Skocz do zawartości
Sowson

Gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytskich, szukałem na forum ale nie znalazłem takiego pytania więc jesli gdzieś jest to z góry przepraszam.

1) Jesli mam karte graficzna na gwarancji i np. pół roku przed jej upływem zostaje mi wymieniona na nową to czy dostaje nowa gwarancje na nowa grafike czy mam gwarancje obowiązujaca do końca starej na która np: mam faktórę??

2) Jeśli mam grafike za która dałem 1500zł i oddaje do serwisu, uznaja reklamacje ale nie maja juz takich kart i zwracaja pieniądze to czy oddają tyle ile za nia dałem czy tzw faktyczna cene w dniu oddania do serwisu np: 800zł??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem taki problem, nawet pisalem o tym na forum (zle suzkales ;])

 

1. Jesli dostajesz inna karte, gwarancja zaczyna sie od poczatku.

2. Jezeli nie ma juz takich kart serwis da Ci lepsza karte od tej ktora miales. W moim przypadku bylo to tak, zamiast GF4200 dano mi GF6200.

Mozesz ubiegac sie o zwrot kasy, ale z tego co pamietam to dopiero za 3 razem gdy ta sama karta graficzna po 3 naprawach padnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem taki problem, nawet pisalem o tym na forum (zle suzkales ;])

Musiałem źle poszukać lub w złym dziale.

 

1. Jesli dostajesz inna karte, gwarancja zaczyna sie od poczatku.

2. Jezeli nie ma juz takich kart serwis da Ci lepsza karte od tej ktora miales. W moim przypadku bylo to tak, zamiast GF4200 dano mi GF6200.

Mozesz ubiegac sie o zwrot kasy, ale z tego co pamietam to dopiero za 3 razem gdy ta sama karta graficzna po 3 naprawach padnie.

ad 1) no to kicha bo w pewnym sklepie w Krakowie nijak maja sie do tego co napisałeś (w temacie specjalnie napisałem że interesuje mnie gwarancja w świetle prawa)... bo gwarancje na nagrywarke mi nie dali nowej tylko na stara która wymienili

ad 2) w tym samym sklepie jak zepsuł mi się Radek 9700 po pół roku oddali mi kase (kupiłem ostatniego z magazynu) ale oddali mi za rzeczywista wartośc.

Pytam się bo będe oddawał Asusa v9999GT do serwisu i 1,5roku temu dałem za niego 1540zł i nie wiem czego moge sie spodziewać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Wiec Cie oszukali. W sweitle prawa MUSZA tobie dac garancje, jesli daja nowy produkt. Przejdz sie do nich i wytlumacz im, ze w swietle prawa powinni Ci ta gwarancje jeszcze raz wypisac. Jesli nie idzisz do sadu konsumenckiego, zapewniam Cie ze to dziala :mrgreen:

2. Z kasa jest roznie zalezy od sklepu, ale w swiele prawa dopiero po 3 razach mozesz sie o nia ubiegac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sie sklada ze nie do konca zawsze jest nowa gwarancja przy wymianie sprzetu ..

serwis oddajac sklepowi serwisowany towar razem z nim odsyla swoj papier ..

jesli wyda nowy czy tez naprawiony .. jest na tym papierze nowa data do której klient ma gwarancje .. jest ona przedluzona o czas naprawy badz też nowa ....

ale sklep o tym nie decyduje .. i defakto masz 2 mozliwosci

1) albo sklep cie robi w bambuko

2) albo sadzisz sie z hurtownia

 

a co do zwrotu kasy .. rzeczywiscie przysluguje on dopiero po 3ciej nieudanej naprawiej

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NO tak serwis wywyla nowy papier i jesli nie zdolal naprawic wtedy wydaje sprzet nowy, z nowa gwarancja. Mialem takei 3 [rzypadki. W kazdym z nich dostalem nowa gwarancje.

Jesli jedenak naprawia to gwarancja jest przedluzona o tyle ile siedzial sprzet w serwisie.

 

A tu dodatkowo troche prawa :D :razz:

 

Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

 

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

 

3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

 

4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

 

 

Zrodlo: http://www.um.warszawa.pl/v_syrenka/konsumenci/ustawa-4.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie podepne.

