RB338 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Witam. Wywalili mnie z 'ekstremalnego podkręcania' :) wieć jestem tutaj. W więc. W tej dziedzinie jestem nowicjuszem :) Ostatnio podkręciłem sobie Athlona 643000+ no i chcąc nie chcąc musiałem zmniejszyć częstotliwość Max Memclock z 200MHz na 133. Moje timingi to: Tcl - 2.5, Tras - 5T, Trcd - 2T, Trp - 2T. Zmieniłem też opcję '1T/2T DRAM Timing' z Auto na 1T (nie wiem czy powinienem ale gdy było na Auto to Memtest pokazywał błędy). Po podkręceniu procesora do 2339 (więcej nie mogłem prawdopodobnie przez płytę Gigabyte GA-K8NF-9) częstotliwość pamięci wynosi 167MHz. I teraz pytanie. Czy ona działa wolniej mając 167MHz mimo że procesor jest podkręcony? Drugie pytanie mam takie. Czy dobrze zrobiłem zmieniając opcję '1T/2T Dram Timing' z Auto na 1T? z góry dzięki i pozdrawiam rb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 pamiec dziala wolniej, a czy zrobiles dobrze to nie wiem ;) ale na auto powinno raczej dzialac na 1t wiec wydaje mi sie ze taka zmiana nic nie przyniosla, a jezeli juz to na 1t powinno byc mniej stabilnie ale szybciej. A nie masz dzielnika 166 ? jesli masz to ja bym go ustawil Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...