somber Opublikowano 1 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2006 witam szukalem przez kilka ostatnich dni rozwiazania tego problemu i nie znalezlem ;/ moze ktos wie jak zmusic Radeona 9500 Pro do uzywania w-buffer w grach ?? ew jak rozwiazac problem mrygania/przenikania textur w niektorych grach na niektorych obiektach np. eve-online - na niektorych obiektach pojawia sie mryganie/przenikanie textur. jest to zdecydowanie problem z buforem glebokosci -z-buffer- przy 16bitowej precyzji mrygania nie ma ale textury sa na stale "przegryzione" przez siebie, natomiast w 24bit i 32bit+8alfa mryganie powraca ustawienia textur od 16/24/24+8alfa nic nie zmieniaja, tak samo jak i ich wielkosc i poziom szczegolow mipmap... ktos wie jak ten problem ugryzc? z tego co czytalem to ati w ktoryms momencie przestalo wspomagac w-buffer, moze ktos wie ktore ostatnie catalisty mialy mozliwosc wlaczenia tej opcji ?? pozdrawiam i dziekuje za uwage i pomoc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 Z tego co pamietam, to w najnowszych omegach (3.8.221), w ATT, w sekcji Tweaks/Advanced Tweaks/Advanced D3D Tweaks sa jakies opcje dotyczace W Buffer. Pewnosci nie mam, ale sprawdz ;] Przypuszczam ze w starszych tez sa te opcje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...