 

Kupilem rok temu karte graf. na ktora dali 3 lata gwary (gigabyte gforce6600) ostatnio zlikwidowali ten sklep (zawsze w nim kupowalem), co zrobic w przypadku gdy karta ulegnie uszkodzeniu ?? Sklep daje do sprzedawanego sprzetu swoja gwarancje i nic wiecej, nawet rachunku (taka kartka z pieczatka i warunkami) do dysku mi ta sama dali i tez mam na niego jeszcze gware. Co zrobic jak sie posypie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sie sklada ze nie do konca zawsze jest nowa gwarancja przy wymianie sprzetu ..

serwis oddajac sklepowi serwisowany towar razem z nim odsyla swoj papier ..

jesli wyda nowy czy tez naprawiony .. jest na tym papierze nowa data do której klient ma gwarancje .. jest ona przedluzona o czas naprawy badz też nowa ....

Hhehe troszke namieszales Chaos... sprawa wyglada troszke inaczej z punktu prawnego:

 

Jezeli towar jest WYMIENIONY NA NOWY -gwarancja BIEGNIE NA NOWO - nie ma ze moze lub da jak bedzie chcial...

Gwarantuje to KC w przepisach o gwarancji jakosci - warunkiem jest oczywiscie posiadanie gwarancji na PISMIE - bo tylko taka ksztaltuje prawa i zakres gwarancji !

Jezeli ktos nie zna prawa jego problem - ignorantia iuris nocet...

Dalej pamietajcie ze ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej daje Wam bardzo szerokie uprawnienia ! Jednoczesnie chce zaznaczyc ze nie mozna korzystac z dwoch aktow normatywnych jednoczesnie - trzeba sie zdecydowac - ustawa konsumencka lub gwarancja pisemna.

Dalej wszystkie rzeczy UZYWANE sprzedawane na allegro przez firmy ze skroconymi gwarancjami sa praktykami naruszajacymi przepisy prawa. Nie mozna skrocic gwarancji na towar uzywany ponizej 1 roku. Tez malo osob o tym pamieta...

 

Celowo uzylem Caps Lock'a w zamiarze podkreslenia istotnych elementow tego posta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uprzedzam że do jakiegoś czasu hurtownie (serwisy?) stosują patent polegający na przyklejaniu do nowego sprzętu (wydawanego w ramach reklamacji) naklejki z numerem seryjnym starego (uszkodzonego) i do tego protokół serwisu z "opisem naprawy" (przeważnie ładnym, ale nieprawdziwym). Ta operacja ma na celu uniknięcie przedłużenia gwarancji (a własciwie udzielenia nowej), i jest praktycznie nie do udowodnienia -> dowód (uszkodzony podzespół) znika w serwisie.

To znaczy da się to udowodonić, ale procesować się z hurtownią o kilka złotych? kto ma na tyle czasu? na to liczą, i zdaje się że tego typu praktyki będą coraz częstsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łatwo z tym walczyc - mam wielu znajomych ktorzy np spisuja sobie nr seryjne, w skrajnych przypadkach nawet skanuja cala naklejke.

Ale poza tym - co do przyznania nowej gwarancji na nowy produkt ma stara naklejka lub nr seryjny ? Nowa gwarancja biegnie od momenty wydania rzeczy kupujacemu. Przeciez nie bedzie ona biegnac od chwili oddania rzeczy do wymiany - byloby to niezwykle krzywdzace dla konsumenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm czyli jezeli dostaje mi sprzet wymieniony na nowy to sklep musi mi wydac nowy rachunek na niego tak? tak pytam gdyz oddawalem dysk, odebralem nowy i tyle, ani rachunku, ani nic co sie z nim dzialo... jutro zapewne po raz kolejny odbiore juz trzecia sztuke tego samego dysku wiec mam sie upomniec o nowy rachunek czy cos? bo tak nie do konca rozumiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Interpretując przepisy prawa należy uznać jednak, że gdyby zdarzyło się, iż sprzęt uległ uszkodzeniu i został wymieniony na nowy - wówczas gwarancja nie biegnie od nowa. Jest ona kontynuowana. Więc jeżeli do końca gwarancji pozostało 6 miesięcy to po otrzymaniu nowego egzamplarza (sprzedawca powinien takowego przyznać, jeżeli oddawany sprzęt oddawany jest już do naprawy po raz trzeci lub jeżeli serwis uzna o niemożliwości naprawienia) gwarancja na niego będzie trwała 6 miesięcy.

