Skocz do zawartości
MarcinLbn

Asus Vs Acer

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym użytkownikiem tego forum ale przeczytałem sporo i myśle ze sporo się nauczyłem o Notebookach z tego forum :) spox forum

Ale jednak przejde do sedna bo zawsze musi być ale ;) , wiem ze temat ten o co pytam może sporą cześć wkurzać ale tutaj jest najbardziej sporo doświadczonych ludzi . I chciałbym poruszyć temat wyboru notebooka interesują mnie dokładnie dwa i były ich recenzje

Asus Qo39 kontra Acer Aspire 1694 w sumie ten drugi ma wiecej ramu i szybszy procek ale jakoś sie podoba Asus z wyglądu bardziej i stylistyki choć Acer jest szybszy ale jeśli porównać ceny to jak dokupie ram do Asusa bedzie taki sam

Help :-| Co myślicie na temat tych Notebooków , zauważyłem ze najwiecej fanów jest tutaj Asusa Hp i Acera wiec prosze o subiektywną pomoc . Z dwóch stron

Pozdrawiam Marcin

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Bierz co uważasz. Ja brałbym Asusa i dołożył trochę ramu. Tak jak pisałeś.

Acer ma delikatną obudowę. Ale jak o niego dbasz to zawsze będzie wyglądał jak nowy.

Ja czyszczę swoje Acery dwa razy do tygodnia, usuwam kurz z wentylatorów odkurzaczem i jest git.

Otarć nie mam wcale.

Edytowane przez aceraspire

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

- z tego co wiem dysk w asusie jest 4200 a acer ma 5400 i 100 GB a nie 80GB

- wydajnosc grafiki podobna

- acer ma wiecej ramu i taktowanie 533 a asus 333

- acer ma szybszy procesor (ale pytanie czy szybszy bedzie tobie potrzebny i tak z reguły pracuje na obniżonym taktowaniu - ze wzgledu na wentylator)

- pozostaje kwestia rozmieszczenia gniazd (jak kto woli - to co odpowiada jednemu niekoniecznie musi pasować drugiemu - acer ma z tyłu tylko wyjście VGA i zasilanie, a asus USB, Port drukarki, VGA, zasialnie - acer nie ma portu drukarki)

- wyłączaie touchpada (dla mnie bardzo ważna funkcja - acer ma nie wiem jak asus)

- wygląd i wykonanie (mam acera i jestem zadowolony może z asusa też bym był)