firmy oferuja rozszerzenie gwarancji do dwoch lat za doplata? :? z tego wnioskuje ze duza czesc firm stara sie naciagnac klienta?

Gdybys przeczytal dokladnie ten watek zauwazylbys ze ci co kupuje na firme maja tylko rok. Wiec jak widzisz to nie jest proba naciagania ludzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

no dobrze wiec mamy dwa lata gwarancji na acery to w takim razie powiedzie mi dlaczego pewne firmy oferuja rozszerzenie gwarancji do dwoch lat za doplata? :? z tego wnioskuje ze duza czesc firm stara sie naciagnac klienta?

Gdybys przeczytal dokladnie ten watek zauwazylbys ze ci co kupuje na firme maja tylko rok. Wiec jak widzisz to nie jest proba naciagania ludzi :D

 

przeciez xslimakx nie napisal ze kupil na firme. chodzilo raczej o firmy sprzedajce laptopy, ze drugi rok gwary za doplata oferuja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybys przeczytal dokladnie ten watek zauwazylbys ze ci co kupuje na firme maja tylko rok. Wiec jak widzisz to nie jest proba naciagania ludzi :D

przeciez xslimakx nie napisal ze kupil na firme. chodzilo raczej o firmy sprzedajce laptopy, ze drugi rok gwary za doplata oferuja.

Glupio mi troche bo nie wiem jak mozna zinterpretowac moj post ze stwierdzam ze xslimakx kupil laptopa na firme??? Odpowiedzia na jego watpliwosci jest stwierdzenie ze ci co kupja na firme maja rok gwarancji wiec owo rozszerzenie nie jest forma szwindla i gdyby przeczytal ten watek chocby pare ostatnioch postow wyczytalby ze ci co kupuja na firme maja rok gwarancji. Mam nadzieje ze dla wszystkich to juz w pelni zrozumiale :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Glupio mi troche bo nie wiem jak mozna zinterpretowac moj post ze stwierdzam ze xslimakx kupil laptopa na firme??? Odpowiedzia na jego watpliwosci jest stwierdzenie ze ci co kupja na firme maja rok gwarancji wiec owo rozszerzenie nie jest forma szwindla i gdyby przeczytal ten watek chocby pare ostatnioch postow wyczytalby ze ci co kupuja na firme maja rok gwarancji. Mam nadzieje ze dla wszystkich to juz w pelni zrozumiale :)

hehe :D no, teraz to wszystko jasne :P

 

EDIT: eeee.. sam sie juz pogubilem ;)

Edytowane przez megax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Ja mam takie pytanko.

Czy wysyłając laptopa do serwisu z np zepsutą nagrywarką czy tymi nieszczęsnymi zawiasami, mogę pozbawić go dysku twardego??

Mam tam swoje dane (hasło na niego założone) i niechciałbym żeby mi ktoś grzebał w tych danych. Nie wiem czy to hasło jest na tyle bezpieczne że moge go im wysłac.

Jak myśłicie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...