Aby gwarancja była liczona od początku musiałby ponownie sprzedać tą część (m.in. zapłacić podatek).

Dlatego uważa się, iż wymiana na nowy nie oznacza stricte nowy - raczej nowy(używany) :(

 

Co do pieniędzy - jeżeli sprzedawca (raczej producent, serwis) zdecyduje, że naprawa nie ma sensu i chce oddać pieniądze (może, ale nie musi, chyba, że sprzęt jest naprawiany po raz trzeci - wówczas musi wymienić na nowy) wówczas liczy się kwotę jaką kupujący wydał na zakup a nie wartość obecna tego przedmiotu.

Przynajmniej tak mi się wydaje. Oczywiście z przepisów to jasno nie wynika, ale miałem taką sytuację.

Zakupiłem płytę główną za 159zł. Po roku odmówiła posłuszeństwa. Choć sprzedający szprzedawał ją już po 80zł zaproponował mi wymianę na wolną od wad lub zwrot pieniędzy (naturalnie bardziej opłacało mu się to pierwsze wyjście). Poprosiłem o zwrot pieniędzy i otrzymałem 159zł.

 

Być może się mylę. Jeżeli ktoś ma coś do powiedzenia i wie coś na ten temat - niech pisze.

Często sprzedawcy robię w "konia" nieświadomych klientów.

Ja zawsze, gdy mam jakiś problem ze sprzętem przed wejściem do sklepu włańczam dyktafon. Taki Lwi numer hehe.

Dla pewności. Raz już mi pomógł ten sposób :)

 

pzdr,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łatwo z tym walczyc - mam wielu znajomych ktorzy np spisuja sobie nr seryjne, w skrajnych przypadkach nawet skanuja cala naklejke.

Nie rozumiesz. Mogą sobie skanować, to bez znaczenia. Dostaną sprzęt o tych samych numerach seryjnych, ale niekoniecznie ten sam, niezależnie od tego czy został naprawiony czy wymieniony na nowy.

Proste:

Czy w gwarancji jest skan przedmiotu? NIE!

A numer seryjny? TAK

...

Ale poza tym - co do przyznania nowej gwarancji na nowy produkt ma stara naklejka lub nr seryjny ? Nowa gwarancja biegnie od momenty wydania rzeczy kupujacemu. Przeciez nie bedzie ona biegnac od chwili oddania rzeczy do wymiany - byloby to niezwykle krzywdzace dla konsumenta.

Nie następuje wydanie rzeczy nowej. Nie ma w ogóle mowy o żadnej "wymianie". Klient otrzymuje "naprawiony" sprzęt i gwarancja zostaje przedłużona o czas naprawy serwisowej. Na tym to polega. Nie udowodnisz że nastąpiła wymiana sprzętu, ponieważ numer seryjny jest identyfikatorem przedmiotu. Ten sam numerek = ten sam sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez nie bedzie ona biegnac od chwili oddania rzeczy do wymiany - byloby to niezwykle krzywdzace dla konsumenta.

Widzisz jakbys czytal uwaznie, ja wzialem pod uwage tylko wymiane rzeczy na nowa, nie rozwazalem naprawy... :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz jakbys czytal uwaznie, ja wzialem pod uwage tylko wymiane rzeczy na nowa, nie rozwazalem naprawy... :wink:

Wymiana na "nowy" nie następuje, ponieważ wydany sprzęt ma ten sam numer seryjny co oddany do serwisu. Dzięki temu nie ma mowy o nowej gwarancji ;)

Czyli de facto klient jest robiony w jajo (do pewnego stopnia ... niby dostał sprawny sprzęt, tylko gwaracja nie biegnie od nowa), ale nie może tego udowodnić. Jeden ze sposobów na zmniejszenie kosztów serwisowania (w skali hurtowej), po prostu ktos wymyślił "obejście" przepisów ustawy ... a inni naśladują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SimooN jak wiem ze to o czym piszesz jest prawda sam nawet widzialem jakie kombinacje zachodza w serwisach ;] Jeszcze lepsze za glowe bys sie zlapal ;] Dzisiaj trzeba miec nawet dobre uklady z serwisantem zeby Cie w balona nie zrobili...

