malczur Opublikowano 17 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2006 chcialem sobie kupic dfi lanparty nf4 ulta-d juz bylem nastawiony na to ze pojde do apollo w swoim miescie i takowy zakupie a tu usuwaja ze swojego cennika ten model sprzedawca w sklepie powiedzial mi ze tam czesto byly jakies wady fabryczne nie wiem czy mu wierzyc ale to nie o to chodzi postanowilem ze sobie zamowie z www.pc-shop.pl mam pytanie czy jak bede mial jakas wade pojde z gwarancja do byle jakiego sklepu w moim miescie to np apollo to oni mi to naprawia czy wysylac spowrotem reklamujac zeby wymienili na nowa z gory thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz K. Opublikowano 17 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2006 Praktycznie każdy sprzęt musisz odnieść/odesłać do sklepu gdzie kupiłeś. Nie idzie (z kilku powodów) serwisować sprzętu komputerowego w dowolnym sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...