Karolcia Napisano 12 Marca 2006 Zgłoś Napisano 12 Marca 2006 Cześć za 2 dni kupuje laptopa, musze jechać po niego do sklepu. Jest to moje pierwsze takie urządzenie, kasy duzo i po prostu lekkie zdenerwowanie. Proszę o wskazówki na co mam zwrócić uwage jak mi sprzedawca go pokaże. Troche czytałam na tym forum, że pixele itd, ale czy widać na oko usterki / te pixele/ , na co jeszcze zwrócić uwage na "dzień dobry". Licze na pomoc szanownych forumowiczów. Pa pa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziamdziok Napisano 12 Marca 2006 Zgłoś Napisano 12 Marca 2006 Witam, ja sam nie wiem, na, co zwracać uwagę, ale jak nie jesteś pewny to się dobrze zorientuj w prawach konsumenta, bo prawdopodobnie taki sprzęcik możesz zwrócić do 3 lub 7 dni od daty zakupu, wszystko zależy czy kupujesz w realu czy przez Internet, ale nie jestem pewny :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolcia Napisano 13 Marca 2006 Zgłoś Napisano 13 Marca 2006 Nie wierze że nikt nie chce mi pomóc, przecież wszyscy tu siedzący macie jakieś spostrzeżenia i doświadczenia, proszę :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maSTHa212 Napisano 13 Marca 2006 Zgłoś Napisano 13 Marca 2006 Na zywo jak ci typek pokaze w sklepie to jedyne co mozesz zobaczyc to wlasnie dead pixele czyli punkty caly czas swiecac np na bialo, wtedy nawet przy ekranie ladowania Windowsow beda widoczne. Reszty "na oko" raczej nie zobaczysz. Poza tym mozesz popatrzec na obudowe czy nie ma jakis rys, zlaman, czy zawiasy od matrycy nie maja jakis burakow. Reszta wyjdzie dopiero w praniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haquim Napisano 13 Marca 2006 Zgłoś Napisano 13 Marca 2006 Witam, ja sam nie wiem, na, co zwracać uwagę, ale jak nie jesteś pewny to się dobrze zorientuj w prawach konsumenta, bo prawdopodobnie taki sprzęcik możesz zwrócić do 3 lub 7 dni od daty zakupu, wszystko zależy czy kupujesz w realu czy przez Internet, ale nie jestem pewny :]10 dni gdy kupujesz poza siedzibą firmy i tylko wtedy . Chyba że sprzedawcza jest uprzejmy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G-man Napisano 13 Marca 2006 Zgłoś Napisano 13 Marca 2006 Dlatego najlepiej kupować w sieci. Możesz bez problemu zwrócić, to w dodatku zawsze jest kilka stów do przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haquim Napisano 14 Marca 2006 Zgłoś Napisano 14 Marca 2006 Dlatego najlepiej kupować w sieci. Możesz bez problemu zwrócić, to w dodatku zawsze jest kilka stów do przodu.Tak tylko że jeśli produkt nie ma wad (czyli zwrot bez podania przyczyny) to pokrywasz koszty transportu . A i oczywiście produkt nie powinien posiadać widocznych śladó użytkowania np. zarysowań i być kompletny ;). Te 10 dni nie dotyczy to oprogramowania i utworów muzycznych , filmów itp. no i żywności :) - jaki przewidujacy ten ustawodawca ehh :-P . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...