Ale trzeba to tepic jak sie tylko da... jakbym tylko sie zorientowal ze cos jest nie tak skierowalbym sprawe do sadu - jakby to np bylo w przypadku drogiej karty graficznej. Jednoczesnie dwa powodztwa karne i cywilne- jednym slowem mieliby proces adhezyjny na glowie... a na koniec podac wyrok do publicznej wiadomosci - jestem ciekaw czy dalej by oszukiwali... Sprawy konsumenckie sa coraz lepiej rozpatrywane przez sady - szybko sprawnie i przewaznie na korzysc konsumenta ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeee nooo ... ja też już chyba wszystkie widziałem ;) ale ciiichooo!!

Po co douczać tych co jeszcze nie wiedzą?

:lol2:

Weź pod uwagę że "serwis a "serwis" to nie to samo. Drobny (jak ja) ma ograniczone możliwości manewru, nowy sprzęt mogę tylko odesłać do hurtowni lub serwisu producenta. Reszta to nie moja działka. A przed klientem JA odpowiadam, i czasem nie wychodzę na tym najlepiej ;)

 

Manewr ze zmianą numeru seryjnego robi się ostatnio w kilku (centralnych!) serwisach tak nagminny że tylko czekam aż ktoś im się do tyłka dobierze. Już widziałem wydany jako "naprawiony" inny model niż poszedł na gwarancję (robią się zbyt pewni siebie? czy po prostu ktoś nie myśli?).

A masz rację, w razie draki mają przechlapane ... sądy w sprawach "konsumenckich" nie pieszczą się ze sprzedawcami, pewnie dlatego że sędziowie też czasem bywają klientami sklepów :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość pawel555

Witam

Chcialbym zasiegnac Waszej rady w takiej sprawie.

Kupilem naped Cdrom LG w sklepie i dostalem na niego 2letnia gwarancje. Miesiac przed uplywem termniu naped przestal czytac plytki. Oczywiscie zanioslem go do sklepu. Zostal przyjety do naprawy. Na zwrot czekalem ponad miesiac. (po 2 tygodniach dostalem zastepczy), sprzedawca tlumaczyl sie ze nie moze tego przyspieszyc i ze on zrobil wszystko co mogl. Sprzet nie ja odbieralem wiec dopiero w domu zobaczylem ze nie jest to taki model jaki oddalem. Dla mnie jest on zdecydowanie gorszy, nie ma np diody, w testach wypada gorzej niz poprzedni. Odnioslem naped do sklepu i zażadalem wymiany na taki model jaki oddawalem. Pan przyjal naped i obiecal go wymienic. Jednak po kolejnych 2 tygodniach dostalem ten sam naped(chodzi o model, bo numer seryjny byl inny, rzekomo tamten byl uszkodzony)

Moje pytanie: czy mialem prawo zazadac zwrotu pieniedzy w takim wypadku i co z gwarancja. Dostalem tylko miesieczna tzw. rozruchowa.

W koncu wzialem ten naped, bo nie mialem juz ochoty na rozmowe ze sprzedawca i zreszta mam nagrywarke cdrom wiec i tak nie uzywam juz tego napedu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napędy optyczne LG mają "zewnętrzną" gwarancję i wszelkie serwisy załatwia producent. W zasadzie wymieniają na nowe, a w przypadku napędów już niedostępnych (nie produkowane od ponad roku) jest wydawany nowszy model będący najbliższym odpowiednikiem uszkodzonego. I tu jest problem, ponieważ "najbliższy odpowiednik" to może być dowolny napęd służący do odczytu takich samych nośników.

 

Wklejam treść gwarancji LG, może coś pomoże:

( http://pl.lgservice.com/index_b2c.jsp / http://pl.lge.com/index.do )

1. Gwarancja dotyczy wyrobów powszechnego użytku dystrybuowanych w Polsce przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. i jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

2. LG Electronics Polska Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie sprzętu, na który wydana jest Karta Gwarancyjna, pod warunkiem korzystania ze sprzętu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi.

