Gość HDR_o Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 (edytowane) Nie znalazlem podobnego tematu wiec pisze, chodz nie wiem czy w dobrym dziale.Czy istnieje mozliwosc dodania wirtualnej pamieci na karcie graficznej kosztem operacyjnej? Na kartach z AGP do tego bodajze sluzylo agp apertuar size (ale nie jestem pewny w 100%) a na mobo z pci nie mam czegos takiego jak pcie apertuar size :D stad moje zapytanie,czy moze istnieje jakis programik,ktorym bede mogl sobie zrobic taki patent :D Czy moze ktos ma najnowszy Tweak XP bo ja mam starsza wersje a juz na niej widac rozne bajery ze sprzetem, wiec mam cicha nadzieje,ze w najnowszej wersji istnieje taka mozliwosc :D Jak ktos ma tweak xp najnowsza wersje, albo wie jak to zrobic to bede bardzo zobowiazany :D Pozdrawiam :D Edytowane 22 Maja 2006 przez hydro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 (edytowane) w rivie tuner możesz to ustawić dla DX dla OpenGL Efekt możesz sprawdzić w everescie , pisze ile pamięci z ram zostało zabrane na texturowanie edit: dopiero teraz zauważyłem , że masz 7900 - riva tuner odpada , musisz pobawić się w rejestrze Edytowane 22 Maja 2006 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fredus Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 Daje to cos wogóle?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość HDR_o Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 (edytowane) Sideband - od momentu,kiedy odblokowalem sobie w RT oc karty graficznej mam (chyba to jest to) taka opcje aktywna bo zmienil mi sie wyglad calego RT na taki jaki mialem jak posiadalem gf6800gx,ale ustawilem tam 512 mb i nic to nie dalo,chyba,ze mam zapisac inna wartosc dla swojego sprzetu,jesli tak to jaka? No i czy istnieje jakis inny sposob bo ten mi sie wydaje niesktuczny,a w rejestrze kompletnie nie wiem gdzie mam wejsc.Cala zabawa polega na tym,zeby TRL mi nie dogrywalo.Gra mi chodzi plynniutko niemal w kazdych detalach ale na poczatku dogrywa (podobnie Oblivion ale ten chyba wymaga do tego akurat 2gb ram,ale TRL napewno 512 mb na karcie i 1gb ram operacyjny starczy w pelni),a poniewaz mam 1.5 gb ram wiec raczej to nie przez ram operacyjny tylko ten na karcie graf. bo jak wiadomo do next gena potrzebujemy 512 ram na karcie.Stad moje pytanie.Pozdrawiam Edytowane 22 Maja 2006 przez hydro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 tego cięcia na TRL nie zlikwidujesz , zwalony silnik , przecież takie przycinanie jest nfs mw , niezależnie od ilości ramu przycięcia są takie same i w tych samych miejscach w TRL nie ma super textur by wymagało to od karty 512mb , ten sposób z rivą tuner działa na 100% - za każdym razem jak zmieniasz tą wartość , trzeba zrobić restart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość HDR_o Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 W takim razie jaka mam tam ustawic wartosc? BTW - jest juz nowy RT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 zauważyłem właśnie , że wyszła nowa riva , potestuj i zobacz jaka wartość jest najlepsza - max to połowa ramu systemowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemiczny_ali Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 Po ustawieniu 256MB przy 1GB systemowego wzrost w CoD2 0% :? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 standard jest 256mb , więc nic nie zmieniłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemiczny_ali Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 standard jest 256mb , więc nic nie zmieniłeśNie wiem jaką masz standardową RT, ale moja jako domyślną wartość ma 0 :? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 (edytowane) to nie riva ustawia , tylko wpis od sterów jest , jeżeli ostro miąchasz ze sterami to czasami stery ustawiają zamiast 256mb(256mb na karcie) np 32mb lub 0mb Edytowane 22 Maja 2006 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemiczny_ali Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 Tak siak czy owak :wink: Ustawienie 256 czy 500 nie daje absolutnie żadnego efektu, więc szkoda czasu :? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość JestemNoobem Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 Tak siak czy owak :wink: Ustawienie 256 czy 500 nie daje absolutnie żadnego efektu, więc szkoda czasu :? pozdro A żeby tylko czasu u mnie przy 512 ramu jak ustawiłem na 256 w BIOSie AGP Apertuar (czy jakoś tak) to w 3d marku 03 był spadek FPSów i punktów :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 bo miałeś za mało ramu systemowego i dlatego , to włącz cod 2 z texturami na high na karcie 128mb - musi być ustawione 256mb , bo inaczej nie da się grać , to samo jest w 3dmarku 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemiczny_ali Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 bo miałeś za mało ramu systemowego i dlatego...Hyhy ;] wiedziałem, że będzie coś nieteges :lol: Sugerujesz, że ta opcja pomoże jak będzie 256MB vram i >1GB ramu :? hydro do dzieła zrób testa najlepiej w CoD2, albo czymś co bierze więcej niż te 256MB :) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 miałem na myśli tylko ram systemowy , a nie na karcie cod 2 , to opengl - więc trzeba zmienić w zakładce od opengl tą wartość i zrobić restart windy weś zapodaj do kompa jaką karte 128mb i zobaczysz ile daje ustawienie 256mb na texturowanie , ja się opieram na praktyce a nie domysłach , więcej mb na texturowanie powoduje często spadek max fps , ale wzrost min fps np w 3dmarku 2005 , przy texturowaniu 32mb wynik jest niższy o 100pkt , a przy 128mb o 5pkt w stosunku do 256mb jak się pokażą extremalne gierki , które naprawde będą wymagały karty z 512mb to wtedy będzie duża różnica przy ustawieniu większej ilości mb na texturowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemiczny_ali Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 Oczywiście restarty windy były, jak i również testy w OpenGL jak i DX :? Karty ze 128MB nie mam skąd wytrzepać :sad: A CoD2 nadaje się do testów znakomicie, bo widać jak karty z 512MB dostają kopa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość HDR_o Napisano 22 Maja 2006 Zgłoś Napisano 22 Maja 2006 (edytowane) Chemiczy Ali - CoD'a obecnie nie posiadam, a w Oblivionie trudno cos kolwiek powiedziec,jakby kapeczke mniej doczytki (albo sam sobie to wmawiam :D) mimo,ze duzej nie mialem to jednak jakby tekstury sie szybciej ladowaly :),natomiast w TRL bez zmian,mam doczytki ciagle w tych samych miejscach,glownie na samym poczatku Bolivii,czyli jak na starcie chce obrocic kamere z przodu Lary i jak wchodze na pierwsza skale to mam mega doczytke a pozniej jest juz dobrze (w ghanie tylko na chwile spadaja fpsy ale to juz co innego).Tu niestety obojetnie co bym ustawil w RT :( Natomiast zostawilem 384mb i w sisoft sandrze wykrywa mi,ze mam karte 256mb ale na tekstury mam przeznaczone 624 mb :o Gdyby tak dalo sie tak ustawic by pokazywalo mi 512 mb po wlaczeniu wlasciwosci karty graficznej :) :rolleyes: Edytowane 22 Maja 2006 przez hydro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 23 Maja 2006 Zgłoś Napisano 23 Maja 2006 256mb na karcie(odjąć wartość ile sam obraz zabrał)+384mb = 624mb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 29 Maja 2006 Zgłoś Napisano 29 Maja 2006 Oczywiście restarty windy były, jak i również testy w OpenGL jak i DX :? Karty ze 128MB nie mam skąd wytrzepać :sad: A CoD2 nadaje się do testów znakomicie, bo widać jak karty z 512MB dostają kopa :)już wiem na czym jest różnica między 256mb a 512mb(texturowanie) - na cellfactor przy ustawieniu 256mb nie ma przycięć i spadek fps do 50% jakości textur , różnica przy wyższych ustawieniach textur jest bardzo duża Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość HDR_o Napisano 30 Maja 2006 Zgłoś Napisano 30 Maja 2006 A w rejestrze ktos wie gdzie moge ustawic taki patentos ?:) Moze bedzie bardziej skuteczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teraw Napisano 18 Czerwca 2006 Zgłoś Napisano 18 Czerwca 2006 kompa mam jak z siga jaka wartosc powinienem ustawic aby uzyskac optymalna wydajnosc? dla dx i opengl taka sama czy inne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puffy Napisano 5 Września 2006 Zgłoś Napisano 5 Września 2006 Co wy mówicie że to nic nie daje. Ja mam 128mb karte jak w podpisie po dodaniu dla karty 128mb w Call of duty 2 ilość klatek zwiekszyła się przy dużych mapach o okolo 30-50% Gram w 800x600 direct x9 full detale textury na extra i mam nie mniej niz 34fps a sresnio 44fps to super wynik w porównaniu do tego co bylo rpzed na tych samych ustawieniach mialem nawet 8fps przy duzych mapach w niektorych miejscach wiec kto gra nałogowo w Call of duty 2 w direct x 9 i teksturach na extra to powinien sobie to zmienic!!! POLECAM!!! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puffy Napisano 12 Grudnia 2006 Zgłoś Napisano 12 Grudnia 2006 Jak takie przydzielanie zrobic w krtach ATI ???Gdzie trzeba dopisać czy zmienic riva tuner w catalyst-ach nie ma tych zakładek :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...