dazzler Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2006 Mam takie pytanie Kumpel kupił nagrywarkę DVD NEC 4551 chyba (dokładnie nie pamiętam modelu) i Proline w Krakowie około 1 miesiąc temu. No i nagrywarka sie zepsuła (nie widzi żadnej włożonej płyty) - mieli i mieli. Na jakiej zasadzie odbywa się reklamacja NEC'a. Bo mu powiedzieli, że ma wysłać pod wskazany adres na karcie gwarancyjnej NEC'a. Nie mam teraz tej karty bo kolega ma w Krakowie, więc nie wiem co jest napisane. I mam kilka pytań: 1. Czy nie może normalnie zanieść jej do sklepu na gwarancje (tam gdzie kupił - ma dowód zakupu) by oni się tym zajęli? 2. Jeśli musi wysłać do neca to czy jest to jakieś DOOR TO DOOR (chodzi mi o to czy sam z własnej kieszeni musi opłacić koszt przesyłki)? Może na karcie gwarancyjnej to jest napisane, ale kumpel ją ma (a on jest niekumaty), a ja nie mam teraz do niej dostępu by przeczytać. A obiecałem, że się dowiem. Z góry dzieki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yeti Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2006 Ja mam neca 3540A. Na karcie napisane jest ze gwarancja jest d2d, sprzet trzeba dostarczyc w bezpiecznym opakowaniu z w pelni wypelniona faktura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel555 Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2006 Ja tez mam pytanie dotyczace gw. na Neca. Kto ponosi koszty dostawy (np.kurierem) do serwisu i z powrotem do mni? Czy jesli okaze sie ze nagrywarka jest sprawna to ponosze jakies koszty (ekspertyza) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vonda Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2006 Mam takie pytanie Kumpel kupił nagrywarkę DVD NEC 4551 chyba (dokładnie nie pamiętam modelu) i Proline w Krakowie około 1 miesiąc temu. No i nagrywarka sie zepsuła (nie widzi żadnej włożonej płyty) - mieli i mieli. Na jakiej zasadzie odbywa się reklamacja NEC'a. Bo mu powiedzieli, że ma wysłać pod wskazany adres na karcie gwarancyjnej NEC'a. Nie mam teraz tej karty bo kolega ma w Krakowie, więc nie wiem co jest napisane. I mam kilka pytań: 1. Czy nie może normalnie zanieść jej do sklepu na gwarancje (tam gdzie kupił - ma dowód zakupu) by oni się tym zajęli? 2. Jeśli musi wysłać do neca to czy jest to jakieś DOOR TO DOOR (chodzi mi o to czy sam z własnej kieszeni musi opłacić koszt przesyłki)? Może na karcie gwarancyjnej to jest napisane, ale kumpel ją ma (a on jest niekumaty), a ja nie mam teraz do niej dostępu by przeczytać. A obiecałem, że się dowiem. Z góry dzieki ;) Ja na Twoim miejscu skorzystałbym nie z gwarancji tylko z "ustawy" o "niezgodności towaru z umową" - wtedy to sklep musi się zająć naprawą/wymianą - i co najlepsze ma na to tylko 2 tygodnie - niezależnie od "oczekiwania" na części itp. ;-) a w przypadku gwarancji to różnie bywa ... Jeśli się mylę - niech mnie ktoś poprawi !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 23 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2006 Mylisz sie Chcial nagrywarke i ja dostal wiec jaka niezgodnosc towaru z umowa? Chyba chodzilo ci o rekojmie a nie gwarancje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...