Skocz do zawartości
somber

Ati Radeon 9500 Pro W-buffer

Rekomendowane odpowiedzi

witam

szukalem przez kilka ostatnich dni rozwiazania tego problemu i nie znalezlem ;/

moze ktos wie jak zmusic Radeona 9500 Pro do uzywania w-buffer w grach ??

ew jak rozwiazac problem mrygania/przenikania textur w niektorych grach na niektorych obiektach np. eve-online - na niektorych obiektach pojawia sie mryganie/przenikanie textur.

jest to zdecydowanie problem z buforem glebokosci -z-buffer- przy 16bitowej precyzji mrygania nie ma ale textury sa na stale "przegryzione" przez siebie, natomiast w 24bit i 32bit+8alfa mryganie powraca

ustawienia textur od 16/24/24+8alfa nic nie zmieniaja, tak samo jak i ich wielkosc i poziom szczegolow mipmap...

ktos wie jak ten problem ugryzc? z tego co czytalem to ati w ktoryms momencie przestalo wspomagac w-buffer, moze ktos wie ktore ostatnie catalisty mialy mozliwosc wlaczenia tej opcji ??

pozdrawiam i dziekuje za uwage i pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam, to w najnowszych omegach (3.8.221), w ATT, w sekcji Tweaks/Advanced Tweaks/Advanced D3D Tweaks sa jakies opcje dotyczace W Buffer. Pewnosci nie mam, ale sprawdz ;] Przypuszczam ze w starszych tez sa te opcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...