 

3. Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli sporządzona jest na oryginalnym druku i zawiera następujące dane: nazwę sprzętu, model, numer fabryczny, datę sprzedaży, pieczęć i podpis sprzedawcy oraz podpis klienta. Dokonywanie jakichkolwiek skreśleń lub poprawek w karcie gwarancyjnej pociąga za sobą jej unieważnienie.

 

4. LG Electronics Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na okres 24 miesięcy lub 36 miesięcy dla monitorów komputerowych, licząc od daty sprzedaży sprzętu. Realizacja uprawnień gwarancyjnych odbywać się będzie po przedstawieniu w ASS ważnej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu oraz potwierdzeniu zgodności zapisów w karcie gwarancyjnej ze stanem faktycznym.

 

5. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie przez ASS, w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym 14 dni, licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy.

 

6. Sprzęt powinien zostać dostarczony do ASS lub przekazany do transportu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu podczas transportu ponosi Klient.

 

7. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, jak np.: mechaniczne, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), wynikłe w procesie nieautoryzowanej aktualizacji lub zmiany oprogramowania wewnętrznego urządzenia.

 

8. Gwarancją nie są objęte czynności i materiały należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, czyszczenie i konserwacja, wymiana żarówek i bezpieczników, sprawdzenie działania.

 

9. Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji, w przypadku stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych. Gwarancja może nie mieć zastosowania w sytuacji, gdy sprzęt używany jest do celów przemysłowych, komercyjnych lub innych niezgodnych z przeznaczeniem.

 

10. Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy poprzez ASS, jeżeli w okresie gwarancji dokonano czterech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.

 

11. LG Electronics Polska Sp. z o.o. nie będzie ponosiła odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych jeżeli działalność sieci serwisowej zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej.

 

12. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z niezgodności towaru z umową (Ustawa z dn. 27.07.2002, Dz. U nr 141 poz. 1176)

 

Powyższe warunki gwarancji stosuje się od 01. stycznia 2003. Szczegółowe warunki gwarancji zawsze określa indywidualna karta gwarancyjna produktu. Poszczególne punkty mogą mieć inne brzmienie w zależności od odmiennych warunków przewidzianych dla produktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napędy optyczne LG mają "zewnętrzną" gwarancję i wszelkie serwisy załatwia producent. W zasadzie wymieniają na nowe, a w przypadku napędów już niedostępnych

Ja tylko dodam ze nie mozna zadac spelnienia swiadczenia niemozliwego do wykonania.

Wiec zadanie typu: ze ja nie chce tego napedu, tylko ten model ktory oddalem na gwarancje/rekojmie/ustawe konsumencka bedzie ropatrzone negatywnie przez kazdy sad.

 

W tej sytuacji sprzedawca jest zobowiazany do swiadczenia rzeczy tej samej jakosci, a to ze np transfer jest gorszy jest wada nieistotna i jest bardzo watpliwe aby opierajac sie o takie tezy cos wskurac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie podepne.

 

Kupilem rok temu karte graf. na ktora dali 3 lata gwary (gigabyte gforce6600) ostatnio zlikwidowali ten sklep (zawsze w nim kupowalem), co zrobic w przypadku gdy karta ulegnie uszkodzeniu ?? Sklep daje do sprzedawanego sprzetu swoja gwarancje i nic wiecej, nawet rachunku (taka kartka z pieczatka i warunkami) do dysku mi ta sama dali i tez mam na niego jeszcze gware. Co zrobic jak sie posypie ??

 

Walic z tym do producenta ;]

mam identyczny problem mam kartę graficzna Gigabyta która odmówiła posłuszeństwa sklep w którym ją kupiłem splajtował i teraz mam pytanie do tych co już reklamowali sprzęt u producenta z kim się skontaktować w tej sprawie na stronie Gigabyte nie widzę kontaktu do polskiego oddziału

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja mam pytanie. Jeżeli kupuje w sklepie 2 karty graficzne, ktorych juz nie produkują i ich nie ma. Mam je powiedzmy w sli. Oddaje jedną na gwarancje i chcą mi dać jakąś inną porównywalną. I co w takim wypadku? Mój pech?

Edytowane przez grandzu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...