NinoSS Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 (edytowane) Szykuje modernizację kompa. Po wstępnym rozpoznaniu zdecydowałem się na Semprona 3000+ na socket 939 w zestawie z Gigabyte GA-K8N51GMF-9 (nie znalazłem tych Semrponów sprzedawanych samodzielnie, tylko w zestawie:/). I tu zaczynają się schody. Płyta główna nie ma portu AGP (a mam Radeona 9550 na AGPx8), ma jednak zintegrowanego GeForce'a 6100. I tu moje pytania: 1. Jak ten GeForce wypada w porównaniu do Radeona 9550? 2. Nasłuchałem się historii jakoby procek był z tą płytą główną nierozłącznie związany, to znaczy, że późniejsza wymiana procka bez wymiany płyty głównej jest niemożliwa. Wydaje mi się to dziwne, jestem jednak laikiem i wolę być pewny. Zastanawiam się też nad inną opcją, Sempron 3000 na socket 754...i jakaś pod niego płyta. Nie wiem za bardzo jaka, nie mam w ogóle rozeznania, także czekam na ewentualne rady. Całość w granicach 650 złotych. I trzecia sprawa...czy mój zasilacz to uciągnie. O ile dobrze przeczytałem to Codegen 300W model 300x1. Jak mówiłem, jestem laikiem :) PS. Jeśli Sempron 3000 na socket 939 jest do dostania nie w zestawie z jakimś MB to uprzejmie proszę o namiary. Myślałem o tym procku i płytce ASRock K8 939Dual-SATA2 ULI M1695 Edytowane 27 Lutego 2006 przez NinoSS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvazi555 Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 semp 3000+ Asrock K8 939Dual-Sata II Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...