Gość pawel555 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Witam Mam 3 wentyle 80mm w miare ciche ze spalonych zasilaczy. Tylko ze one maja albo 2 pinowe wtyczki albo sa wlutowane w zasilacz. Moge to jakos podlaczyc do mobo zeby dzialalo? Na mobo mam 3pinowe wtyczki fan. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredus Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 podepnij do molexa czyli 4 pinowej wtyczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel555 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Przyznaje sie bez bicia ze jestem laikiem jesli chodzi o elektronike. Jak mam to podlaczyc do molexa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghazi Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 podepnij do molexa czyli 4 pinowej wtyczki A czemu nie do płyty? Kupujesz cos takiego http://allegro.pl/item100183931__zlacza_mo...n_gratisy_.html (żeński), wkladasz kabelki od wentyla i pod płytę. Albo: http://allegro.pl/item99275066_wtyk_zasila...molex_6144.html I do zasilacza. Przy tej drugiej wtyczce: Twój czerwony kabel w wentylu podpinasz do żółtego, czarny do czernego = wentyl chodzi pod 12V Czerwony do czerwonego, czarny do czarnego, wentylator pracuje na 5V Czerwony do czerwonego, czarny do żółtego, (albo na odwrót, nie pamietam :P) wentyl smiga na 7V P.S. Odpowiedzi na twoje pytania znajdauja sie w FAQ!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...