Skocz do zawartości
RB338

Max Memclock - Pomocy!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wywalili mnie z 'ekstremalnego podkręcania' :) wieć jestem tutaj. W więc. W tej dziedzinie jestem nowicjuszem :) Ostatnio podkręciłem sobie Athlona 643000+ no i chcąc nie chcąc musiałem zmniejszyć częstotliwość Max Memclock z 200MHz na 133. Moje timingi to: Tcl - 2.5, Tras - 5T, Trcd - 2T, Trp - 2T. Zmieniłem też opcję '1T/2T DRAM Timing' z Auto na 1T (nie wiem czy powinienem ale gdy było na Auto to Memtest pokazywał błędy). Po podkręceniu procesora do 2339 (więcej nie mogłem prawdopodobnie przez płytę Gigabyte GA-K8NF-9) częstotliwość pamięci wynosi 167MHz. I teraz pytanie. Czy ona działa wolniej mając 167MHz mimo że procesor jest podkręcony? Drugie pytanie mam takie. Czy dobrze zrobiłem zmieniając opcję '1T/2T Dram Timing' z Auto na 1T?

z góry dzięki i pozdrawiam

rb

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

pamiec dziala wolniej, a czy zrobiles dobrze to nie wiem ;) ale na auto powinno raczej dzialac na 1t wiec wydaje mi sie ze taka zmiana nic nie przyniosla, a jezeli juz to na 1t powinno byc mniej stabilnie ale szybciej.

A nie masz dzielnika 166 ? jesli masz to ja bym go ustawil

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

pamiec dziala wolniej, a czy zrobiles dobrze to nie wiem ;) ale na auto powinno raczej dzialac na 1t wiec wydaje mi sie ze taka zmiana nic nie przyniosla, a jezeli juz to na 1t powinno byc mniej stabilnie ale szybciej.

A nie masz dzielnika 166 ? jesli masz to ja bym go ustawil

Pozdrawiam

z tym że jak było na auto to memtest miał błędy a jak zmieniłem na 1T to wszystko było ok. Czyli w końcu jest szybciej na 1T z częstotliwością 167 czy nie??? Dzielnik 166 mam ale nie mogę go teraz przy tej częstotliwości procesora zmienić bo się zawiesza :(

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Spróbuj zatem dać trochę napięcia pamięciom i poluzuj timingi.